پایان نامه مدیریت : نقش آرم‌های تجاری (لوگو برند) در عملکرد شرکت

نقش آرم‌های تجاری (لوگو برند) در عملکرد شرکت این تحقیق، نشان می‌دهد که اثر مثبت آرم تجاری بر تعهد مشتری به نشان تجاری و عملکرد شرکت، برخلاف آن گونه که تا کنون درک شده، تنها از تقویت بازشناسی برند به دست نمی­آید، بلکه ابتدا از طریق تسهیل توضیح هویت شخصی مشتری که منافع عملکردی برند […]

پایان نامه مدیریت : نقش آرم‌های تجاری (لوگو برند) در عملکرد شرکت

نقش آرم‌های تجاری (لوگو برند) در عملکرد شرکت این تحقیق، نشان می‌دهد که اثر مثبت آرم تجاری بر تعهد مشتری به نشان تجاری و عملکرد شرکت، برخلاف آن گونه که تا کنون درک شده، تنها از تقویت بازشناسی برند به دست نمی­آید، بلکه ابتدا از طریق تسهیل توضیح هویت شخصی مشتری که منافع عملکردی برند […]

۵ باور غلط در طراحی آرم و نشانه

طراحی آرم و نشونه اگه آرم یا logo شما میتونست حرف بزنه قرار بود چی رو به بیننده بگه؟ شاید در هیچ زمینه دیگری به اندازه طراحی آرم اختلاف سلیقه وجود نداشته باشه. شما مقالات زیادی در مورد یه طراحی آرم خوب یا بد در اینترنت پیدا میکنین که ممکنه در اختلاف با همدیگه باشن. […]

۷ اشتباهی که در طراحی لوگو نباید مرتکب شوید

اولین چیزی که بعد از شنیدن نام کوکاکولا به ذهنمون میاد، لوگوی قرمز رنگی ست که با یه فونت خاص، نام کوکاکولا بر اون نوشته شده. کمی که فکر می کنیم تقریبا در مورد هر برندی این موضوع صادقه! طراحی لوگو و آرم مناسب یکی از ابتدایی ترین و اصلی ترین قدم ها واسه است […]

UI و UX آغاز طراحی و شروع کسب و کار نیست!

توجه: این آموزش واسه عمومه نه متخصصین UI و UX و مجریان حرفه ای تبلیغات و برندینگ.پس با افتخار از همه متخصصین UI و UX و برندینگ و تبلیغات، دعوت می شه که با اعلام نظرات و ایرادا و پربار کردن این پست، به کل فعالان فضای گسترده اینترنت، دید درست تری ارائه کنن و […]

مراحل اولیه دیجیتال مارکتینگ و تبلیغات در فیسبوک

لطفا به این مطلب رای بدین [رای ها: ۱۰ امتیاز: ۴٫۷] همونطور که می دونین فیسبوک پدیده ای جدید نیس و امروز هر کارآفرین و مدیر کار و کاسبی ای که در هر نوع تجارتی هست میدونه که باید واسه و تبلیغات در فیسبوک برنامه داشته باشه. از زمان حضور فیسبوک در میدون تبلیغات اینترنتی […]

اهمیت نام تجاری – ارزش ویژه برند از دیدگاه مصرف‌کننده بر رضایت و وفاداری به برند در صنعت

اهمیت نام تجاری بدون نام‌ها و علایم تجاری، هیچ بازار قابل اعتماد و موثقی وجود نخواهد داشت و هیچ اطمینانی به صورت ساده برای دانستن این که به چه چیز باید رسید و از چه چیز اجتناب کرد، وجود نخواهد داشت همچنین برند می‌تواند یک پیام مثبت یا منفی درباره محصول را به مصرف‌کننده انتقال […]

دانلود پایان نامه درباره اهمیت نام تجاری – ارزش ویژه برند از دیدگاه مصرف‌کننده بر رضایت و وفاداری به برند در صنعت

اهمیت نام تجاری بدون نام‌ها و علایم تجاری، هیچ بازار قابل اعتماد و موثقی وجود نخواهد داشت و هیچ اطمینانی به صورت ساده برای دانستن این که به چه چیز باید رسید و از چه چیز اجتناب کرد، وجود نخواهد داشت همچنین برند می‌تواند یک پیام مثبت یا منفی درباره محصول را به مصرف‌کننده انتقال […]

دانلود پایان نامه مدیریت در مورد مفاهیم مرتبط با رفتار شهروندی سازمانی

مفاهیم مرتبط با رفتار شهروندی سازمانی مفاهیم مهم در شهروند‌مداری سازمانی عباتند از: تقابل، اعتماد، مشروعیت و عدالت سازمانی. هرکدام از این مفاهیم بر

رفتارهای مدیریتی خاص دلالت دارند. توجه به این مفاهیم نقطه شروع بسیار مفیدی برای مفهوم ‌سازی رفتار شهروند‌ مداری سازمانی است. که به اختصار به شرح آن می‌پردازیم. اعتماد: یکی […]

دانلود پایان نامه مدیریت در مورد مفاهیم مرتبط با رفتار شهروندی سازمانی

مفاهیم مرتبط با رفتار شهروندی سازمانی مفاهیم مهم در شهروند‌مداری سازمانی عباتند از: تقابل، اعتماد، مشروعیت و عدالت سازمانی. هرکدام از این مفاهیم بر رفتارهای مدیریتی خاص دلالت دارند. توجه به این مفاهیم نقطه شروع بسیار مفیدی برای مفهوم ‌سازی رفتار شهروند‌ مداری سازمانی است. که به اختصار به شرح آن می‌پردازیم. اعتماد: یکی […]

عشق از دیدگاه زیگموند فروید

۲-۶-۲ عشق از دیدگاه زیگموند فروید[۱] زیگموند فروید­(۱۸۵۶-­۱۹۳۸­)­­­معتقد است عشق چیزی فراتر از غریزه­ی جنسی نیست. او «لیبدو» یا همان «شهوت» را کانون انگیزه­های جنسی جهت به حرکت درآوردن انسان به سوی عشق­ورزی می­داند. در نظر فروید عشـق اساساً پدیده­ای جنسی بود. هنگامی که انسـان به تجـربه دریافت که عشـق جنسی بالاترین خرسندی­ها را ایجاد […]

برند سازی یا برندینگ Branding چیست؟

برندسازی یا برندینگ (Branding)، بحث داغی که در همه ی جلسه های کاری و کافی شاپ ها و پارکینگ های شرکت های جور واجور و هر جای دیگه…، بوسیله مدیران هر مجموعه ای تا دلتون بخواین شنیده می شه که خیلی مهمه و باید به اون توجه کنیم و بودجه خرج کنیم و… بمونه که خیلی ها هنوزم […]

برندهای مشهور جهان چه مفهومی دارند؟

هر برندی معنی خاص خودشو داره که علاوه بر نام شرکت دلخواه شامل پیام مهمیه که انگیزه تولیدکننده اون رو بازگو می کنه. اجناس بسیاری در جهان وجود دارن که به دلیل کیفیت و کارایی فوق العاده و بعضی وقتاَ قیمت بالا، مشهور و به اصطلاح تبدیل به یه برند شده ان. لوگو و یا همون آرم […]

برند بوک (Brand Book) یا کتابچه برند چیست و چه اِلِمان‌هایی دارد؟

تصور کنین که شخصی به شما یه کارت ویزیت بسیار شیک و شکیل رو می دهد و از شما می خواهد که به همکاری با اون فکر کنین. شمام کارتش رو می گیرید و وب سایت، بروشورها، تصاویر و… اون رو بررسی می کنین؛ اما…! بعد از این گشت و گذار، حس فردی رو داریم […]

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...