مدارس هوشمند -به کار گیری گسترده ی فناوری اطلاعات و ارتباطات در فرایند آموزش

۲-۲-۶- مدارس هوشمند راهی برای تحوّل آموزشی به کار گیری گسترده ی فناوری اطلاعات و ارتباطات در فرایند آموزش، همزمان با تحوّل در رویکردهای آموزشی در جهان، زمینه ی شکل گیری مدارس هوشمند را فراهم آورده است. این مدارس از جمله نیازمندی های کلیدی جوامع دانش محور می باشند و رویکردهای توسعه ی مهارت های […]

بکارگیری فناوری اطلاعات و ارتباطات بر توانمند سازی دانش آموزان مدارس هوشمند

انقلاب ارتباطات و اطلاعات سرعت اقتصاد ، فرهنگ ، و سیاست جهان را دستخوش دگرگونی می کند و جهان را عملا به یک « دهکده جهانی[۱] » تبدیل می کند . با بهره گرفتن از امکانات این فناوری ، رخدادهایی که در هر گوشه از کره زمین رخ می دهد در کمترین زمان به سراسر […]

ضرورت به کارگیری فناوری اطلاعات و ارتباطات در صنعت بانکداری

در صنعت خدمات مالی و بانکداری با توجه به نوع خدماتی که ارائه می گردد و با مد نظر قرار گرفتن نوع ارتباط تنگاتنگی که بین سازمان و مشتریان آن وجود دارد، اهمیت مشتری دو چندان به نظرمی رسد. زیرا مشتریان تنها منبع درآمد برای بانک می باشند و بدون آنان بانکی وجود نخواهد داشت. […]

فناوری اطلاعات و ارتباطات، فعالیت های اجتماعی

به نظرسدلر آموزش شهروندی از بعد تربیتی در یک جامعه در این جهت است که باید این تعلیمات باعث حفظ شرایط موجود و پاسدار نظم اجتماعی جامعه گردد.تافلر هم بیان می کند که واقعیت تربیتی آموزش شهروندی برای این است که نسل های جوان را با نتایج تجربیات نسل های گذشته آشنا کند،که این آشنایی […]

فناوری اطلاعات و ارتباطات، سیستم های اطلاعاتی مدیری

پزشکی در ایران »،مجله ایرانی آموزش در علوم پزشکی، شماره ۱۱(۴)، صص ۳۹۲-۳۸۲ عگبهی، عبدالحسین و معرف زاده، عبدالمهدی و مشتاقی، سعید، (۱۳۹۱) « بررسی موانع پداگوژیک در توسعه آموزش الکترونیکی: مطالعه موردی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز »،دوفصلنامه مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی، سال ۳، شماره ۴، صص ۴۸-۳۹ رضایی، مسعود […]

فناوری اطلاعات و ارتباطات، مدیریت ارتباط با مشتری

فارغ زاده، نفیسه و کاشی، علی، (۱۳۹۳) « بررسی روش ها و ابزارهای آموزش مجازی به منظور ارتقاء کیفیت آموزش از دیدگاه اساتید دانشگاه آزاد واحد خدابنده»، فصلنامه علمی پژوهشی رهیافتی نو در مدیریت آموزشی، سال ۵، شماره ۱، صص ۱۵۲-۱۲۱ عگبهی، عبدالحسین و مشتاقی، سعید و آقاکثیری، زهره و حسینی آهنگری، سیدعابدین (۱۳۹۲) « […]

فناوری اطلاعات و ارتباطات، تعاریف فناوری اطلاعات

۲-۱) مقدمه جهان معاصر در طول چند دهه اخیر صحنه تغییرات مداومی بوده است که آن را از تمامی دوره های گذشته متمایز می سازد. پیامدها و آثار جامعه ارتباطی جدید مبتنی بر فن آوری های پیشرفته به قدری زندگی بشر را تحت تاثیر قرار داده است که بکارگیری تدابیر و روش های نوین را اجتناب […]

فناوری اطلاعات و ارتباطات، کشورهای توسعه یافته

 آموزش الکترونیکی 2-1) مقدمه امروزه آموزش الکترونیکی با انواع و مدل های متنوع به عنوان یادگیری و آموزش های مبتنی بر فناوری اطلاعات برای سازمان ها و مردم با تمام وسعت اش بر پایه تجارب، تمرینها و یادگیری های عمدتاً انفرادی پذیرفته شده است. آموزش الکترونیکی در واقع انتقال دانش از طرق و شیوه های مختلف مانند […]

آموزش و یادگیری الکترونیکی، فناوری اطلاعات و ارتباطات

 بسیاری از پژوهشگران با بررسی موضوعات و مسایل مربوط به آموزش های مجازی به تاثیر فناوری اطلاعات در حوزه آموزش و دلایل پذیرش تکنولوژی از جانب

Sorry, but nothing matched your search terms. Please try again with some different keywords.

فراگیران و سازمان های متقاضی بررسی کرده اند ولی هنوز بدلیل کوتاه بودن عمر این تکنولوژی در آموزش جای تحقیق و پژوهش در این حوزه وسیع و نیاز مبرم […]

فناوری اطلاعات و ارتباطات، مزایای فناوری اطلاعات

چارچوب نظری تحقیق امروزه با پیشرفت فناوریهای رایانه و شبکه هر کسی قادر خواهد بود هر چیزی را در هر زمانی و مکانی یاد بگیرد که این امر در سایه نظام جدیدی از آموزش به نام آموزش الکترونیکی صورت می گیرد. در واقع محیط های آموزش حضوری یا سنتی به دلایلی همچون تشویق یادگیری […]

فناوری اطلاعات و ارتباطات، با به کارگیری فناوری

 فناوری اطلاعات و ارتباطات در سال های اخیر با محوریت دانش و خردگرایی و به منظور بهره برداری بهینه از اندیشه و سپردن امور تکراری به ماشین و همچنین حذف محدودیت های ارتباطی، توجه ویژه سازمان ها و محافل علمی را به خود جلب نموده است. در این میان میزان توسعه و کاربرد فناوری اطلاعات […]

روش‌های رتبه‌بندی واحدهای کارا، فناوری اطلاعات و ارتباطات

بانک ملت در حال حاضر با سرمایه ۴۰۰۰۰ میلیارد ریال یکی از بزرگ‌ترین بانک‌های کشور است که در چارچوب دولت جمهوری اسلامی ایران فعالیت می‌کند.مهم‌ترین راهبردهای بانک ملت توسعه‌ی فناوری اطلاعات و ارتباطات، مدیریت روابط مشتریان، بهبود کیفیت خدمات، توسعه منابع انسانی و بهبود شاخص‌های عملکرد است. برای دستیابی به این راهبردها، اهدافی همچون رشد […]

فناوری اطلاعات و ارتباطات، مزایای بانکداری الکترونیک

۶- نبود تحقیقات کاربردی :در کشور های در حال توسعه معمولا در بانک ها جهت ارایه خدمات جدید از نظر اقتصادی بودن خدمات مذبور منطبق بودن خدمات جدید با نیازهای جامعه بهینه یابی خدمات و اینکه چه سیستمی می تواند خدمات فوق را به خوبی به مشتریان ارایه نماید بررسی قابل توجهی انجام نمی گیرد […]

زیرساخت های فناوری اطلاعات، فناوری اطلاعات و ارتباطات

اینترنت طوری طرح ریزی و ساخته شده بود که می توانست ارتباط بین شبکه ها را حتی اگر بعضی از مکان های کامپیوتری تحت حمله بمب اتمی قرار می گرفتند، حفظ کند. به این ترتیب که اگر مسیر مستقیمی برای برقراری ارتباط بین کامپیوترها در دسترس نبود، کامپیوترها می توانستند از طریق مسیهای ثانوی با […]

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...