گروه های عاملی |
![]() |
پایان نامه : مدلهای فراگرد ارتباط
۱- بر اساس گفته میلر « ارتبا طات فرآیندی پویا است که زیر بنای بقا ، رشد ، تحولات تمام سیستم های زنده در سازمان است ، یکی از سیستم های حیاتی انسان و سازمان که توسط آن انسان و سازمانها و ارگانهای داخلی خود را باهم مرتبط می سازند »[۱]. ۲- بر اساس گفته […]
پایان نامه : مدلهای فراگرد ارتباط
۱- بر اساس گفته میلر « ارتبا طات فرآیندی پویا است که زیر بنای بقا ، رشد ، تحولات تمام سیستم های زنده در سازمان است ، یکی از سیستم های حیاتی انسان و سازمان که توسط آن انسان و سازمانها و ارگانهای داخلی خود را باهم مرتبط می سازند »[۱]. ۲- بر اساس گفته […]
۱-۱ ارزشیابی کیفیت دورههای یادگیری الکترونیکی
۱-۱ ارزشیابی کیفیت دورههای یادگیری الکترونیکی نظامهای آموزشی با رسالت و ماموریت مشخصی به وجود آمده و برای نیل به اهداف معینی تلاش میکنند. بیتردید دستیابی به این اهداف مستلزم شناسایی، کنترل و رفع موانع و مشکلاتی است که ممکن است اجرای مطلوب فرایندهای آموزشی را تحت تاثیر خود قرار دهد. بدین منظور استفاده از […]
پایان نامه روانشناسی : ۱-۱ ارزشیابی کیفیت دورههای یادگیری الکترونیکی
۱-۱ ارزشیابی کیفیت دورههای یادگیری الکترونیکی نظامهای آموزشی با رسالت و ماموریت مشخصی به وجود آمده و برای نیل به اهداف معینی تلاش میکنند. بیتردید دستیابی به این اهداف مستلزم شناسایی، کنترل و رفع موانع و مشکلاتی است که ممکن است اجرای مطلوب فرایندهای آموزشی را تحت تاثیر خود قرار دهد. بدین منظور استفاده از […]
پایان نامه با موضوع ۱-۱-۱-۱-۱ بررسی استانداردهای آموزش و فراگیری الکترونیکی
۱-۱-۱-۱-۱ بررسی استانداردهای آموزش و فراگیری الکترونیکی با توجه به سیر تکاملی استانداردهای آموزش الکترونیکی، دو استاندارد اسکرم و ای ام اس [۱]را به طور اجمالی شرح میدهیم(مهربان و مصلی نژاد،۱۳۸۸). استاندارد ای ام اس پروژه ای ام اس به عنوان زیر ساخت ملی آموزش عالی در ایالات متحده شروع شد. هدف این پروژه ایجاد […]
مقاله (پایان نامه حقوق) ۱-۱-۱-۱ مهارتهای موردنیاز یادگیرنده الکترونیکی
۱-۱-۱-۱ مهارتهای موردنیاز یادگیرنده الکترونیکی یادگیرنده منابع غنی اطلاعاتی را میشناسد و آنها را ارج مینهد به خوبی میداند که چه میخواهد و به دنبال چه چیزی است، متفکری نقاد، تحلیلگر و گزینشگر اطلاعات است، از فنون و ابزارهای فناوری اطلاعات و ارتباطات برای مرور اطلاعات و دادهها از منابع گوناگون استفاده میکند. دادهها و […]
پایان نامه با موضوع ۱-۱-۱-۱-۱ بررسی استانداردهای آموزش و فراگیری الکترونیکی
۱-۱-۱-۱-۱ بررسی استانداردهای آموزش و فراگیری الکترونیکی با توجه به سیر تکاملی استانداردهای آموزش الکترونیکی، دو استاندارد اسکرم و ای ام اس [۱]را به طور اجمالی شرح میدهیم(مهربان و مصلی نژاد،۱۳۸۸). استاندارد ای ام اس پروژه ای ام اس به عنوان زیر ساخت ملی آموزش عالی در ایالات متحده شروع شد. هدف این پروژه ایجاد […]
مقاله (پایان نامه حقوق) ۱-۱-۱-۱ مهارتهای موردنیاز یادگیرنده الکترونیکی
۱-۱-۱-۱ مهارتهای موردنیاز یادگیرنده الکترونیکی یادگیرنده منابع غنی اطلاعاتی را میشناسد و آنها را ارج مینهد به خوبی میداند که چه میخواهد و به دنبال چه چیزی است، متفکری نقاد، تحلیلگر و گزینشگر اطلاعات است، از فنون و ابزارهای فناوری اطلاعات و ارتباطات برای مرور اطلاعات و دادهها از منابع گوناگون استفاده میکند. دادهها و […]
پایان نامه روانشناسی با موضوع پرسش نامه راهبرد های مقابله ای کارور[۱]
پرسش نامه راهبرد های مقابله ای کارور[۱] این پرسش نامه شامل ۲۸عبارت است و در مقیاس ۴ درجه ای نمره گذاری می شود. ولراث[۲] نشان داد که این مقیاس چه در سطح کل و چه در سطح مقیاس های فرعی، به جز مقیاس مربوط به سبک درگیری ذهنی یا بی تفاوتی روانی (کمتر از۵/۰) از […]
پایان نامه روانشناسی با موضوع پرسش نامه راهبرد های مقابله ای کارور[۱]
پرسش نامه راهبرد های مقابله ای کارور[۱] این پرسش نامه شامل ۲۸عبارت است و در مقیاس ۴ درجه ای نمره گذاری می شود. ولراث[۲] نشان داد که این مقیاس چه در سطح کل و چه در سطح مقیاس های فرعی، به جز مقیاس مربوط به سبک درگیری ذهنی یا بی تفاوتی روانی (کمتر از۵/۰) از […]
پایان نامه روانشناسی : پرسشنامه راهبردهای تنظیم هیجان[۱](ERQ)
این پرسشنامه توسط گروس و جان (۲۰۰۳) طراحی شده است و راهبردهای تنظیم هیجان را می سنجد. فرم اولیه آن دارای ۱۶ سوال بوده که آلفای کرونباخ برای کل پرسشنامه۸۶/۰ به دست آمده است. فرم کوتاه و تجدیدنظر شده آن ۱۰ گویه دارد که تفاوت های فردی را در ارزیابی مجدد شناختی[۲] و فرونشانی ابزاری[۳] […]
پرسشنامه راهبردهای تنظیم هیجان[۱](ERQ)
این پرسشنامه توسط گروس و جان (۲۰۰۳) طراحی شده است و راهبردهای تنظیم هیجان را می سنجد. فرم اولیه آن دارای ۱۶ سوال بوده که آلفای کرونباخ برای کل پرسشنامه۸۶/۰ به دست آمده است. فرم کوتاه و تجدیدنظر شده آن ۱۰ گویه دارد که تفاوت های فردی را در ارزیابی مجدد شناختی[۲] و فرونشانی ابزاری[۳] […]
پایان نامه روانشناسی : مؤلفههای شناختی ام اس
مشکلات شناختی بیماران مانند فراموشی و به یادآوردن امور، قرارها و کارهای روزمره برای اطرافیان بیمار و کسانی که این مشکلات را درک نمی کنند باعث رنجش و دلخوری می شود که به نوبه خود باعث عصبانیت بیمار شده و او را هرچه بیشتر از اطرافیان منزوی و دور می کند (آبراموویتز ۱۳۸۴، ۱:۵۲). مطالعه […]
مؤلفههای شناختی ام اس
مشکلات شناختی بیماران مانند فراموشی و به یادآوردن امور، قرارها و کارهای روزمره برای اطرافیان بیمار و کسانی که این مشکلات را درک نمی کنند باعث رنجش و دلخوری می شود که به نوبه خود باعث عصبانیت بیمار شده و او را هرچه بیشتر از اطرافیان منزوی و دور می کند (آبراموویتز ۱۳۸۴، ۱:۵۲). مطالعه […]
فرم در حال بارگذاری ...
[دوشنبه 1399-04-16] [ 02:35:00 ب.ظ ]
|