پایان نامه مدیریت درباره : اهداف رتبه بندی شرکت های بیمه :

اهداف رتبه بندی شرکت های بیمه : ارزیابی قابلیت اعتماد شرکت بیمه کمک به شرکت ها و مدیران شرکت های بیمه ای، فعالان اقتصادی و جامعه برای اخذ تصمیمات صحیح اقتصادی؛ ایجاد و بالا بردن رقابت سالم غیر قیمتی؛ شفاف سازی بازار؛ بالا بردن کارائی بازار (پیشین، ۱۳۸۸، ص ۱۶). ۲-۵-۷- مزایا و اثرات رتبه […]

پایان نامه مدیریت درباره : اهداف رتبه بندی شرکت های بیمه :

اهداف رتبه بندی شرکت های بیمه : ارزیابی قابلیت اعتماد شرکت بیمه کمک به شرکت ها و مدیران شرکت های بیمه ای، فعالان اقتصادی و جامعه برای اخذ تصمیمات صحیح اقتصادی؛ ایجاد و بالا بردن رقابت سالم غیر قیمتی؛ شفاف سازی بازار؛ بالا بردن کارائی بازار (پیشین، ۱۳۸۸، ص ۱۶). ۲-۵-۷- مزایا و اثرات رتبه […]

پایان نامه ارشد حقوق: مدل رتبه بندی آمادگی الکترونیکی EIU

تعاریف و مفاهیم مدیریت ارتباط با مشتری سازمانهای ایرانی اکنون بیش از هر زمان دیگر نیازمند تغییر و تحول استراتژیک هستند. فرصتها و تهدیدهای محیطی امروز بیش از گذشته اثرات خود را در اقتصاد ایران به نمایش گذاشته است. سازمانها در جریان کسب موقعیت رقابتی مناسب شدیداً نیازمند تغییر ساز و کارهای درون سازمانی خود […]

نقش موسسات رتبه‌بندی

بسیاری از سرمایه‌گذاران بااعتماد به رتبه‌بندی انجام شده توسط موسسات رتبه‌بندی،اقدام به خرید اوراق بهادار باپشتوانه دارایی وهمچنین اوراق بهادار مشتقه کردند. بعضی ازبررسی‌ها حاکی ازنقش این موسسات وهمچنین بعضی رتبه‌بندی‌های انجام شده توسط آنان درکمک به ایجاد بحران مالی اخیر است که دراین ارتباط، می‌توان به دلایل زیراشاره کرد (معاونت مطالعات اقتصادی و توسعه […]

موسسات مالی و اعتباری، سیستم ارزیابی عملکرد

کاری، هوش هیجـانی در افراد بیشتر شکل می گیـرد و به تکـامل می رسد (راد و همکاران ، ۱۳۸۹، ص۱۷۴) . با این توضیحات تحقیق حاضر می کوشد به بررسی رابطه بین هوش هیجانی مدیران و عملکرد مالی شعب بانک های استـان گیلان بپردازد.۱-۲ بیان مسأله توسعه اعجاب آور تکنولوژی ارتباطات و اطلاعات و […]

شبکه های عصبی مصنوعی، مدیریت ریسک اعتباری

شبکه های عصبی : با تقلید از سیستم عصبی و مغزی انسان سعی می کنند ،ارتباط بین داده ها (نسبت های مالی،روند اقتصادی ، کیفیت مدیریت و…)و ستاده ها (وضعیت اعتباری وام گیرنده) را از طریق تکرار نمونه برداری از جمله اطلاعات گذشت یادگیری نماید. مدل های بهینه سازی : این مدل از جمله تکنیک […]

طبقه بندی مشتریان اعتباری، بخش های مختلف اقتصادی

 ۳-۱۳-۲کنترل مصرف اعتباراتاین عامل نیز در کاهش مطالبات معوق موثر است زیرا عدم کنترل آن ریسک حاصل از بازگشت اصل اعتبار را افزایش می‌دهد. بیشتر زیان های عمده از ضعف های موجود در کنترل داخلی،عدم سازگاری رویه های موجود کنترل داخلی با یکدیگر ناشی شده اند. به نظر می رسد که کیفیت مدیریت و کنترل‌های […]

ظرفیت مالی و کشش اعتباری، قابلیت اعتماد و اطمینان

P قابلیت اعتماد و اطمینان:برای اشخاص حقیقی شامل حسن شهرت و شان اجتماعی، روش پرداخت و چگونگی ایفای تعهدات و برای اشخاص حقوقی شامل عوامل عملکردی شرکت( تعهدات، برنامه های اثربخش و…) عوامل شخصیتی شرکت مانند سن و تحصیلات مدیرعامل ، تعداد سهامداران و… است.P قابلیت و صلاحیت فنی: برای اشخاص حقیقی شامل مجوز کسب […]

موسسات مالی و اعتباری، عدم تقارن اطلاعاتی

در پرتفوی بیمه و تکنیک های تحلیلی مورد استفاده در آن. محاسبه سرمایه اقتصادی جهت پوشش ریسک اعتباری. در روش شناسی مدل سازی ریسک اعتباری برای انجام پیش بینی های لازم و ابزارها. تعیین تنوع و تمرکز پرتفوی(فلاح شمس، و همکاران،۱۳۸۷ ،۱۴۷) همچنین مدل CR+ این مزیت را دارد که اجرای آن نسبتاً آسان است. […]

مدیریت ریسک اعتباری، ارزش در معرض ریسک

در مرحلۀ اندازه‌گیری بر اساس مدل‌های اعتبارسنجی به هریک از متغیرهای توضیحی وزنی منتسب می‌شود. این اوزان از درجۀ اهمیت نسبی متغیرهای توضیحی در تشریح اعتبار مشتریان حکایت می‌کند. خروجی اصلی مدل‌های اعتبارسنجی، سنجش اعتبار متقاضیان وام در قالب احتمال نکول، نمرۀ اعتباری، رتبۀ اعتباری و یا گروه‌بندی آن‌ها در قالب طبقات اعتباری است.بر اساس […]

ملکیت اعتباری، اوصاف مالکیت

۱-۲ اوصاف مالکیت حقوقدانان سه وصف اساسی: مطلق بودن،انحصاری بودن،دائمی بودن را برای مالکیت در نظر گرفته اند.الف)مطلق بودن: به موجب ماده ۳۰ قانون مدنی :هر مالکی نسبت به مایملک خود حق همه گونه تصرف و انتفاع دارد مگر در مواردی که قانون استثناء کرده باشد.پس مالک حق همه گونه تصرف در ملک خود […]

مدیریت ریسک اعتباری، امنیت سرمایه گذاری

خاوری محمود- امیری ارسلان – منصور خاکی محمد ابراهیم، “الگویی برای اعتبار سنجی و رتبه بندی اعتباری مشتریان بانکها “، تجربه دو دهه بانکداری اسلامی وچالشهای پیش رو، مجموعه مقالات پانزدهمین همایش بانکداری اسلامی، انتشارا ت موسسه عالی بانکداری، بانک مرکزی ج.ا.ا، چاپ اول، شهریور ۱۳۸۳ زکاوت سید مرتضی، مدلهای ریسک اعتباری مشتریان بانک توسعه […]

موسسات مالی و اعتباری، شرکتهای کوچک و متوسط

با توسعه مداوم و پویای صنعت اعتباری، این صنعت هر روزه نقش مهمتری را در اقتصاد کشورها ایفا کرده و اعتباردهندگان به منظور توسعه فرآیند مدیریت اعتباری خود، به استفاده از روشها و ابزارهای جدید و تکنولوژی‌های پیشرفته مجاب شده اند. اعتبارسنجی و سنجش توان باز پرداخت مشتریان با استفاده از تکنیک ها و روش […]

بررسی رابطه بین ریسک اعتباری و ریسک اجزای سود در بانکها -دانلود پایان نامه ارشد

عنوان کامل پایان نامه : رابطه بین ریسک اعتباری و ریسک اجزای سود در بانکها قسمتی از متن پایان نامه : . فهرست مطالب عنوان صفحه چکیده…………………………………… فصل اول: کلیات پژوهش……………………… ۹ ۱-۱- مقدمه………………………………. ۱۰ ۱-۲- تشریح و بیان مساله…………………… ۱۰ ۱-۳- ضرورت انجام پژوهش …………………… ۱۳ ۱-۴- پرسش پژوهش […]

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...