معشوق؛ زنی با صفات مردانه

گاه معشوق را می ستاید و از شیر دلی اش سخن می گوید؛ شیر دختری که شکوفه ی میوه دار ایل است: با تو ام من، آی دختر جان!شیر دختر، ای شکوفه ی میوه دار ایل!تیهوی شاهین شکار کرد!که به تاری از کمند گیسویت گیریصد چنان سهراب یل را، آن که نتوانستنازنین گُرد آفرید گُرد.(اخوان، […]

عشق در شعرهای شاملو و نیما

ب ـ عشق به مفاهیم انسانیدر این دوره¬ نیما به جهان هستی و انسانی به عنوان یک کل می نگرد نه انسانی جزئی به عنوان یک معشوق. در این دوره عشق شایسته ی آن است که نثار انسان و انسانیت گردد. عشق سرشار از همدردی و شفقت. آرمان های انسانی و آرزوی رستگاری و رهایی […]

ده دلیل محبوبیت اینستاگرام

براساس یکی از تازه ترین تحقیقات بوجود اومده در دانشگاه نیویورک، اینستاگرام، به عنوان یکی از شبکه های مهم و موثر شناخته شده و در مقایسه با شبکه های

عکس محور دیگه مانند پینترست، با اختلاف خیلی از محبوبیت برخورداره. در این مقاله به ده دلیل محبوبیت اینستاگرام می پردازیم. براساس این تحقیق که بلومبرگ منتشر کرده، ۵۸ […]

تبلیغات (Advertising) چیست؟

حدودا سه سال پیش بود که به همراه یکی از دوستانم وارد شغل بازاریابی شدیم. ما هم مثل خیلی از تازه وارده ها، زیاد با مفاهیم تبلیغات و بازاریابی آشنا نبودیم، ولی کم کم وقتش بود که با این مفاهیم آشنا شیم! اوایل که سایت های اینترنتی و کتاب های جور واجور رو زیر و […]

انواع جاذبه‌ها و تکنیک‌ها در تبلیغات

سبک و روش ی آگهی های تبلیغاتی به وجود اومده بوسیله دو مفهومه: جاذبه ها یا چگونگی جذب مخاطب روش های تاثیرگذاری بر روح و روان و دستکاری در افکار و ترجیحات اون فوت وفن ها یا چگونگی اجرای در سطور زیر بعضی از شکل های جور واجور جاذبه ها که بیشتر در ایران مورد […]

آگهی های تلویزیونی، آگهی های تبلیغاتی

در جاذبه تک جنبه ای، فقط بر اطلاعات مثبت و مزایای کالا تاکید می شود اما جاذبۀ دو جنبه ای اطلاعات مثبت ومنفی کالا را (که البته مخلّ کارکرد صحیح آن نیست) شامل می شود مانند : « اتومبیل های تولیدی ما کوچکند اما از نظر اقتصادی برای جوانان مناسبند» ( محمدیان ،۱۳۷۹، ص ۱۴۲ […]

پایان نامه تبیین تاثیر سن گردشگران بر نوع انتخاب گونه¬های گردشگری آن¬ها

-گردشگرکسی است که به منظور تفریح، استراحت، گذراندن تعطیلات، بازدید از نقاط دیدنی، انجام امور پزشکی، درمانی و معالجه، تجارت، ورزش، زیارت، دیدار از خانواده، ماموریت و شرکت در کنفرانس­ها، به کشوری غیر از کشور خود سفر می­کند، مشروط بر اینکه حداقل مدت اقامت او از ۲۴ ساعت کمتر و از ۳ماه بیشتر نبوده و […]

پایان نامه شناخت تاثیر قومیت گردشگران بر نوع انتخاب گونه-های گردشگری آن¬ها

اشکال عمده گردشگری هر چند تنوع گردشگری چنان زیاد است که پرداختن به تمامی آن­ها میسر نیست اما می­توان گروه­های گردشگری متداول در جهان را به صورت زیر طبقه­بندی کرد:-­ گردشگری فرهنگی- تاریخی-­ گردشگری ماجراجویانه-­ گردشگری ورزشی-­ گردشگری درمانی-­ گردشگری انبوه یا تفریحی-­ گردشگری نوستالژیک-­ گردشگری روستایی-­ گردشگری قومی-­ گردشگری شهری-­ گردشگری مبتنی بر

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...