انتشار اطلاعات، کیفیت محصولات

شکل ۲-۳: نمونه‌ای از کدخوان با برد ۱۰۰ متر برچسب ها می توانند به روش های گوناگون دسته‌بندی شوند. آن ها می توانند بر اساس روش تامین نیروی‌شان به برچسب‌های غیرفعال، نیمه‌فعال و فعال دسته‌بندی شوند. برچسب های غیر فعال کاملا به امواج رادیویی برای تامین نیرو تکیه دارند. این برچسب ها در صورت وجود امواج […]

فناوری اطلاعات و ارتباطات، کیفیت خدمات الکترونیک

کسب و کار است(کاکس[۱]، ۲۰۰۱). ارزیابی کیفیت خدمات، موضوع اصلی مطالعه­های تجربی و مفهومی متعددی در بازاریابی خدمات شده است(آکینسی[۲]، ۲۰۱۰). کیفیت خدمات الکترونیکی نیز مفهومی است که بسیار مطالعه شده است. با این وجود، ابعاد تشکیل­دهنده­‌ی کیفیت این خدمات و مواردی که برای ارزیابی این ابعاد به کار می­روند در حال تغییر هستند(تات[۳]، ۲۰۰۷). […]

جریان دو طرفه اطلاعات، بی ثباتی کیفیت خدمات

۲-۹-ویژگی های خدمات بانکی ناملموس بودن : از انجا که خدمت قابل دیدن ،لمس کردن ،چشیدن وبوییدن نیست در خرید ان همواره نوعی ابهام ،تردید ،نگرانی و عدم اطمینان وجود دارد. لذا بانک برای غلبه بر این خصیصه وبیان کیفیت ومزایای خدمات بانکی ،باید عناصر ملموسی را به محصول اولیه (خدمت ) اضافه کند نظیر […]

فناوری اطلاعات و ارتباطات، اندازه گیری کیفیت خدمات

با توجه با آمار روبه رشد گرایش مردم جهان به تجارت مبتنی بر شبکه و وجود مولفه مکمل مهمی هم چون بانکداری الکترونیکی به عنوان یک ضرورت انکار ناپذیر مورد تاکید قرار می گیرد .در چند دهه ی اخیر با گسترش ابزارهای ارتباطی و اطلاعاتی حجم تجارت الکترونیکی در رقابت با تجارت به شیوه سنتی […]

فناوری اطلاعات و ارتباطات، بهبود کیفیت خدمات

کلید واژه ها:فناوری اطلاعات وارتباطات، بهبود کیفیت خدمات بانکی، الگوی سروکوال فصل اولکلیات تحقیق مقدمه:سیمای کنونی جهان حاکی از انفجار اطلاعات حاصل از پیشرفت های فناوری اطلاعات وارتباطات است .رایانه وارتباطات راه دور دگرگونی وسیع وسریعی در زندگی روزمره بشر ایجاد و نقاط مختلف دنیای امروز را به یکدیگر نزدیک نمودند .دهه ی آغازین قرن […]

ارزیابی کیفیت خدمات، مدل پردازش اطلاعات

شکل (۲-۳) مدل استفان زیلکمنبع: زیلک، ۲۰۰۸ ،۷۵۵ قابل درک بودن قیمت و قابل پردازش بودن قیمت با سهولت خرید و هزینه­های غیر­نقدی در فرآیند خرید مرتبط هستند. تحقیقات پیشین این ایده که سهولت خرید و هزینه­های غیر نقدی در فرآیند خرید، قصد خرید را تحت تاثیر قرار می­دهد را تقویت می­کنند دقت در ارزیابی […]

دسترسی به اطلاعات، کیفیت زندگی کاری

جبران (یا سیستم حقوق ودستمزد) مناسب ومنصفانه. البته مناسب بودن امری نسبی وانتزاعی است. منصفانه بودن را تا اندازه ای می‌توان با ارزشیابی مشاغل و بررسی حقوق و دستمزد در سازمان‌های مشابه و جامعه سنجید. منصفانه بودن و مناسب بودن جای بحث ومناقشه است. زیرا ممکن است کارکنان منصفانه بودن را فقط تغییر واصلاح مقررات […]

اطلاعات مربوط به مشتریان، اندازه گیری کیفیت خدمات

پاسخ سریع در مقابل فعالیتهای رقبا ( میلر ،۱۹۹۱،۳۴۵). یک تولید کننده باید به رقبای فعلی و آتی خود نگرشی حساس داشته باشد و به مانند بازی شطرنج خود را با فعالیت های آنان منطبق سازد. این اطلاعات در توسعه استراتژی های رقابتی شرکت بسیار موثر است. در یک تجارت بازارگرا کلیه کارکنان در تمام […]

سیستم اطلاعات مدیریت، مدیریت کیفیت جامع

منبع: Bonavia & Marin, 2006البته به منظور داشتن یک دید جامع می‌بایست ضمن لحاظ کردن تمام محاسن و مؤلفه‌های مذکور، به ضعف های آن نیز در مقایسه با مهندسی ارزش توجه نمود. بعضی از این نقاط ضعف عبارتند از: تکنیک ناب ممکن است بدون سنجش منطقی نتایج، ریسک را افزایش دهد. تکنیک ناب ممکن است […]

حق دسترسی به اطلاعات، دسترسی به اطلاعات، بهبود کیفیت

گفتار چهارم :اهمیت و چرایی اعمال اصل تکلیف به بیان دلایل مشکل مربوط به “حق افراد برای دانستن “، و مطرح ساختن آن در بخش ارائه دلیل از این حقیقت نشأت می گیرد که، کل تمرکز بر هدف ارتقاء حق دسترسی به اطلاعات ثبت شده ،قانونی معطوف شده است. و اشتباه است که ،این دو […]

اطلاعات در مورد مجرم، ارزیابی کیفیت خدمات

۴- پرداخت نفقه افراد واجب‌النفقه۵- خودداری از تصدی کلیه یا برخی از وسایل نقلیه موتوری۶- خودداری از فعالیت حرفه‌ای مرتبط با جرم ارتکابی یا استفاده از وسایل مؤثر در آن۷- خودداری از ارتباط و معاشرت با شرکاء یا معاونین جرم یا دیگر اشخاص از قبیل بزه‌‌دیده به تشخیص دادگاه۸ – گذراندن دوره یا دوره‌های خاص […]

دانلود پایان نامه با موضوع:نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات در بهبود کیفیت آموزش

عنوان کامل پایان نامه :بررسی میزان و نوع استفاده معلمان از برنامه درسی مبتنی بر فناوری اطلاعات و ارتباطات در مدارس متوسطه شهر بابل آموزش برنامه ای اندیشه ی آموزش برنامه ای را نخستین بار بی.اف.اسکینر در مقاله ای با عنوان “علم یادگیری و هنر آموزش” که در سال ۱۹۵۴ منتشر ساخت ارائه داد. او […]

پایان نامه ارشد رشته روانشناسی نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات در بهبود کیفیت آموزش

عنوان کامل پایان نامه :بررسی میزان و نوع استفاده معلمان از برنامه درسی مبتنی بر فناوری اطلاعات و ارتباطات در مدارس متوسطه شهر بابل یادگیری تا حد تسلط[۱] یکی از فنون موفقیت آمیز در امر یادگیری، روش آموزش یادگیری تا حد تسلط است. دانش آموزان قبل از اینکه به پیشرفت خود ادامه دهند، باید محتوای […]

نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات در بهبود کیفیت آموزش-دانلود پایان نامه ارشد

عنوان کامل پایان نامه :بررسی میزان و نوع استفاده معلمان از برنامه درسی مبتنی بر فناوری اطلاعات و ارتباطات در مدارس متوسطه شهر بابل بحث گروهی بحث گروهی یکی از انواع روش های مباحثه است. انواع دیگر شامل بحث کنترل شده توسط معلم و بحث آزاد است. روش مباحثه یکی از قدیمی ترین روش هایی […]

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...