بازاریابی رابطه­ مند، ارتباطات دهان به دهان، وفاداری مشتری

یکی از ویژگی­های اغلب بازارهای امروز، رقابتی شدن فزاینده آن­ها است. این رقابتی شدن به معنی نیاز به داشتن مزیت رقابتی قابل توجه است که سبب بقای شرکت در بازار می­شود و دستیابی به چنین مزیت رقابتی نیز بدون وجود دانش مناسب و پیاده سازی استراتژی­ها و به کارگیری روش­های بازایابی مؤثر و کارا ممکن […]

خرید اینترنتی فایل تحقیق : مزایایی مدیریت ارتباط با مشتری برای بازاریابی رابطه­مند

مزایایی مدیریت ارتباط با مشتری برای بازاریابی رابطه ­مند مدیریت ارتباط با مشتری[۱] جهت جمع­آوری سریع اطلاعات مشتری، شناسایی با ارزش­ترین مشتریان در طول زمان، و افزایش وفاداری مشتری با ارائه محصولات و خدمات سفارش برای بازاریابی رابطه ­مند مفید خواهد بود. سایر مزایای مدیریت ارتباط با مشتری عبارتند از: توانایی هدف قرار دادن مشتریان […]

پایان نامه مدیریت در مورد تعاریف و مفاهیم بازاریابی رابطه­مند

تعاریف و مفاهیم بازاریابی رابطه ­مند بازاریابی رابطه ­مند یکی از گسترده­ترین مفاهیمی است که می­توان آن­را از تمام دیدگاه های بازاریابی که روی رابطه مندی بحث می­ کند، نتیجه گرفت. اساس و پایه این شاخه بازاریابی که رابطه تنگاتنگی هم با رفتار مصرف ­کننده دارد از دل تحقیقات مربوط به روابط بین خریدار و […]

پایان نامه مدیریت در مورد تعاریف و مفاهیم بازاریابی رابطه­مند

تعاریف و مفاهیم بازاریابی رابطه ­مند بازاریابی رابطه ­مند یکی از گسترده­ترین مفاهیمی است که می­توان آن­را از تمام دیدگاه های بازاریابی که روی رابطه مندی بحث می­ کند، نتیجه گرفت. اساس و پایه این شاخه بازاریابی که رابطه تنگاتنگی هم با رفتار مصرف ­کننده دارد از دل تحقیقات مربوط به روابط بین خریدار و […]

خرید پایان نامه : مزایایی مدیریت ارتباط با مشتری برای بازاریابی رابطه­مند

مزایایی مدیریت ارتباط با مشتری برای بازاریابی رابطه ­مند مدیریت ارتباط با مشتری[۱] جهت جمع­آوری سریع اطلاعات مشتری، شناسایی با ارزش­ترین مشتریان در طول زمان، و افزایش وفاداری مشتری با ارائه محصولات و خدمات سفارش برای بازاریابی رابطه ­مند مفید خواهد بود. سایر مزایای مدیریت ارتباط با مشتری عبارتند از: توانایی هدف قرار دادن مشتریان […]

پایان نامه مدیریت درباره دیدگاه بازاریابی استراتژیک روکرت

دیدگاه بازاریابی استراتژیک روکرت روکرت بازارگرایی را متشکل از سه جزء می­داند که عبارتند از: الف) ایجاد بانک اطلاعات مربوط به مشتری و بازار بر اساس مجموعه­ اهداف سازمان؛ ب) طراحی استراتژی­های تمرکز بر بازار و مشتری؛ ج) اجرای استراتژی­های مربوط به بازار و مشتری. در اولین جزء، مدیران از محیط بیرونی بر حسب مجموعه […]

پایان نامه مدیریت درباره دیدگاه بازاریابی استراتژیک روکرت

دیدگاه بازاریابی استراتژیک روکرت روکرت بازارگرایی را متشکل از سه جزء می­داند که عبارتند از: الف) ایجاد بانک اطلاعات مربوط به مشتری و بازار بر اساس مجموعه­ اهداف سازمان؛ ب) طراحی استراتژی­های تمرکز بر بازار و مشتری؛ ج) اجرای استراتژی­های مربوط به بازار و مشتری. در اولین جزء، مدیران از محیط بیرونی بر حسب مجموعه […]

پایان نامه مدیریت درباره بازاریابی رابطه مند

بازاریابی رابطه مند بازاریابی رابطه مند، با وجودی که در سال ۱۹۸۳ آغاز شده، به عنصر مهمی در بازاریابی مدرن، هم برای جوامع علمی بازاریابی و هم برای حرفه ای های آن، تبدیل شده است. برخورد با مشتریان بعنوان شرکای تجاری، با ایجاد فرصتی برای بازاریابی محصولات و خدمات اضافه، در یک مبنای احترام بیشتر […]

پایان نامه مدیریت درباره بازاریابی رابطه مند

بازاریابی رابطه مند بازاریابی رابطه مند، با وجودی که در سال ۱۹۸۳ آغاز شده، به عنصر مهمی در بازاریابی مدرن، هم برای جوامع علمی بازاریابی و هم برای حرفه ای های آن، تبدیل شده است. برخورد با مشتریان بعنوان شرکای تجاری، با ایجاد فرصتی برای بازاریابی محصولات و خدمات اضافه، در یک مبنای احترام بیشتر […]

پایان نامه : ملزومات بازاریابی رابطه مند

جهت پیاده­سازی و استقرار بازاریابی رابطه ­مند موارد زیر را باید در نظر داشت: نقطه شروع بازاریابی، مشتریان و نیازهایشان می­باشد. مبادله مفهوم مرکزی در بازریابی رابطه مند می­باشد مقاصد مختلفی برای ایجاد ارتباط وجود دارد. برای حفظ روابط، باید به وعده­ها عمل شود. اعتماد دو طرفه، عامل اصلی در ارتباطات پایدار می­باشد. وابستگی […]

پایان نامه : ملزومات بازاریابی رابطه مند

جهت پیاده­سازی و استقرار بازاریابی رابطه ­مند موارد زیر را باید در نظر داشت: نقطه شروع بازاریابی، مشتریان و نیازهایشان می­باشد. مبادله مفهوم مرکزی در بازریابی رابطه مند می­باشد مقاصد مختلفی برای ایجاد ارتباط وجود دارد. برای حفظ روابط، باید به وعده­ها عمل شود. اعتماد دو طرفه، عامل اصلی در ارتباطات پایدار می­باشد. وابستگی […]

بازاریابی رابطه مند و ارتباطات دهان به دهان مشتریان – میانجی گری وفاداری مشتری

بسیاری از سازمان­ها برنامه ­های وفاداری مشتریان را به عنوان بخشی از فعالیت­های توسعه روابط گسترش داده­اند. وفاداری مشتری مفهوم پیچیده­ای می­باشد و به تمایل خرید دوباره و تحلیل قیمت مصرف­ کنندگان بر­می­گردد. رشد وفاداری مشتری درآمد آینده را با مشتریان فعلی ایمن می­ کند، بر این اساس وفاداری مشتری هدف نهایی سازمان­ها و شرکت­ها […]

ارتباطات دهان به دهان مشتریان و بازاریابی رابطه مند : میانجی گری وفاداری مشتری

اهمیت و ضرورت تحقیق به نظر مى رسد ارتباط دهان به دهان در بخش خدمات از اهمیت زیادى برخوردار است. در مقایسه با بازار کالاها، مصرف­کنندگان در بخش­هاى خدماتى بیشتر بر منابع اطلاعات شخصى اطمینان داشته و نسبت به بخش کالاها، ارتباط دهان به دهان تأثیر بیشترى بر تصمیم خرید افراد خواهد داشت. زیرا خدمات […]

بازاریابی رابطه مند

چهار مولفه در نظر گرفته شده برای بازاریابی رابطه­ای که با طیف پنج درجه­ای لیکرت در مقیاس فاصله­ای (از کاملا مخالفم تا کاملا موافقم) و توسط پرسش­نامه ارزیابی شده است عبارتند از(Ndubisi, 2013,101).: اعتماد: تمایل مشتری به تکیه به یک شریک مبادله­ای است که به آن اطمینان دارند؛ ارتباطات: توانایی ایجاد ارتباط به منظور […]

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...