پایان نامه: نقش مسئولیت اجتماعی در تصمیم گیری خرید مشتریان در بازار اشباع شده

استاد راهنما: دکتر رضا اسماعیل­پور استاد مشاور: دکتر محمد دوستار متن پایان نامه : (ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود ولی در فایل دانلودی همه چیز مرتب و کامل است) چکیده: از تکنیک های موثر در عصر حاضر و […]

پایان نامه مدیریت در مورد بازاریابی رابطه مند

بازاریابی رابطه مند بازاریابی رابطه مند هنر کسب وکار امروز است. برای حفظ مشتریان کلیدی (سود آور) موجود، مهارت در ایجاد ارتباط صحیح با مشتری ضروری است. تئوری بازار یابی بدوی یا کلاسیک، عمدتاً به انجام معامله توجه داشت وبه حفظ مشتریان اهمیتی نمی داد. اما با گسترش رقابت و اشباع شدن بسیاری از […]

اجرای آمیخته ترفیع و بازارافزایی

اجرای آمیخته ترفیع و بازارافزایی اجرای آمیخته ترفیع و بازارافزایی عبارتند از: ۱)آگهی: ارائه غیرشخصی محصولات،خدمات و ایده های بانکی به وسیله مسئول شناخته شده؛ ۲)پیشبرد فروش: محرک های کوتاه مدت برای تشویق فروش یا خرید محصول وخدمات،مانندجوایز ۳)روابط عمومی: ایجاد تقاضا با ارائه اخبار شایان توجه در رسانه ها بدون پرداخت هزینه ها ۴)فروش […]

پایان نامه مدیریت با موضوع : دلایل شهرت بازاریابی رابطه مند:

دلایل شهرت بازاریابی رابطه مند: به عقیده شث سه عامل زیر باعث شهرت بازاریابی رابطه مند در اواخر سال ۱۹۹۰ شدند: ۱-بحران انرژی: بحران انرژی سال ۱۹۷۰ و در دنبال آن تورم همراه با رکود اقتصادی، که منجر به ظرفیت مازاد و هزینه های بالای مواد خام شد. با شدت گرفتن رقابت میان تمام گروه […]

بازار شناسی

۲-۴-۲ بازار شناسی[۱]: «شناخت» لازمه هر حرکت عاقلانه و هر تصمیم اصولی است.شناخت بازار تلاشی نظام است برای گردآوری، ضبط و ثبت اطلاعات مربوط به همه اجزای تشکیل دهنده نظام بازار مانند خریداران بالقوه و بالفعل، فروشندگان بالقوه و بالفعل، واسطه های گوناگون، رقبا، محصولات و خدمات موجود و مورد نیاز، سازمانهای تسهیلاتی و خدماتی […]

نقش اطلاعات بازاریابی

۲-۵ ن

قش اطلاعات بازاریابی: وقتی که مدیر بازاریابی برای عرضه محصولی جدید یا تعدیل شده آماده شد و برنامه های آن را تنطیم کرد و پس از آنکه نیلزهای مصرف کنندگان را تنظیم کرد و پس از آنکه نیازهای مصرف کنندگان را ارزیابی نمود، مرحله تصمیم گیری فرا می رسد. امروزه که در محیط بازرگانی، […]

ارائه خدمات بهتر به مشتریان، تاریخچه بازاریابی رابطه مند

بازاریابی رابطه مند تمام گامهایی که شرکت جهت شناخت و ارائه خدمات بهتر به مشتریان با ارزش خود بر می دارد را در بر دارد. بازاریابی رابطه مند، فرایند مستمر جهت شناسایی و ایجاد ارزشهای جدید برای مشتریان است که در آن منافع دو جانبه مورد توجه قرار دارد و این منافع در طول دوره […]

استراتژی های بازاریابی، تصمیم گیری مصرف کننده

مقدمه در این فصل ابتدا مبانی نظری تحقیق مطرح شده و سپس در ادامه پیشنهادهای تجربی مرتبط با موضوع و پژوهشهای انجام گرفته در این زمینه مورد توجه قرار گرفته است و نهایتاً سپس از جمع بندی پایه های تجربی مدل تحلیل آورده شده است. ۲-۱- پیشینیه اینترنت مفهوم اینترنت در اوایل دهه ۱۹۶۰ […]

رقابت در بازار، پایگاه اجتماعی، از نظر تابعیت

 الف) سیدرضا مشرف (۱۳۸۷) : پژوهشکده امیر کبیر ـ مشهد ـ وی در یک پژوهش که با همکاری اداره کل ثبت احوال استان خراسان رضوی انجام شده است، به بررسی پیامدهای ازدواج غیرقانونی زنان ایرانی با اتباع بیگانه در استان خراسان رضوی پرداخته است. او با روش تحقیق پیمایشی به ۳۰۲ زوج با شرایط موصوف […]

عرضه و تقاضای کالا، رقابت در بازار

«معامله با طرف مقابل با این شرط که طرف مذکور از انجام معامله با رقیب امتناع ورزد». تحقق این اقدام منوط به ایجاد توافق و تشکیل قرارداد است. بنابراین جزء دسته توافق­های ضد رقابتی قرار می­گیرد. بند ششم: عرضه کالا یا خدمت غیراستاندارد به موجب بند «ز» ماده ۴۵ « عرضه کالاو یا خدمت مغایر […]

دور اروگوئه، اشباع بازار

– ایجاد یک سیستم بین المللی برای وضع مقررات متحدالشکل استاندارد کالاها.– از میان بردن محدودیت های موجود در سرمایه گذاری های خارجی و نقل و انتقالات سود و اصل سرمایه خصوصاً در کشورهای در حال توسعه.– برقراری یک سیستم جهانی برای حمایت از حقوق مالکیت معنوی و حقوق مربوط به ناشران.دور اوروگوئه که طولانی […]

دور اروگوئه، اشباع بازار

– ایجاد یک سیستم بین المللی برای وضع مقررات متحدالشکل استاندارد کالاها.– از میان بردن محدودیت های موجود در سرمایه گذاری های خارجی و نقل و انتقالات سود و اصل سرمایه خصوصاً در کشورهای در حال توسعه.– برقراری یک سیستم جهانی برای حمایت از حقوق مالکیت معنوی و حقوق مربوط به ناشران.دور اوروگوئه که طولانی […]

پایان نامه پیش بینی عملکرد کسب و کار شرکتها و موسسات ورزشی استان فارس از طریق مولفه های بازارگرایی و نوآوری

فهرست مطالب عنوان صفحه چکیده فصل اول:کلیات تحقیق ۱-۱ مقدمه ۲ ۱-۲ بیان مسأله. ۵ ۱-۳ اهمیت و ضرورت تحقیق. ۸ ۱-۴ اهداف تحقیق ۱۰ ۱-۴-۱ هدف کلی ۱۰ ۱-۴-۲ اهداف اختصاصی . ۱۱ ۱-۵ فرضیه های تحقیق ۱۲ ۱-۶محدودیت های تحقیق. ۱۲ ۱-۶-۱محدودیت های غیر قابل کنترل ۱۲ ۱-۶-۲ محدودیت های قابل کنترل(قلمرو تحقیق) […]

پایان نامه نقش بازاریابی رابطه‌مند با پیشبرد فروش (مورد کاوی: شرکت قند اسلام آباد غرب)

زمستان 1394 برای رعایت حریم خصوصی نام نگارنده و استاد راهنما در سایت درج نمی شود(در فایل دانلودی نام نویسنده و استاد راهنما موجود است)تکه هایی از متن پایان نامه به عنوان نمونه :(ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود […]

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...