فایل پایان نامه : کیفیت خدمات و رضایت مشتری ، دوقلوهای به هم چسبیده

۱-۱-۱- کیفیت خدمات و رضایت مشتری ، دوقلوهای به هم چسبیده مفاهیم کیفیت خدمات و رضایت از خدمات در نوشتارها و فعالیت های بازاریابی در طول ده های گذشته مورد توجه بسیار قرار گرفته است . محققان بازاریابی مزایای رضایت و کیفیت را بسیار ستوده اند و آنها را به عنوان شاخص هایی از مزیت […]

پایان نامه : آمیخته بازار یابی خدمات بانکی

براساس تعاریف ارائه شده ، بازار یابی خدمات بانکی عبارت است از شناسایی نیاز صاحبان پس اندازها و جلب رضایت آنان و از طرف دیگر طراحی و تولید خدمات بانکی با قیمت و کیفیت مناسب و متنوع به نحوی که تامین کننده ی نیازهای مالی کارآفرینان باشد. باید توجه داشت که سیستم هایی مانند نظام […]

پایان نامه : اهمیت اعتماد در استفاده از خدمات عمومی الکترونیک و سازمان های دولتی الکترونیک

اهمیت اعتماد در استفاده از خدمات عمومی الکترونیک و سازمان های دولتی الکترونیک پیشرفت­های قابل توجهی در شناسایی عوامل مربوط به استفاده از خدمات عمومی الکترونیک صورت گرفته است . یکی از عوامل مهم اعتماد است , سطح آشنایی و تجربه در مورد استفاده از خدمات الکترونیک نیز برای اعتماد و استفاده از این […]

کیفیت خدمات در بانکداری الکترونیکی

امروزه بسیاری از سازمان های ارائه کننده خدمات مالی تلاش بسیاری صرف تمرکز بر روی خواسته های مشتریان می کنند. یکی از اجزای کلیدی مشتری مداری پیاده سازی ابزاری است که اجازه توسعه روابط حسنه با مشتریان را به بانک ها می دهد. در میان تمامی صنایع ، به علت تلاش سازمان ها برای حفظ […]

استراتژی بازاریابی خدمات بیمه -بازاریابی ‌ارتباطات ‌

گفتارچهارم-استراتژی بازاریابی خدمات بیمه بازاریابی ‌ارتباطات ‌ در ‌بحث‌های ‌مربوط ‌به ‌بازاریابی ‌مقوله ‌ارتباطات ‌هم ‌جایگاه ‌بسیار ‌مهمی ‌دارد. ‌به ‌دیگر ‌سخن، ‌این ‌ارتباطات ‌است ‌که ‌تصویر ‌عمومی ‌یک ‌شرکت ‌را ‌می‌‌سازد. ‌بازاریابی ‌و ‌ارتباطات ‌در ‌واقع ‌دو ‌مولفه ‌هستند ‌که ‌از ‌یکدیگر ‌جدایی‌ناپذیرند. یک ‌استراتژی ‌موفق ‌بازاریابی، ‌یک ‌تیم ‌قوی ‌روابط ‌عمومی ‌و ‌یک […]

نرخ بازگشت سرمایه، خدمات پس از فروش

۲-۶-۲- هزینه‌ی تگ‌ها و پیاده‌سازیبرای خیلی از سازمان‌ها مسئله‌ی اصلی برای تگ کردن کالاهای مختلف میزان قیمت تگ‌هاست. در حالی که در ابتدا هزینه‌ی اکثر

تگ‌ها نزدیک یک دلار بود، بعد از گذشت زمان به نیم دلار تقلیل یافت. این قیمت‌گذاری برای تگ‌ها هنوز برای اقلامی که ارزش زیادی از نظر قیمتی نداشتند هزینه‌ی سنگینی […]

عوامل موثر بر رفتار مصرف کننده، خدمات پس از فروش

شکل ۲-۶: مدل رفتار مصرف کننده و متغیر های تاثیر گذار بر آن (اسمیکین،۲۰۰۰، ص۱۵۴)ارزشجدا از ویژگی های آشکار ارزش مانند کیفیت،مناسب بودن برای هدف،اطمینان و غیره قیمت،عملکرد و شهرت عرضه کننده نیز برای خریدار مهم است. به علاوه خریداران به دنبال ظرفیت فنی و ویژگی های سمبولیک مانند منحصر به فرد بودن،غیر قابل جانشین […]

آمیخته بازاریابی، خدمات پس از فروش

همانطور که ملاحظه شد دسته ای از منتقدین، ناکافی بودن ۴Pرا مطرح نموده و هر یک پیشنهاد اضافه نمودن یک یا چند P دیگر را مطرح نمودند. اما دسته ای دیگر،‌ پا را فراتر نهاده و به منظور کارآمد تر شدن آمیخته بازاریابی، پیشنهاد جایگزین نمودن حروفی دیگر را به جای P مطرح نمودند:استفاده از […]

خدمات پس از فروش، قانون نظام صنفی، تولیدکنندگان

الف ـ ابطال انتخابات یا عزل هیأت رئیسه اتحادیه‌ها یا اتاقهای اصنافح ـ بررسی و تعیین صنوف مشمول قانون نظام صنفی کشورط ـ تهیه و تصویب دستور‌العمل‌های لازم در رابطه با نحوه نرخ‌گذاری کالاها و خدمات واحدهای صنفیماده۳۹ـ ماده(۵۶) قانون به‌شرح زیر اصلاح می‌شود:ماده۵۶ ـ هیأت‌عالی نظارت می‌تواند قسمتی از وظایف خود را به کمیسیون‌های […]

خدمات پس از فروش، رسیدگی به تخلفات، رسیدگی به شکایات

۴-۳-۲-۴-قانون حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان خودرو این قانون دارای ۱۱ ماده و ۸ تبصره است که در جلسه علنی ۲۳‌/۳/۱۳۸۶ مجلس شورای اسلامی تصویب و در تاریخ ۳۰/۳/۱۳۸۶ به تأیید شورای نگهبان رسید. این قانون به دنبال مشکلات فنی‌ای که در تولید برخی از خودروها وجود داشت و باعث ایجاد خساراتی هم شده بود، به […]

خدمات پس از فروش، انتخاب آگاهانه

ناآگاهی از فرایند تولید کالاها و ترکیبات آنها، عوارض و خطرهای ناشی از مصرف کالاهای زیان بار، ناآگاهی از شیوه صحیح مصرف کالا و شرایط نگهداری آن، تبلیغات نادرست، شرایط غیرمنصفانه معامله و قیمت، ضعف خدمات پس از فروش، عدم‌ پایبندی تأمین ‌کننده کالا به تعهداتی نظیر گارانتی و… . از این‌ رو در چند […]

پایان نامه رابطه سفارشی¬سازی خدمات و اعتماد مشتری در بانک¬های صادرات استان گیلان

ابعاد اعتماد مشتریمطالعات بسیاری در زمینه شناخت و ابعاد اعتماد انجام گرفته است. نمونه­های موفقی از پیاده­سازی وب سایت­هایی بر اساس مفاهیم بازاریابی بر پایه اعتماد، نشان از اهمیت موضوع دارد. فاکتورهای مختلفی از ویژگی­های طراحی وب سایت گرفته تا نحوه بازاریابی شرکت و ویژگی های خاص صنایع مختلف وجود دارند که تاثیر آن بر […]

پایان نامه رشته مدیریت با عنوان گارانتی

 پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت با عنوان: گارانتی متن پایان نامه : (ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود ولی در فایل دانلودی همه چیز مرتب و کامل است) – مقدمه امروزه در دنیایی زندگی می کنیم که شتابان […]

پایان نامه اجرایی: شناسایی و الویت بندی بسته­ های تور مسافرتی در دفاتر خدمات مسافرتی

رشته: مدیریت اجرایی MBA عنوان / موضوع: شناسایی و الویت بندی بسته­ های (تور) مسافرتی در دفاتر خدمات مسافرتی استاد راهنما: جناب آقای دکتر ایرج مهدوی استاد مشاور: جناب آقای مهندس حامد فضل الله تبار متن پایان نامه : چکیده: در این تحقیق به بررسی و شناخت عوامل تاثیرگذار در انتخاب بسته­های مسافرتی توسط مسافر […]

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...