علل وعوامل شکست محصولات جدید در بنگاه های کوچک

۲-۹-۲- علل وعوامل شکست محصولات جدید در بنگاه های کوچک مهمترین علل وعوامل شکست محصولات جدید در شرکتها وبنگاههای کوچک عبارتند از: عادی بودن وتکراری بودن محصول جدید بی اطلاعی یا کم اطلاعی از بازار بی برنامه بودن برای معرفی محصول جدید رقابت با محصولات سایر شرکتها ضعف بازاریابی حاشیه سود کم محدود بودن اندازه […]

بنگاه های کوچک و متوسط، نرخ بازده سرمایه گذاری

۱-۷-۲) قلمرو زمانی: منظور از قلمرو زمانی این است که تحقیق در چه فاصله ای از زمان صورت میگیرد و از آن جهت ضروری است که بررسی کننده یا خواننده تحقیق با توجه به این دوره زمانی در مورد به کارگیری دستاوردهای تحقیق می تواند تصمیم گیری کند. این پژوهش در دوره زمانی دو ساله […]

بنگاه های کوچک و متوسط، عوامل فرهنگی و اجتماعی

براساس گفته پورتر ( ۱۹۹۸ ) دو عنصر، رقابت داخلی و خوشه بندی صنعتی فضایی ، به ویژه قدرت زیادی برای تحول مفهوم “دایاموند” در درون یک سیستم منطقه ای است و او بر این باور است که رقابت ، نقش مستقیمی در تحریک یادگیری و نوآوری ایفا می کند . با این حال، درخوشه […]

بنگاه های کوچک و متوسط، فناوری های نوین

نمودار۵-۲) تعداد مقالات منتشر شده بین سال های ۲۰۰۰ تا ۲۰۱۲ به همراه رتبۀ ایران در انتشارات مقالات نانو (ماهنامۀ فناوری نانو، شماره ۱۹۳) آمارهای جهانی نشان می دهد که درصد بالایی (حدود ۸۵%) از فناوری های پیشرفته به دلیل پیچیده و پرریسک بودن فناوری های پیشرفته به بازار نمی رسند. بررسی های علمی حوزۀ […]

بنگاههای کوچک و متوسط، موسسات مالی و اعتباری

– بنگاههای کوچک و متوسط ازطریق این شبکه کانالهای مناسب و مطمئن خرید مــواداولیه کمیاب و با کیفیت بالا را شناسایی می کنند و به این ترتیب مشکل بزرگ تهیه مواد اولیه موردنیاز که معمولاً یکی از مشکلات همیشگی این نوع بنگاهها است تا حد زیادی برطرف شده است.– استفاده آسانتر و کاملتربنگاههای کوچک و […]

بنگاههای کوچک و متوسط، زمینه های همکاری

– صنایع پلاستیک و تولید محصولات پلاستیکی قابل مصرف در صنعت؛– ریخته گری فلزات و تولید قطعات فلزی؛– تولید ابزار دقیق صنعتی و کالاهای مهندسی؛– تولید ابزارآلات و قالب سازی؛– صنایع مونتاژ الکترومکانیکی؛– صنایع تست کننده نیمه هادیها و ابررسانه ها؛– صنایع ساخت کامپیوتر و قطعات کامپیوتری؛– صنایع ساخت قطعات و تجهیزات مخابراتی و ارتباطاتی؛– […]

بنگاه های کوچک و متوسط، بنگاههای کوچک و متوسط

مهمترین فعالیتها و اقداماتی که موسسه توسعه صنایع کوچک و متوسط در مالزی انجام می دهد عبارتند از:– هماهنگ ساختن فعالیتهایی که برای توسعه بنگاههای کوچک و متوسط در مالزی صورت می گیرد.– فراهم کردن حمایتهای فنی و خدمات مشاوره ای مدیریت برای بنگاههای کوچک و متوسط.– تشویق بنگاههای کوچک و متوسط به ایجاد پیوندهای […]

بنگاه های کوچک و متوسط، کشورهای درحال توسعه

پشتیبانی مالی از بنگاه های کوچک و متوسط: این سیاست با هدف تقویت قدرت رقابتی بنگاه های کوچک و متوسط در مناقصه ها و مزایده ها و ازطریق تشکیل صندوق مشترک به اجرا درآمده است. حمایت از زنان کارآفرین: درحال حاضر دولت کره جنوبی درحال تدوین پیش نویس قانونی برای اولویت‎دهی به زنان کارآفرین در […]

بنگاه های کوچک و متوسط، بنگاههای کوچک و متوسط

همکاری فنی داخلی و بین المللی بین بنگاه ها: تشکیل نمایشگاه فن آوری های جدید، دعوت از کارشناسان و خبرگان فنی برای تشکیل سمینارها و کارگاه های آموزشی

موجب ایجاد ارتباط و مبادله اطلاعات فنی بین این بنگا هها شده است. نظام تضمین کیفیت: برای تعقیب این سیاست اقدام به اجرای برنامه ای تحت عنوان […]

بنگاه های کوچک و متوسط، صنایع کوچک و متوسط

تشویق و حمایت از کارآفرینان و مدیران کسب و کارهای کوچک و متوسط در زمینه های بهینه سازی روش های تولید (اعم از طراحی، استفاده از مواد اولیه و قطعات با کیفیت های قابل قبول و آشنایی با فن آوری مولد) که نتیجه آن، کاهش ضایعات، کاهش قیمت تمام شده، افزایش بهره وری و در […]

بنگاه های کوچک و متوسط، بنگاههای کوچک و متوسط

رشد به سختی میتوانند سرمایه های ضروری را ازمنابع بیرونی برای رشد سریع به دست بیاورند. توانایی توسعه مالی تولید بنیان، توانایی تأمین وجوه برای رشد تولید. ۲-۲-۳٫ اهمیت و جایگاه بنگاه های کوچک و متوسط SEMs از طریق کارآفرینی و ایجاد فرصت های شغلی و افزایش درآمد بر اقتصاد جهانی تاثیرگذارهستند (هیل[۳]، ۲۰۰۶). […]

بنگاه های کوچک و متوسط، کشورهای توسعه یافته

شرفی نژاد ( ۱۳۸۶) در پژوهش خود، اولویت بندی عوامل مؤثر بر توسعه صادرات بنگاه های کوچک و متوسط را به صورت ذیل می داند: کیفیت محصولات، نگرش راهبردی مدیریت، شدت رقابت داخلی، توانایی دانش مدیریت، مواد اولیه، بهره مندی از تکنولوژی، پیشبرد فروش، تحقیقات بازاریابی، عدم نوسانات غیر منتظره، تبلیغات، برخورداری از زیرساخت ها، […]

بنگاه های کوچک و متوسط، مهارت های کسب و کار

عوامل داخلی که به ویژگی های ذاتی کسب و کار یا کارآفرین اشاره دارد با استفاده از متغیرهایی مانند سطح نوآوری، دانش کسب و کار، کار سخت، منابع مالی قوی، رقابتی بودن محصول و شبکه های کسب و کار ارزیابی شده است.کمک های دولت به عنوان عامل خارجی مؤثر برای موفقیت کارآفرینان روستایی توسط شاخص […]

بنگاه های کوچک و متوسط، بنگاههای کوچک و متوسط

۲-۱٫ مقدمه «استراتژی کوچک زیباست»، توسط شوماخر اقتصاددان آلمانی در ادبیات اقتصادی مطرح گردید، براساس این استراتژی، بیکاری بعنوان مهمترین مسئله کشورهای جهان سوم و معضل سیل مهاجرت از روستاها به شهرها، لزوم توجه به برنامه ها و سیاستهای صنعتی در جهت کاهش بیکاری؛ مهمترین سیاست ها در جهت رشد و توسعه اقتصادی […]

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...