خرید پایان نامه مدیریت : تدوین شاخص ها :مسیر حرکت سازمان­ها برای رسیدن به اهداف

نگاه اول در تدوین شاخص­ها متوجه چشم انداز[۱] و ماموریت[۲] و اهداف کلان، راهبردهای بلند­مدت و کوتاه­مدت و برنامه ­های عملیاتی و به فعالیّت­های اصلی متمرکز می­شود. مثلاً در بخش دولتی منابع احصا و اقتباس برای تدوین شاخص­های ارزیابی عملکرد سازمان­های دولتی، قوانین و مصوبات مجلس و هیأت دولت، برنامه ­های توسعه اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی […]

خرید پایان نامه مدیریت : طبقه بندی مقیاس های وفاداری به نام تجاری

طبقه بندی مقیاس های وفاداری به نام تجاری وفاداری به نام تجاری بر مبنای نوع بازار به سه گروه تقسیم می شود،یعنی بازار کالاهای مصرفی شامل مصرف شدنی ها،بازار کالاهای بادوام، بازار خدمات .بازارها هم بر اساس ارزش معامله،تکرار خرید و استفاده ،سطح درگیری،منابع عرضه کنندگان و فرآیند خرید طبقه بندی می شوند. ۱)بازارکالاهای مصرفی […]

حقوق و تعهدات سازمان­های بین ­المللی در زمینه تغییرات ژنتیکی در ژنوم انسانی

بند اول: حقوق و تعهدات سازمان­های بین­المللی در حقوق بین­الملل بشر در مبحث حقوق و تعهدات سازمان­های بین ­المللی در حقوق بین ­الملل بشر باید بدین نکته اشاره کرد که گاه این حقوق و تکالیف بوسیله اساسنامه سازمان­ها به آنها تحمیل می­شود و گاه سازمان های بین ­المللی از طریق منابع اولیه حقوق بین ­الملل […]

طبقه ­بندی جرایم بر مبنای انگیزه از دیدگاه جرم­شناسی

الف ـ طبقه ­بندی جرایم بر مبنای انگیزه از دیدگاه جرم­شناسی در سرار فرهنگ واژه­گان حقوقی و جرم­شناسی هیچ واژه­ای از نظر معنی به پیچیدگی واژه جرم یا بزه وجود ندارد، چه بسا افرادی که در برهه­ای از زمان مجرم شناخته شده و در برهه­ای دیگر به عنوان انسان­های نیک سیرت از ایشان یاد می­شود.[۱]ضمن […]

تقسیم بندی معرفت شناختی دانش، فرهنگ سازمانی

۲-۱-۲-۴) تقسیم بندی کارکردی دانشعلاوه بر تقسیم بندی فوق، دانش می­تواند براساس کارکردهایی که دارد تقسیم بندی شود. دانش می‌تواند کارکرد توصیفی [۳]داشته باشد و به بیان چه چیزی یک پدیده بپردازد، می تواند کارکرد فرایندی[۴] داشته باشد و چگونگی انجام واقعه­ای را توصیف کند یا مــی تواند کارکرد علت – معلولی داشته باشد و […]

دسته‏بندی ابزارهای مدیریت دانش، فرآیند های مدیریت دانش

مدیریت دانش فرآیندی است که طی آن سازمان به تولید ثروت از دانش و یا سرمایه فکری خود می‏پردازد. (نوناکا و تاکوچی، ۱۹۹۵).طبق تعریفی دیگر از سوان(۱۹۹۹)، مدیریت دانش، فرآیند یا فعالیت ایجاد،‌ به دست آوردن،‌ تسخیر،‌ تسهیم و به­کار بردن دانش،‌ هر جایی که وجود داشته باشد، برای افزایش یادگیری و عملکرد در سازمان‌هاست.مدیریت […]

شناسایی نیازهای مشتری، طبقه بندی مشتریان

اولین گام در رسیدن به شناخت مشتریان، به دست آوردن و ادغام اطلاعات درباره­ی آن­ها از منابع متعدد می باشد. اطلاعات به دست آمده شامل داده­های جمعیتی، روانشناختی، تاریخ­های استفاده از خدمات و خرید، عملکردها، شکایات و همه ارتباطات دیگر با مشتری می­باشد. منابع می­توانند داخلی بوده و از تعاملات مشتریان با

بخش­های متفاوت (مانند: […]

برنامه زمان بندی، عدالت رویه ای

نمودار (۲-۱): مقایسه برابری به عنوان متغیر مداخله گر میان پاداش، رضایت خاطر و عملکرد ( سعادتی تبار و امامی، ۱۳۹۰: ۱۳) ۲-۱-۱۳-۱-۴ مدل قضاوت عادلانه عدالت توزیعی غالبا از دیدگاه افرادی که پیامد ها را دریافت می کند مورد بحث قرار گرفته است. اما لوندال (۱۹۷۶)عدالت توزیعی را از دید گاه افرادی که […]

پایان نامه فرمت ورد : پوشش رسانه­ای و درهم ریختگی حمایت مالی – شناسایی و اولویت‌بندی موانع حمایت مالی از ورزش قهرمانی

۱۶پوشش رسانه­ای و درهم ریختگی حمایت مالی[۱] به طور فزاینده ایی پوشش رسانه­ای شکسته در حال ارائه فرصت­های بیشتر برای شرکت­هاست تا در کمین حامیان مالی رسمی بنشینند، و به طور مؤثر مزایای مثبت را از یک حامی ­مالی رسمی بسرقت ببرند. این بدان معناست که اندازه گیریهای استراتژیک در تحت الشعاع قرار دادن یا […]

پوشش رسانه­ای و درهم ریختگی حمایت مالی – شناسایی و اولویت‌بندی موانع حمایت مالی از ورزش قهرمانی

۱۶پوشش رسانه­ای و درهم ریختگی حمایت مالی[۱] به طور فزاینده ایی پوشش رسانه­ای شکسته در حال ارائه فرصت­های بیشتر برای شرکت­هاست تا در کمین حامیان مالی رسمی بنشینند، و به طور مؤثر مزایای مثبت را از یک حامی ­مالی رسمی بسرقت ببرند. این بدان معناست که اندازه گیریهای استراتژیک در تحت الشعاع قرار دادن یا […]

اولویت بندی موانع فقدان بسترهای جذب اسپانسرهای بین المللی در حمایت مالی در ورزش قهرمانی

حمایت مالی حمایت مالی این پتانسیل را دارد که ابزار مراودات بازاریابی در قرن ۲۱ بشود. اگر کسانی که ازدیاد حمایت مالی را وسط دو دهه گذشته گواهی داده­اند باور کنیم این گمان آنقدر سخت نیست. اکنون بازاریابان حمایت مالی را به عنوان یک چاره ترویجی مؤثر در مقابل ابزارهای مراوده­ای دیگر می­شناسند (کوسنس[۱]،۱۹۹۶). از […]

منابع پایان نامه با موضوع اولویت بندی موانع فقدان بسترهای جذب اسپانسرهای بین المللی در حمایت مالی در ورزش قهرمانی

حمایت مالی حمایت مالی این پتانسیل را دارد که ابزار مراودات بازاریابی در قرن ۲۱ بشود. اگر کسانی که ازدیاد حمایت مالی را وسط دو دهه گذشته گواهی داده­اند باور کنیم این گمان آنقدر سخت نیست. اکنون بازاریابان حمایت مالی را به عنوان یک چاره ترویجی مؤثر در مقابل ابزارهای مراوده­ای دیگر می­شناسند (کوسنس[۱]،۱۹۹۶). از […]

اولویت بندی موانع عدم استفاده از اصول بازاریابی در حمایت مالی در ورزش قهرمانی

اهمیت و ضرورت اجرای تحقیق از سال ۱۹۵۰ و بهره­گیری ورزش از رسانه­های جمعی به ویژه تلویزیون سبب استقبال بی­سابقه جامعه از ورزش شد درنتیجه ورزش به عنوان کسب وکار بخشی ازجامعه رواج یافت کسب وکار ورزش نیازمند به مجموعه­ای از ملازمات سازمانی، حقوقی، اجرایی و مالی بود در برخی از جوامع این ملازمات فراهم […]

پایان نامه اولویت بندی موانع عدم استفاده از اصول بازاریابی در حمایت مالی در ورزش قهرمانی

اهمیت و ضرورت اجرای تحقیق از سال ۱۹۵۰ و بهره­گیری ورزش از رسانه­های جمعی به ویژه تلویزیون سبب استقبال بی­سابقه جامعه از ورزش شد درنتیجه ورزش به عنوان کسب وکار بخشی ازجامعه رواج یافت کسب وکار ورزش نیازمند به مجموعه­ای از ملازمات سازمانی، حقوقی، اجرایی و مالی بود در برخی از جوامع این ملازمات فراهم […]

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...