بازاریابی خرما |
![]() |
فصل اول: کلیات تحقیق ۱-۱-مقدمه با ورود به هزاره سوم، شاهد رقابت فشرد هتر دولت ها و قطب های اقتصادی در جهان به ویژه در بخش تجاری هستیم . هر یک از صاحبان قدرت اقتصادی، اعم از بنگا ه ها و کشورها، اتحادیه ها و تشکل های منطقه ای به عنوان فعالان خرد اقتصادی، و کشورها، اتحادیه ها و تشکل های منطقه ای به عنوان قدر تهای کلان اقتصادی می کوشند تا سهم بیشتری از امتیازات، امکانات و فرصت های موجود در پهنه تجارت جهانی را بدست آورند. ولی پیشرفت علم…
دانشگاه قم دانشکده حقوق پایان نامه: برای دریافت درجه کارشناسی ارشد در رشته حقوق جزا و جرمشناسی عنوان: نقد و بررسی سیاست تقنینی کیفری ایران در مبارزه با قاچاق کالا استاد راهنما: دکتر عادل ساریخانی استاد مشاور: دکتر نگارنده: اشرف عسگری شهریور ۱۳۹۴ تقدیم به: پدر مهربانم که با صفا
وصمیمیتش معرفتم آموخت؛ و در راه توانایی من ناتوان شد. مادرعزیزم که از عناصر وجودش وجودم بخشید؛ و بر هرخط از صورتش کتابی از زحماتش درراه عزت من نگاشته شده. وهرگاه به صورت این دو گوهرزندگیم می نگرم دریای لطف الهی را میبینم . بارالها توفیقم ده که شایسته این نعمتها باشم و توانم ده که جبران کنم. تقدیر و تشکر: سپاس بیکران پروردگار یکتا را که هستی مان…
پایان نامه بررسی تاثیر اندازه ی سازمان در ماهیت موانع اداری- خدماتی بنگاه های صادراتی
صادرات در ایران صادرات کالا ، در کشور ما همواره با مسائل و مشکلاتی مواجه بوده است. اگر از عوامل بین المللی ، ضعف دولت ها و ناتوانی دستگاه های اجرائی صرف نظر کنیم . مهمترین عوامل عدم تحرک صادرات کالاهای غیر نفتی را می توان در وجود قوانین دست و پاگیر ، عدم شناخت صادرکنندگان از رویه های صادرات و فقدان فرهنگ صادراتی در کشور نام برد. اگر به این عوامل ، نداشتن
فرم در حال بارگذاری ...
[جمعه 1399-04-20] [ 07:31:00 ب.ظ ]
|