پایان نامه رابطه بین کیفیت حسابرسی و مدیریت سود مبتنی بر اقلام تعهدی و مدیریت سود واقعی در شرکت­های پذیرفته‌شده در بورس اوراق بهادار تهران

 چکیده 1فصل اول: کلیات تحقیق ۱-۱ مقدمه. ۳۱-۲ بیان مسئله. ۳۱-۳ اهمیتوضرورتتحقیق ۵۱-۴ اهداف تحقیق ۵۱-۵ فرضیههای تحقیق ۶۱-۶ تعریف واژه‏های کلیدی (مفهومی و عملیاتی) ۷۱-۷ قلمرو تحقیق ۱۰۱-۷-۱ قلمرو موضوعی ۱۰۱-۷-۲ قلمرو مکانی ۱۰۱-۷-۳ قلمرو زمانی ۱۱فصل دوم: مبانی نظری و پیشینه تحقیق ۲-۱ مقدمه. ۱۳۲-۲ تاریخچه حسابرسی ۱۳۲-۳ استفاده از خدمات حسابرسان […]

پایان نامه رابطه بین کیفیت حسابرسی و مدیریت سود مبتنی بر اقلام تعهدی و مدیریت سود واقعی در شرکت­های پذیرفته‌شده در بورس اوراق بهادار تهران

فهرست مطالبعنوان صفحه چکیده 1فصل اول: کلیات تحقیق ۱-۱ مقدمه. ۳۱-۲ بیان مسئله. ۳۱-۳ اهمیتوضرورتتحقیق ۵۱-۴ اهداف تحقیق ۵۱-۵ فرضیههای تحقیق ۶۱-۶ تعریف واژه‏های کلیدی (مفهومی و عملیاتی) ۷۱-۷ قلمرو تحقیق ۱۰۱-۷-۱ قلمرو موضوعی ۱۰۱-۷-۲ قلمرو مکانی ۱۰۱-۷-۳ قلمرو زمانی ۱۱فصل دوم: مبانی نظری و پیشینه تحقیق ۲-۱ مقدمه. ۱۳۲-۲ تاریخچه حسابرسی ۱۳۲-۳ استفاده از […]

پایان نامه بررسی رابطه بین اهرم مالی و مدیریت سود واقعی شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران

فهرست مطالبعنوان صفحهچکیده کلیات تحقیق. ۱۱-۱ مقدمه: ۲۲-۱ تعریف مسئله. ۳۳-۱ اهمیت و ضرورت انجام تحقیق. ۴۴-۱ اهداف تحقیق. ۶۵-۱ فرضیه های تحقیق. ۶۶-۱ قلمرو تحقیق. ۶۷-۱ روش تحقیق. ۷۸-۱ روش جمع آوری اطلاعات ۷۹-۱ جامعه آماری ۷۱۰-۱ نمونه آماری ۷۱۱-۱ تعاریف عملیاتی مربوط به متغیرها ۸۱-۱۱-۱ مدیریت سود. ۸۲-۱۱-۱ ساختار سرمایه. ۸۱۲-۱ ساختار فصول […]

پایان نامه رابطه بین مدیریت سود واقعی و پیش‏بینی سود هر سهم با بیش نمایی خالص دارایی های عملیاتی

موسسه آموزش عالی رجا گروه حسابداری پایان نامه کارشناسی ارشد رشته حسابداری رابطه بین مدیریت سود واقعی و پیش‏بینی سود هر سهم با بیش نمایی خالص دارایی های عملیاتی استاد راهنما: دکتر حسن فرج‏زاده دهکردی استاد مشاور: دکتر حسن همتی تابستان ۱۳۹۳ ۱-۱ مقدمه هدف حسابداری فراهم آوردن اطلاعاتی است که به سرمایه‏گذاران و سایر […]

مدیریت واقعی سود (دست کاری فعالیت های واقعی)

شیپر (۱۹۸۹) در تحقیق خود عنوان کرد که مدیریت سود می تواند فعالیت های واقعی را نیز شامل گردد. این نوع مدیریت سود از طریق تغییر در فعالیت های عملیاتی با هدف گمراه کردن ذی نفعان انجام می شود. دست کاری فعالیت های واقعی بر جریان های نقدی و در پاره ای از موارد بر […]

پایان نامه مدیریت درباره انواع روش های تامین مالی شرکت ها

انواع روش های تامین مالی شرکت ها سه روش عمده ای که برای تامین منابع لازم‌ برای سرمایه گذاری مورد استفاده قرار می‌گیرند یعنی استفاده از سود توزیع نشده،

استفاده از شریک یا سود سهام و قرض یا وام است، واقعیت این است که هر کدام مورد خاص خود را دارد. اگر ابتدا به سرمایه […]

پایان نامه مدیریت با موضوع : نظریه نمایندگی و ساختار سرمایه

نظریه نمایندگی و ساختار سرمایه بر اساس نظریه میلر و مودیلیانی، ساختار سرمایه‌ بر ارزش شرکت هیچ گونه تاثیری ندارد؛ اما بر اساس نظریه‌ نمایندگی، حتی اگر مفروضات مدل میلر و مودیلیانی صحیح‌ باشند، ترکیب مناسبی از بدهی و سهام از دیدگاه حاکمیت‌ شرکتی موضوع حایز اهمیتی است. جنسن و مک لینگ‌(۱۹۷۶) دو نوع تضاد […]

پایان نامه مدیریت درباره : بعد اجتماعی مدیریت ارتباط با مشتری

بخش سوم بُعد اجتماعی است که می‌تواند شامل تعاملات مجازی بین مشتریان و نیز بین مشتریان و شرکت باشد. تجربه احساسات مشتری بر روی مؤلفه‌های انسانی مدیریت ارتباط با مشتری که شامل رضایت، تعهد، رضایت از خرید و عوامل دیگر می‌باشد، موثر است. بُعد اجتماعی را می­توان از زوایای زیر بررسی نمود: الف) تعاملات […]

مقاله مدیریت : مفهوم مدیریت شهری

وقتی بحث از مدیریت شهر به میان می‏آید با مجموعه‏ای از واژگان و عبارت و اصطلاحات مختلف روبرو می‏شویم که برخی از آنها دارای مفاهیم یکسانی هستند و برخی به جای یکدیگر به کار گرفته می‏شوند. همچنین در زبان فارسی بسیاری از این کلمات و اصطلاحات، لاتین، یک معادل فارسی دارند. نمونه‏هایی از این واژگان […]

پایان نامه مدیریت ارتباط با مشتری مبتنی بر فن­آوری

صحت و دقت داده‌های حاصل از مشتری برای موفقیت عملکرد مدیریت ارتباط با مشتری حیاتی بوده و به تعقب آن، فن­آوری بواسطه افزایش اخبار و اطلاعات بنگاه، نقش مهمی در مدیریت ارتباط با مشتری ایفاء می کند (آبورت[۱]، ۲۰۰۱). در واقع، گسترش ظرفیت مؤسسات تجاری در جمع­آوری، ذخیره­سازی، تحلیل و اشتراک اطلاعات مشتریان که […]

دانلود پایان نامه : اهمیت مدیریت ارتباط با مشتری در محیط کسب و کار امروز

۲-۴-۶- اهمیت مدیریت ارتباط با مشتری در محیط کسب و کار امروز با پیشرفت روز افزون رقابت در حوزه­ بازاریابی، بسیاری از شرکت‌ها از سیستم مدیریت روابط مشتری جهت بدست آوردن هوش تجاری بهتر، تصمیم ­گیری عاقلانه­تر، روابط مشتری قوی­تر و کیفیت برتر خدمات و محصولات استفاده کرده­اند. اساس مفهوم مدیریت مشتری­مدار، شناخت و ارضای […]

پایان نامه دانشگاهی : مفهوم و تعاریف مدیریت ارتباط با مشتری

۲-۴-۲- مفهوم و تعاریف مدیریت ارتباط با مشتری مدیریت ارتباط با مشتری یک مفهوم جدید نیست، اما با توجه به پیشرفت­های صورت گرفته در فناوری اطلاعات شکل عملی یافته است. CRM در ادبیات اغلب به عنوان بازاریابی یک به یک[۱] شناخته شده است. در گذشته ابزارهای اتوماسیون کادر فروش (SFA)[2] گسترش زیادی یافته است. نرم­افزارهای […]

پایان نامه مدیریت با موضوع : معنا و مفهوم اخلاق

معنا و مفهوم اخلاق اخلاق جمع «خلق» است و در لغت «خلق» و «خلق» از یک ماده «خ ل ق» است. خلق ناظر به شکل ظاهری انسان است، و خلق به شکل باطنی و نفسانی انسان نظر دارد. همانطوری که شکل ظاهری انسان متصف به صفت نیک و بد و زشت و زیبا است، شکل […]

پایان نامه مدیریت : کلید تواناسازی منابع انسانی

کلید تواناسازی منابع انسانی قبل از اینکه کلیدهای سه گانه توانا سازی کارکنـان را مورد بحث قرار دهیم، ابتدا تعریفی از مفهوم تواناسازی ارائه می‌دهیم. اعتقاد براین است که خلاقیت و نوآوری زمانی تحقق می یابد که سازمان و بنگاه اقتصادی از نیروهای پردانش، خلاق و با انگیزه برخوردار باشد. به این اعتبار تواناسازی منابع […]

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...