به کارگیری اطلاعات |
![]() |
بکارگیری فناوری اطلاعات و ارتباطات بر توانمند سازی دانش آموزان مدارس هوشمند
انقلاب ارتباطات و اطلاعات سرعت اقتصاد ، فرهنگ ، و سیاست جهان را دستخوش دگرگونی می کند و جهان را عملا به یک « دهکده جهانی[۱] » تبدیل می کند . با بهره گرفتن از امکانات این فناوری ، رخدادهایی که در هر گوشه از کره زمین رخ می دهد در کمترین زمان به سراسر […]
ضرورت به کارگیری فناوری اطلاعات و ارتباطات در صنعت بانکداری
در صنعت خدمات مالی و بانکداری با توجه به نوع خدماتی که ارائه می گردد و با مد نظر قرار گرفتن نوع ارتباط تنگاتنگی که بین سازمان و مشتریان آن وجود دارد، اهمیت مشتری دو چندان به نظرمی رسد. زیرا مشتریان تنها منبع درآمد برای بانک می باشند و بدون آنان بانکی وجود نخواهد داشت. […]
نظریه رفتار برنامه ریزی شده، بکارگیری فناوری اطلاعات
در جامعه دخیل است که بدون درنظر گرفتن آنها، تمامی فعالیتهای انجام شده می تواند با شکست مواجه شود. این عوامل می تواند علاوه بر توجه به عوامل فردی، به عواملی که بر میزان پذیرش و استفاده افراد از این فناوری تاثیر می گذارد بپردازد. با توجه به نقش مهم عامل نیروی انسانی در استفاده […]
فناوری اطلاعات و ارتباطات، با به کارگیری فناوری
فناوری اطلاعات و ارتباطات در سال های اخیر با محوریت دانش و خردگرایی و به منظور بهره برداری بهینه از اندیشه و سپردن امور تکراری به ماشین و همچنین حذف محدودیت های ارتباطی، توجه ویژه سازمان ها و محافل علمی را به خود جلب نموده است. در این میان میزان توسعه و کاربرد فناوری اطلاعات […]
خدمات بانکداری الکترونیک، بکارگیری فناوری اطلاعات
۴- واردات سیستم ها و تجهیزات بانکداری الکترونیکی موجب وابستگی سیستم بانکی به سایر کشورها شده است، البته در سال های اخیر شرکت های ایرانی نیز به تولید و عرضه این محصولات پرداخته اند که گرچه به لحاظ کیفیت و تنوع خدمات در سطح بالاتری نسبت به دستگاه های فرسوده خارجی قرار دارند، اما هنوز […]
خدمات بانکداری الکترونیک، بکارگیری فناوری اطلاعات
چکیده امروزه، کاربرد فناوری اطلاعات در صنایع خدماتی رشد بسیاری نموده است که بارزترین نمونه آن صنعت بانکداری می باشد. بانک ها با استفاده از این فناوری محصولاتی را ابداع می نمایند که می توانند با نیروی انسانی کمتر خدمات متنوعی را به مشتریان خود ارائه دهند. شبکه بانکی کشور ما نیز با درک جایگاه […]
روش تحلیل سلسله مراتبی فازی، بکارگیری فناوری اطلاعات
۳-در سال ۲۰۱۱، گری رایان،کلود بری بی، مگان بکت، استفان تایلور،الین کوآیتر، میشل چو تحقیقی با عنوان ” مهندسی مجدّد شرکت تحقیقات بالینی شامل پزشکان جامعه” و با استفاده از ” طراحی یک مدل برای سازماندهی مجدّد تحقیقات بالینی به منظور ترویج مشارکت دراز مدت از پزشکان جامعه ارائه شده، بر اساس متون و مصاحبه […]
فناوری اطلاعات و ارتباطات، بکارگیری فناوری اطلاعات
ارتباطات و گردش سریع،دقیق و روزآمداطلاعات،برقراری ارتباطات سازمانی مدیران راهبردی را به تمرکز بیشتر در تصمیم گیری و برنامه ریزی وکنترل ترغیب و تشویق می کنند که نتیجه آن تمرکز ساختاری است.این گروه از دانشمندان برای تأییدنظریات خود دلایل زیر را مطرح می کنند: تنوع و گوگوناگونی پردازش اطلاعات؛ سلسله مراتب ساختار گزارش دهی به […]
بکارگیری فناوری اطلاعات، ساختار سلسله مراتبی
۳-بهبود و بهینه سازی عملکرد نظام ها؛۴-کاهش ریسک و مخاطره فعّالیت ها و به ویژه پیش گیری از فعّالیت ها و سرمایه گذاری های بدون برنامه؛۵-افزایش بهره وری کارشناسان و کارکنان؛۶-ایجاد فرهنگ اجراگرایی و بهینه سازی فعّالیت ها در سازمان.(حیدری،۱۳۸۹:ص۳۸۰)۲-۴۴ عوامل توسعه و بکارگیری فناوری اطلاعات در سازمان هاسازمان ها و مؤسسات به شکل های […]
بکارگیری فناوری اطلاعات، سیستم اطلاعات مدیریت
بنابراین عملیات روزمره و تکراری در سازمان مانند محاسبه حقوق و دستمزد، انجام امور حسابداری، خرید مواد اولیه، تهیه صورتحساب مشتریان، محاسبات مربوط به انبار، از طریق (تی.پی.اس) به راحتی و دقت بالا میتواند انجام گیرد.۲-۸-۸- سیستم اطلاعات مدیریت[۲۰] (MIS)سیستم اطلاعات مدیریت تقریبا شکل توسعه یافته سیستم پردازش عملیات میباشد و به دنبال آن قرار […]
بکارگیری فناوری اطلاعات، اهمیت فناوری اطلاعات
میزان هزینههای کیفیت در بانک در چه سطحی میباشد؟ هر یک از انواع هزینههای کیفیت در بانک در چه سطحی میباشد؟ بکارگیری فناوری اطلاعات در بانک چه تاثیراتی بر انواع هزینههای کیفیت دارد؟ ۱-۳- ضرورت انجام پژوهشیکی از وظایف مهم مدیریت برقراری تعادل میان کیفیت و هزینههای دستیابی به آن است. این هدف میتواند به […]
بکارگیری فناوری اطلاعات، اهمیت فناوری اطلاعات
در سالهای اخیر به مفاهیم و معانی کیفیت توجه زیادی شده است. کانون اصلی تفکرات سازمانها و شرکتها، بهبود کیفیت به منظور بقا در دنیای رقابتی بوده است. اما موضوعی که در ارتباط با کیفیت و میزان آن در سازمانها به خصوص در سازمانهای خدماتی به طور مشخص مورد اندازهگیری و سنجش قرار نگرفته است […]
سرمایه اجتماعی در سازمان، بکارگیری فناوری اطلاعات
نوع فناوری اطلاعات پذیرفته شده بوسیله مدیریت منابع انسانی در طول زمان که توسعه یافته، با عبارتهای مختلفی بیان شده است، عبارت هایی از قبیل: سیستم اطلاعاتی منابع انسانی، سیستم مدیریت منابع انسانی، فناوری اطلاعات و توسعه منابع انسانی و نهایتاً مشهور ترین واژه عصر حاضر، منابع انسانی الکترونیک. بکارگیری فناوری اطلاعات بوسیله مدیریت منابع […]
بکارگیری فناوری اطلاعات، استراتژی منابع انسانی
مدیریت منابع انسانی الکترونیک یک مرحله ویژه در توسعه مدیریت منابع انسانی نیست، بلکه یک انتخاب برای دیدگاه مدیریت منابع انسانی است. رایت و دیر(۲۰۰۰) بین سه حوزه مدیریت منابع انسانی که سازمان می تواند انتخاب کند، تفاوت قائل شده اند: مدیریت منابع انسانی تبادلی، مدیریت منابع انسانی سنتی و مدیریت منابع انسانی تحول آفرین. […]
فرم در حال بارگذاری ...
[دوشنبه 1399-04-16] [ 02:15:00 ب.ظ ]
|