خدمت گرایی |
![]() |
مشتری گرایی، خدمت گرایی و رضایت شغلی در خدمات بانکی
در عصری که محصولات به صورت روز افزونی همگن شده اند، کیفیت خدمات یکی از مهم ترین منابع تمایز و منحصر به فرد بودن خدمات ارائه شده می باشد. خدمات مطلوب جوهره فعالیت مشتری گرایانه در سازمان های خدماتی می باشد (Kotler, 2003). در شرایط رقابتی امروزی، کلیه سازمان ها به ویژه سازمان های خدماتی […]
خدمت گرایی
شکل ۲٫ خدمت گرایی: ابعاد و ترکیبات. با توجه مدل ارائه شده توسط گرون روز می توان مشاهده نمود که رهبران خدماتی (مدیران سازمان های خدماتی) باید دو ویژگی اصلی خادم بودن و در هر تصمیمی که اتخاذ می کنند دیدگاه خدماتی داشته باشند. در تجربیات مواجهان خدماتی (ارائه دهندگان خدمات مستقیم به مشتری […]
پایان نامه رشته مدیریت : بررسی رابطه بین مشتری گرایی، خدمت گرایی و رضایت شغلی در خدمات بانکی …
بررسی رابطه بین مشتری گرایی، خدمت گرایی و رضایت شغلی در خدمات بانکی استان خراسان رضوی متن پایان نامه :(ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود ولی در فایل دانلودی همه چیز مرتب و کامل است) چکیدهجدیدترین مطالعات در زمینه بازاریابی […]
دانلود پایان نامه روانشناسی با موضوع عوامل موثر بر کمال گرایی
عوامل موثر بر کمال گرایی وراثت و عوامل زیست شیمیایی شواهد واضح و مستقیمی در مورد اینکه کمال گرایی علت ژنتیکی و زیست شیمیایی دارد، وجود ندارد(والان، ۲۰۱۳). یادگیری اگر شما کمال گرا هستید، احتمالاً در کودکی یادگرفته اید،که دیگران با توجه به کارایی شما در انجام کارها به شما بها می دهند، درنتیجه احتمالاً […]
پایان نامه مدیریت درباره : اهمیت بازارگرایی فرهنگی در مقابل رفتاری
اهمیت بازارگرایی فرهنگی در مقابل رفتاری اساساً دو دیدگاه در مورد بازارگرایی یا گرایش بازار قابل تمایز است: دیدگاه رفتاری و دیدگاه فرهنگی. درحالی که دیدگاه رفتاری، بازارگرایی را براساس رفتارهای خاص مرتبط با بازاریابی، به عنوان مثال تولید و انتشار هوش بازار و حساسیت و پاسخگویی نسبت به آن، تشریح میکند. دیدگاه فرهنگی به […]
پایان نامه رفتارهای مدرن بازارگرایی ـ نسل دوم بازارگرایی
رفتارهای مدرن بازارگرایی ـ نسل دوم بازارگرایی نسل دوم شرکتهای بازارگرا، خود را متعهد به شناخت نیازهای اظهار شده و اظهار نشده مشتریان، تواناییها و برنامه های رقبا و ارزیابی اطلاعات بازار می کنند. این شرکتها دائما از طریق آگاه ساختن سازمان و هماهنگی فعالیت بخشهای سازمان با یکدیگر، به ایجاد ارزش برتر برای مشتریان […]
نقش هویت برند در وفاداری برند – نقش انحصارگرایی خرید در وفاداری خرید :
نقش انحصارگرایی خرید[۱] در وفاداری خرید : بخش اعظمی از ادبیات موجود در این زمینه با این اشکال مواجه است که با آنچه که مشتری انجام می دهد، سر و کار دارد و کمتر به معنای روا نشناختی وفاداری می پردازد. وفاداری مشتری پاسخ رفتاری خرید اریب[۲] (غیر تصادفی) است که در طول زمان از […]
ساختارهای اجتماعی، نظریه کارکردگرایی
«ساختارگرایانی وجود دارند که برآنچه که خود ساختارهای ژرف ذهن میخوانند، تاکید میورزند. به نظر آنها، این ساختارهای ناخودآگاه مردم را به تفکر و عمل وادار میدارند. کار روانشناس معروف، زیگموند فروید را میتوان نمونه اینگونه جهتگیری به شمار آورد. دسته دوم آنهاییاند که بر ساختارهای گستردهتر و نامریی جامعه تاکید میکنند و این ساختارها […]
رویکرد رفتارگرایی، از خود بیگانگی
تحقیق در زمینه پیامدهای تعهّد نشان می دهد که تعهّد عاطفی مستحکم ترین رابطه را با سلامت کارکنان دارد و تعهّد هنجاری هم عامل پیش بینی کننده ای مثبت (هرچند ضعیف) به شمار می آید . از طرف دیگر تحقیقات “مه یر” و دیگران نشان می دهد که تعهّد مستمر رابطه معکوس با شاخصهای سلامت […]
نظریه کارکردگرایی، نظام خویشاوندی
بطور کلی برای قوام و دوام هر سیستمی اعم از مکانیکی و ارگانیکی لوازم ضروری لازم است که کمبود یا نقص در هر یک از آنها میتواند کارکرد سیستم را تحت تاثیر قرار دهد و از نقشآفرینی صحیح هر یک از اجزای آن جلوگیری نماید. این چند لازمه عبارتند از:۱- لازمه انطباقپذیری[۱۹]، لازمه انطباق پذیری […]
پایان نامه تاثیر مهارتهای ارتباطی مدیران(همدلی، مثبت گرایی، تساوی)
فصل اول – کلیات پژوهش ۱-۱ مقدمه . ۲۱-۲ بیان مساله ۳۱-۳ اهمیت پژوهش ۴ ۱-۴ اهداف پژوهش . ۵۱-۵ چارچوب نظری تحقیق ۶۱-۶ فرضیات تحقیق . ۹۱-۷ تعریف مفهومی و عملیاتی متغیرهای پژوهش . ۹ ۱-۷-۱ متغیر وابسته: رضایت شغلی . ۹ ۱-۷-۲ متغیر مستقل: مهارتهای ارتباطی . ۱۰ ۱-۷-۲-۱ […]
پایان نامه بررسی رابطه بین بازاریابی داخلی وبازارگرایی باتوجه به نقش متغییرمیانجی عدالت سازمانی
عنوان صفحه فصل اول۱ کلیات تحقیق۱ ۱-۱ مقدمه.۱ ۱-۲ بیان مسئله.۲ ۱-۳ اهمیت و ضرورت تحقیق.۵ ۱-۴ اهداف تحقیق. ۶ ۱-۴-۱هدف کلی ۶ ۱-۴-۲ اهداف فرع. ۶ ۱-۵ فرضیات پژوهش. ۶ ۱-۶ قلمرو تحقیق ۷ ۱-۷ روش تحقیق . ۱-۸ کاربرد نتایج تحقیق. ۸ ۱-۹ متغیرهای تحقیق . ۸ ۱-۱۰تعریف متغیرها . ۹ […]
پایان نامه مقایسه کمالگرایی و هوش هیجانی در زنان متقاضی طلاق و زنان عادی
فهرست مطالب صفحه چکیده ج فصل اول: کلیات پژوهش ۱-۱٫ مقدمه ۲ ۲-۱٫ بیان مسئله. ۳ ۳-۱٫ اهمیت موضوع تحقیق ۷ ۴-۱٫ اهداف پژوهش ۹ ۱-۴-۱٫ هدف کلی ۹ ۲-۴-۱٫اهداف جزیی.۹ ۳-۴-۱٫اهداف علمی.۹ ۴-۴-۱٫اهداف کاربردی۱۰ ۵-۱٫ فرضیه های پژوهش ۱۰ ۶-۱٫ تعاریف مفهومی و عملیاتی متغیرها ۱۰ ۱-۶-۱٫ تعاریف نظری ۱۰ ۲-۶-۱٫ تعاریف […]
پایان نامه پیش بینی عملکرد کسب و کار شرکتها و موسسات ورزشی استان فارس از طریق مولفه های بازارگرایی و نوآوری
فهرست مطالب عنوان صفحه چکیده فصل اول:کلیات تحقیق ۱-۱ مقدمه ۲ ۱-۲ بیان مسأله. ۵ ۱-۳ اهمیت و ضرورت تحقیق. ۸ ۱-۴ اهداف تحقیق ۱۰ ۱-۴-۱ هدف کلی ۱۰ ۱-۴-۲ اهداف اختصاصی . ۱۱ ۱-۵ فرضیه های تحقیق ۱۲ ۱-۶محدودیت های تحقیق. ۱۲ ۱-۶-۱محدودیت های غیر قابل کنترل ۱۲ ۱-۶-۲ محدودیت های قابل کنترل(قلمرو تحقیق) […]
فرم در حال بارگذاری ...
[شنبه 1399-04-14] [ 10:40:00 ق.ظ ]
|