تحلیل محتوای کیفی |
![]() |
خرید اینترنتی فایل تحقیق : ابعاد کیفیت زندگی
کیفیت زندگی انسان امروزی ابعاد گسترده ای پیدا کرده و در آینده نه چندان دور پیچیده تر و گسترده تر نیز خواهد شد، همچنان که روند گذشته تا حال مؤید این مطلب است. این پیچیدگی و گستردگی خود نتیجه افزایش آگاهی بشر به عوامل پیدا و پنهان است که زندگی وی را دستخوش تغییر […]
پایان نامه روانشناسی : کیفیت برنامه ارتباط زوج -کیفیت روابط زناشویی
کیفیت برنامه ارتباط زوج -کیفیت روابط زناشویی در برنامه یادگیری مهارت های موثر در ارتباط زوج ها ابعاد مهمی وجود دارد. این برنامه زوج ها را به موارد زیر مجهز می کند: ۱- نقشه های ادراکی برای فهم خود و همسر و اینکه آنها در چه حد به طور موثر ارتباط برقرار می کنند و […]
پایان نامه مدیریت در مورد استاندارد و کیفیت در هتل و مراکز اقامتی
۱-۱-۱- استاندارد و کیفیت در هتل و مراکز اقامتی یک هتل معمولاً حداقل ۸ اتاق خواب دارد | ۷۵% اتاق خواب ها با حمام یا تسهیلات خصوصی هستند | وجود محلی برای صبحانه خوری که متناسب با ظرفیت هتل طراحی شده باشد | وجود سیستم سرمایش و گرمایش قابل کنترل در اتاق خوابها. (صفائیان، ۱۳۸۳) […]
بررسی حقوقی : تحلیل کیفیت تأثیر گذاری پیشگیری در میزان جرائم پیش فروش ساختمان بدون تنظیم سند رسمی
گفتار سوم :تحلیل کیفیت تأثیر گذاری پیشگیری در میزان جرائم پیش فروش ساختمان بدون تنظیم سند رسمی الف-استفاده از راهکارهای پیشگیری وضعی پس بطور کلی در خصوص کلیه جرائم ما می توانیم قبل از اینکه جرمی محقق شود و یا مجرم دست به جرم بزند یا افرادی که بدون هیچ دخالتی و بدون هیچ گونه […]
کیفیت خدمت و مواجهه خدمت
به نظر می دهد در بازارهای کنونی کیفیت را می توان یک هدف پویا در نظر گرفت. هیچ خدمتی را نمی توان واقعاً عالی دانست، مگر اینکه محصولات آن با معیارهای کیفیت عالی مطابقت کند.«باند»، کیفیت مبتنی بر مشتری را چنین تعریف می کند:«فقط مشتری می تواند قضاوت کند که کیفیت چیست. در حقیقت، مشتری […]
کیفیت خدمت مهمترین عوامل تعیین کننده موفقیت سازمان های خدماتی در محیط رقابتی
امروزه کیفیت خدمات می تواند به یک سازمان جهت متمایز کردن خود از دیگر سازمانها و دستیابی به مزیت رقابتی پایدار کمک کند. شرکتها با ارائه خدمات با کیفیت
می توانند مزایای رقابتی از نظر جایگاه کسب کنند. شرکتهایی که عمیقًا کیفیت گرا می شوند در هر دو جنبه فرهنگ درونی و شهرت بیرونی، توسعه […]
محتوای برنامه درسی
یکی از ویژگی های بارز انسان ، کنجکاوی است که از دوران کودکی تا پایان عمر ، همواره او را به سوی دانستن و کشف حقایق و پرده برداری از محصولات سوق می دهد . این نیروی درونی تکاپوی انسان را برای کسب « علم » و گریز از « جهل » افزایش می دهد […]
مصادیق جرایم هتک حیثیت رایانه ای – انتشار محتوای مجرمانه
بند اول-انتشار محتوای مجرمانه انتشار محتوی مجرمانه را شاید بتوان شایع ترین جرم رایانهای در نظر گرفت که هر کس که در خانه رایانهای متصل به اینترنت داشته باشد به راحتی می تواند عمق و گستره این جرم را دریابد. درفضای مجازی می توان محتوای مجرمانه را در قالب عکس ها، فیلم های مستهجن و […]
کیفیت خدمات الکترونیک، استفاده از اینترنت
۲-۳) پیشینه تحقیقاتبرخی از پژوهشهای انجام شده در زمینه عوامل موثر بر کاربرد فناوری اطلاعات، پاره ای از کاربردهای این فناوری را بررسی کرده اند. پژوهشهای دیگر به این عوامل در قلمرو موضوعی، سازمانی و یا محیطی توجه بخصوص داشته اند. برخی نیز با مطالعه نتایج پژوهشهای انجام شده، مدل هایی را برای ترکیب و […]
تحلیل خاکستری، اصول بنیادی
ویژگی آشوبناک پیچیده منظم نتیجه بدون پاسخ پاسخ چندگانه پاسخ یکتا مشکل اصلی فراروی تحلیلگران در مواجهه با سیستمهای خاکستری واقعی آن است که بایستی با وجود محدودیت دادهها، بتوانند ساختار ذاتی سیستم و روابط بین اجزای سیستم را تعیین نمایند. بدین منظور تدوین یک متدولوژی برای رسیدن به درکی صریح از اینگونه سیستمها، ضروری […]
روش تحلیل محتوا، اندازه نمونه
طبقه بندی براساس روش که شامل : روش تاریخی، روش توصیفی – کیفی، روش پیمایشی ( زمینه یابی ) ، روش تحلیل محتوای، تحقیق میدانی، و تحلیل موردکاوانه، پانل، تحقیق همبستگی، پژوهش های علمی ( آزمایشی ) می باشد.تحقیق توصیفی آن چه را که هست توصیف و تفسیر می کند و به شرایط یا روابط […]
محتوای اطلاعاتی سود، جریان نقدی عملیاتی
اولین سوألی که دراین موردبه ذهن می رسداین است که چراارقام سودموردمطالعه قرارمی گیرد؟ سهامداران که مهمترین گروه استفاده کنندگان ازصورتهای مالی هستندمنافع خودرادراطلاعات سودجستجومی کنند.سودحسابداری نشانه ای است که موجب تغییرباورهای سرمایه گذاری شده ورفتارآنان راتغییرمی دهد.۲-۲۳-۱-سودمندی سودحسابداری برای سرمایه گذاران توسط بال وبراون(۱۹۶۸)[۲۱] مورد تأکید قرار گرفت.آنهارابطه بین سودهرسهم وبازده غیرعادی سهام تعداد۲۶۱شرکت […]
اندازه گیری کیفیت خدمات، کیفیت خدمات الکترونیک
تحقیقی با عنوان اندازه گیری کیفیت خدمات بانکداری (درسهایی از گذشته و حال)/۲۰۱۲برای این تحقیق،مقیاسهای کیفیت خدمات الکترونیک در ۷ کشور امریکا ،انگلیس ،فرانسه، ایتالیا ، ژاپن ،کره ، و چین و ۷ دهه سنجیده شد . تحقیقات نشان دادند که عوامل فرهنگی در ۷ کشور تعیین کننده می باشد و به طور معنا داری […]
اندازه گیری کیفیت خدمات، استراتژی های بازاریابی
در سال ۲۰۱۱ ، تحقیقی با عنوان کیفیت خدمات آن لاین و رضایتمندی مشتری (مطالعه موردی بانک اسلامی برهوددر مالزی )توسط خلیل احمد انجام شد .نتایج تحقیق نشان می دهد که ۶ عامل در رضایت مندی مشتری از خدمات الکترونیک موثر میباشد:۱-قابلیت اعتماد ،۲-مسئولیت پذیری ،۳-شایستگی ،۴-دسترسی آسان ، ۵-امنیت ، ۶-سبد محصولاتو باید به […]
فرم در حال بارگذاری ...
[شنبه 1399-04-14] [ 03:13:00 ق.ظ ]
|