بازاریابی رابطه مند |
![]() |
بازاریابی رابطه مند، ارتباطات دهان به دهان، وفاداری مشتری
یکی از ویژگیهای اغلب بازارهای امروز، رقابتی شدن فزاینده آنها است. این رقابتی شدن به معنی نیاز به داشتن مزیت رقابتی قابل توجه است که سبب بقای شرکت در بازار میشود و دستیابی به چنین مزیت رقابتی نیز بدون وجود دانش مناسب و پیاده سازی استراتژیها و به کارگیری روشهای بازایابی مؤثر و کارا ممکن […]
خرید اینترنتی فایل تحقیق : مزایایی مدیریت ارتباط با مشتری برای بازاریابی رابطهمند
مزایایی مدیریت ارتباط با مشتری برای بازاریابی رابطه مند مدیریت ارتباط با مشتری[۱] جهت جمعآوری سریع اطلاعات مشتری، شناسایی با ارزشترین مشتریان در طول زمان، و افزایش وفاداری مشتری با ارائه محصولات و خدمات سفارش برای بازاریابی رابطه مند مفید خواهد بود. سایر مزایای مدیریت ارتباط با مشتری عبارتند از: توانایی هدف قرار دادن مشتریان […]
پایان نامه مدیریت در مورد تعاریف و مفاهیم بازاریابی رابطهمند
تعاریف و مفاهیم بازاریابی رابطه مند بازاریابی رابطه مند یکی از گستردهترین مفاهیمی است که میتوان آنرا از تمام دیدگاه های بازاریابی که روی رابطه مندی بحث می کند، نتیجه گرفت. اساس و پایه این شاخه بازاریابی که رابطه تنگاتنگی هم با رفتار مصرف کننده دارد از دل تحقیقات مربوط به روابط بین خریدار و […]
پایان نامه مدیریت در مورد تعاریف و مفاهیم بازاریابی رابطهمند
تعاریف و مفاهیم بازاریابی رابطه مند بازاریابی رابطه مند یکی از گستردهترین مفاهیمی است که میتوان آنرا از تمام دیدگاه های بازاریابی که روی رابطه مندی بحث می کند، نتیجه گرفت. اساس و پایه این شاخه بازاریابی که رابطه تنگاتنگی هم با رفتار مصرف کننده دارد از دل تحقیقات مربوط به روابط بین خریدار و […]
خرید پایان نامه : مزایایی مدیریت ارتباط با مشتری برای بازاریابی رابطهمند
مزایایی مدیریت ارتباط با مشتری برای بازاریابی رابطه مند مدیریت ارتباط با مشتری[۱] جهت جمعآوری سریع اطلاعات مشتری، شناسایی با ارزشترین مشتریان در طول زمان، و افزایش وفاداری مشتری با ارائه محصولات و خدمات سفارش برای بازاریابی رابطه مند مفید خواهد بود. سایر مزایای مدیریت ارتباط با مشتری عبارتند از: توانایی هدف قرار دادن مشتریان […]
پایان نامه مدیریت درباره دیدگاه بازاریابی استراتژیک روکرت
دیدگاه بازاریابی استراتژیک روکرت روکرت بازارگرایی را متشکل از سه جزء میداند که عبارتند از: الف) ایجاد بانک اطلاعات مربوط به مشتری و بازار بر اساس مجموعه اهداف سازمان؛ ب) طراحی استراتژیهای تمرکز بر بازار و مشتری؛ ج) اجرای استراتژیهای مربوط به بازار و مشتری. در اولین جزء، مدیران از محیط بیرونی بر حسب مجموعه […]
پایان نامه مدیریت درباره دیدگاه بازاریابی استراتژیک روکرت
دیدگاه بازاریابی استراتژیک روکرت روکرت بازارگرایی را متشکل از سه جزء میداند که عبارتند از: الف) ایجاد بانک اطلاعات مربوط به مشتری و بازار بر اساس مجموعه اهداف سازمان؛ ب) طراحی استراتژیهای تمرکز بر بازار و مشتری؛ ج) اجرای استراتژیهای مربوط به بازار و مشتری. در اولین جزء، مدیران از محیط بیرونی بر حسب مجموعه […]
پایان نامه مدیریت درباره بازاریابی رابطه مند
بازاریابی رابطه مند بازاریابی رابطه مند، با وجودی که در سال ۱۹۸۳ آغاز شده، به عنصر مهمی در بازاریابی مدرن، هم برای جوامع علمی بازاریابی و هم برای حرفه ای های آن، تبدیل شده است. برخورد با مشتریان بعنوان شرکای تجاری، با ایجاد فرصتی برای بازاریابی محصولات و خدمات اضافه، در یک مبنای احترام بیشتر […]
پایان نامه مدیریت درباره بازاریابی رابطه مند
بازاریابی رابطه مند بازاریابی رابطه مند، با وجودی که در سال ۱۹۸۳ آغاز شده، به عنصر مهمی در بازاریابی مدرن، هم برای جوامع علمی بازاریابی و هم برای حرفه ای های آن، تبدیل شده است. برخورد با مشتریان بعنوان شرکای تجاری، با ایجاد فرصتی برای بازاریابی محصولات و خدمات اضافه، در یک مبنای احترام بیشتر […]
پایان نامه : ملزومات بازاریابی رابطه مند
جهت پیادهسازی و استقرار بازاریابی رابطه مند موارد زیر را باید در نظر داشت: نقطه شروع بازاریابی، مشتریان و نیازهایشان میباشد. مبادله مفهوم مرکزی در بازریابی رابطه مند میباشد مقاصد مختلفی برای ایجاد ارتباط وجود دارد. برای حفظ روابط، باید به وعدهها عمل شود. اعتماد دو طرفه، عامل اصلی در ارتباطات پایدار میباشد. وابستگی […]
پایان نامه : ملزومات بازاریابی رابطه مند
جهت پیادهسازی و استقرار بازاریابی رابطه مند موارد زیر را باید در نظر داشت: نقطه شروع بازاریابی، مشتریان و نیازهایشان میباشد. مبادله مفهوم مرکزی در بازریابی رابطه مند میباشد مقاصد مختلفی برای ایجاد ارتباط وجود دارد. برای حفظ روابط، باید به وعدهها عمل شود. اعتماد دو طرفه، عامل اصلی در ارتباطات پایدار میباشد. وابستگی […]
بازاریابی رابطه مند و ارتباطات دهان به دهان مشتریان – میانجی گری وفاداری مشتری
بسیاری از سازمانها برنامه های وفاداری مشتریان را به عنوان بخشی از فعالیتهای توسعه روابط گسترش دادهاند. وفاداری مشتری مفهوم پیچیدهای میباشد و به تمایل خرید دوباره و تحلیل قیمت مصرف کنندگان برمیگردد. رشد وفاداری مشتری درآمد آینده را با مشتریان فعلی ایمن می کند، بر این اساس وفاداری مشتری هدف نهایی سازمانها و شرکتها […]
ارتباطات دهان به دهان مشتریان و بازاریابی رابطه مند : میانجی گری وفاداری مشتری
اهمیت و ضرورت تحقیق به نظر مى رسد ارتباط دهان به دهان در بخش خدمات از اهمیت زیادى برخوردار است. در مقایسه با بازار کالاها، مصرفکنندگان در بخشهاى خدماتى بیشتر بر منابع اطلاعات شخصى اطمینان داشته و نسبت به بخش کالاها، ارتباط دهان به دهان تأثیر بیشترى بر تصمیم خرید افراد خواهد داشت. زیرا خدمات […]
بازاریابی رابطه مند
چهار مولفه در نظر گرفته شده برای بازاریابی رابطهای که با طیف پنج درجهای لیکرت در مقیاس فاصلهای (از کاملا مخالفم تا کاملا موافقم) و توسط پرسشنامه ارزیابی شده است عبارتند از(Ndubisi, 2013,101).: اعتماد: تمایل مشتری به تکیه به یک شریک مبادلهای است که به آن اطمینان دارند؛ ارتباطات: توانایی ایجاد ارتباط به منظور […]
فرم در حال بارگذاری ...
[دوشنبه 1399-04-16] [ 09:36:00 ق.ظ ]
|