انگیزش یادگیری |
![]() |
نقش فاوا در انگیزش یادگیری
پایان نامه تاثیر بکارگیری فناوری اطلاعات و ارتباطات بر توانمند سازی دانش آموزان مدارس هوشمند بابلسر از دید معلمان ۲-۲-۱۱-۲ ) نقش فاوا در انگیزش یادگیری ابزارهای فاوا و به کارگیری آن توسط دانش آموزان نقش مهمی در افزایش انگیزه آنان برای یادگیری و فعالیت های مربوط به آن دارد . فاوا از قابلیت […]
پایان نامه بررسی رابطه راهبردهای یادگیری خودتنظیمی وباورهای انگیزشی با پیشرفت تحصیلی
تکه هایی از متن پایان نامه : ۲-۱- مقدمه: تعلیم و تربیت، فرایندی دامنهدار و چند بعدی است و تحقق اهداف آن، مستلزم نگاه همه جانبه به عوامل زمینهای، فردی و بینفردی است که در جریان پیشرفت تحصیلی مداخله میکند. از وظایف اصلی آموزش وپرورش در هرکشور، انتقال میراث فرهنگی جامعه، پرورش استعدادهای دانشآموزان و آماده کردن […]
۱-۱ ارزشیابی کیفیت دورههای یادگیری الکترونیکی
۱-۱ ارزشیابی کیفیت دورههای یادگیری الکترونیکی نظامهای آموزشی با رسالت و ماموریت مشخصی به وجود آمده و برای نیل به اهداف معینی تلاش میکنند. بیتردید دستیابی به این اهداف مستلزم شناسایی، کنترل و رفع موانع و مشکلاتی است که ممکن است اجرای مطلوب فرایندهای آموزشی را تحت تاثیر خود قرار دهد. بدین منظور استفاده از […]
پایان نامه روانشناسی : ۱-۱ ارزشیابی کیفیت دورههای یادگیری الکترونیکی
۱-۱ ارزشیابی کیفیت دورههای یادگیری الکترونیکی نظامهای آموزشی با رسالت و ماموریت مشخصی به وجود آمده و برای نیل به اهداف معینی تلاش میکنند. بیتردید دستیابی به این اهداف مستلزم شناسایی، کنترل و رفع موانع و مشکلاتی است که ممکن است اجرای مطلوب فرایندهای آموزشی را تحت تاثیر خود قرار دهد. بدین منظور استفاده از […]
مقاله الگوهای انگیزشی
الگوهای انگیزشی اغلب انگیزه را عاملی دانسته اند که رفتاری مبتنی بر هدف پدید می آورد و آن را استمرارمی بخشد.در روان شناسی تربیتی و یادگیری اصلاح انگیزش در مورد عاملی به کار می رود که دانش آموز یا به طور کلی یادگیرنده را برای آموختن درس به تلاش و کوشش وامی دارد و به […]
پایان نامه روانشناسی درباره الگوهای انگیزشی
ا
لگوهای انگیزشی اغلب انگیزه را عاملی دانسته اند که رفتاری مبتنی بر هدف پدید می آورد و آن را استمرارمی بخشد.در روان شناسی تربیتی و یادگیری اصلاح انگیزش در مورد عاملی به کار می رود که دانش آموز یا به طور کلی یادگیرنده را برای آموختن درس به تلاش و کوشش وامی دارد و به […]
فروش اینترنتی فایل پایان نامه روانشناسی راهبردهای یاددهی یادگیری – ندریس فعال
راهبردهای یاددهی یادگیری – ندریس فعال ارائه یافته های مربوط به سوال های پژوهش: سوال های اساسی که در پژوهش حاضر مورد بررسی قرار گرفتند در چهار محور اصلی قرار دارند که عبارتند از: معلمان نمونه در تدریس از کدام راهبرد ها و روش ها بهره می گیرند؟ نحوه تعامل معلمان نمونه با دانش آموزان […]
فروش اینترنتی فایل پایان نامه روانشناسی راهبردهای یاددهی یادگیری – ندریس فعال
راهبردهای یاددهی یادگیری – ندریس فعال ارائه یافته های مربوط به سوال های پژوهش: سوال های اساسی که در پژوهش حاضر مورد بررسی قرار گرفتند در چهار محور اصلی قرار دارند که عبارتند از: معلمان نمونه در تدریس از کدام راهبرد ها و روش ها بهره می گیرند؟ نحوه تعامل معلمان نمونه با دانش آموزان […]
ویژگیهای اساسی سبکهای یادگیری
ویژگیهای اساسی سبکهای یادگیری ویژگیهای اساسی سبکهای یادگیری عبارتنداز: رویهای بودن[۱]: سبکهای یادگیری، بیشتر با فعالیتهای شناختی مرتبط هستند تا محتوای این سبکها. سبکهای یادگیری به تفاوتهای افراد در ادارک، تفکر، حل مسئله، یادگیری و برقراری ارتباط با دیرگان و غیره اشاره می کند. بنابراین، تعریف سبکهای یادگیری یک تعریف فرآیندی است. ۲. فراگیر بودن[۲]: […]
پایان نامه روانشناسی در مورد سبکهای یادگیری -سبکهای محیطی، هیجانی، جامعهشناختی، فیزیولوژیکی و روانشناختی
سبکهای یادگیری –سبکهای محیطی، هیجانی، جامعهشناختی، فیزیولوژیکی و روانشناختی دستهبندی معروف دیگری از سبکهای یادگیری به وسیلهی دان،[۱] دان و پرایس[۲] (۱۹۹۷) انجام گرفته است. در این الگو، سبکهای یادگیری به عنوان راهی که در آن شخص موضوعهای تازه و دشوار تحصیلی را مورد توجه قرار میدهد و آنها را پردازش می کند، درونی […]
پایان نامه روانشناسی در مورد سبکهای یادگیری -سبکهای محیطی، هیجانی، جامعهشناختی، فیزیولوژیکی و روانشناختی
سبکهای یادگیری –سبکهای محیطی، هیجانی، جامعهشناختی، فیزیولوژیکی و روانشناختی دستهبندی معروف دیگری از سبکهای یادگیری به وسیلهی دان،[۱] دان و پرایس[۲] (۱۹۹۷) انجام گرفته است. در این الگو، سبکهای یادگیری به عنوان راهی که در آن شخص موضوعهای تازه و دشوار تحصیلی را مورد توجه قرار میدهد و آنها را پردازش می کند، درونی […]
نظریه ی آموزشی و یادگیری معنی دار کلامی آزوبل
نظریه ی آموزشی و یادگیری معنی دار کلامی آزوبل در نظریه ی آموزشی آزوبل به معلمان توصیه می شود که پیش از شروع تدریس درس جدید از حیث وجود ساخت شناختی لازم برای جذب مطالب جدید مطمئن شوند . معلّم باید اطلاعاتی را که برای جذب مطالب جدید لازم اند در ذهن دانش آموزان فعال […]
پایان نامه : نقش عوامل مؤثر بر یادگیری در روند تدریس
نقش عوامل مؤثر بر یادگیری در روند تدریس در فرایندهای تدریس عوامل مختلفی موجب مطلوبیت آن گشته و فرایند تدریس را موثر می نمایند که عبارتند از: آمادگی: در شروع و حین تدریس باید به همهی جنبه های آمادگی شاگردان توجه کرد. انگیزه و هدف: هدف افراد و میزان رغبت و علاقه آنها به روند […]
پایان نامه : نقش عوامل مؤثر بر یادگیری در روند تدریس
نقش عوامل مؤثر بر یادگیری در روند تدریس در فرایندهای تدریس عوامل مختلفی موجب مطلوبیت آن گشته و فرایند تدریس را موثر می نمایند که عبارتند از: آمادگی: در شروع و حین تدریس باید به همهی جنبه های آمادگی شاگردان توجه کرد. انگیزه و هدف: هدف افراد و میزان رغبت و علاقه آنها به روند […]
فرم در حال بارگذاری ...
[یکشنبه 1399-04-15] [ 11:44:00 ب.ظ ]
|