پایان نامه سنجش تاثیر شایعات برند بر شواهد برند

اهمیت وفادری مشتریان به برند در همه تحقیقات، اهمیت وفاداری مشتریان در ایجاد سودآوری شرکت ها مورد قبول قرار گرفته و درباره همبستگی بین وفاداری و سودآوری به صورت تئوری و عملی مطالعات مفیدی انجام گرفته است. این مطالعات نشان می دهند که وفاداری مشتریان اثرات مثبتی بر سودآوری، هم از طریق کمک به کاهش […]

پایان نامه : شواهد عصب شناختی برای هوش هیجانی

شواهد عصب شناختی برای هوش هیجانی علیرغم وجود بعضی نگرش های منفی به هوش هیجانی، شواهد عصب شناختی نورولوژیک دال بر تفاوت هوش هیجانی با هوش شناختی وجود دارد که هوش شناختی را از هوش هیجانی جدا می‌داند. جدید ترین بررسی در این حوزه مطالعاتی است که بر روی مورد « گیج »[۱] انجام گرفته […]

پایان نامه مدیریت : مدل ارزش ویژه برند اکاس وگریس

مدل ارزش ویژه برند اکاس وگریس مدل اکاس وگریس از جامعیت کافی برخوردار بوده و به عنوان مدل مفهومی تحقیق حاضر مورد استفاده قرار گرفت.اجزای اصلی مدل مذکور برای نام های تجاری خدماتی برگرفته از ادبیات رفتار مصرف کننده، نام تجاری و خدمات است. ارتباطات نام تجاری شکل۲-۶٫مدل اکاس وگریس ارتباطات […]

پایان نامه مدیریت درباره : ویژگیهای برند مادر و ارزیابی بسط برند 

ویژگیهای برند مادر و ارزیابی بسط برند تداعی های برند را می توان از طریق ویژگی های کالا، مزایای کالا، ویژگی های مشتریان و یا موقعیت استفاده کالا مشخص و تعریف کرد. برخی از نام های برند مثل سونی «گسترده» هستند و دامنه گسترده ای از محصولات مختلف را در بر می گیرند؛ در حالی […]

اعتبار برند ، ریسک درک شده و صرفه جویی در هزینه های اطلاعات

۲-۴) توسعه فرضیات اردم و اسویت[۱] (۱۹۹۸) اعتبار برند را به عنوان باور­کردن اطلاعات جایگاه محصول که در زیر نام تجاری جا داده شده براساس ادراکات مشتری از اینکه نام تجاری توانایی و تمایل به ارائه مداوم آنچه وعده داده است را دارد یا نه، تعریف می­ کنند. تحقیقی که توسط زیتمال در سال۱۹۸۸ انجام […]

تاثیر ابعاد برند خدمات بر وفاداری برند در صنعت بیمه

امروزه، از جمله مهمترین مباحث بازاریابی، برند[۱] و نام تجاری است که پیش روی شرکت های تجاری قرار دارد. اهمیت آن تا حدی است که مدیریت برند به رشته مستقلی در مجامع علمی تبدیل شده است. برند عبارت است از نام، عبارت، اصطلاح، علامت، نشانه، طرح، نماد یا ترکیبی از آن ها به منظور شناساندن […]

ابعاد برند خدمات بر وفاداری برند

اقتصاد کشورهای پیشرفته، امروزه به سمت خدماتی شدن هر چه بیشتر پیش می رود. در نتیجه درصد فعالیت سازمان های خدماتی بالاتر رفته است. در ایران نیز تعداد موسسات خدماتی به نسبت سال های گذشته بیشتر شده است (دهدشتی شاهرخ، سید مطهری و کجوری، ۱۳۹۱). شرکت های بیمه به عنوان یکی از انواع موسسات خدماتی […]

تاثیر ابعاد برند خدمات بر وفاداری برند

۱-۶) فرضیه های تحقیق براساس مدل مفهومی به بیان فرضیه های تحقیق می پردازیم : ۱- شواهد برند تاثیر مثبت بر رضایت دارد. ۲- شواهد برند تاثیر مثبت بر نگرش به برند دارد. ۳- شایعات برند تاثیر مثبت بر رضایت دارد. ۴- شایعات برند تاثیر مثبت بر نگرش نسبت به برند دارد. ۵- شایعات برند […]

نقش نگرش مصرف کنندگان در وفاداری برند

نقش نگرش مصرف کنندگان در وفاداری برند با توجه به اینکه رفتار مصرف کننده، رفتارهایی است که مصرف کننده قبل از خرید، حین خرید و پس از خرید از یک محصول یا خدمت از خود بروز می دهد؛ یک عامل اساسی در پیش بینی و تداوم رفتار مصرف کننده، نگرش مصرف کننده درباره کالا یا […]

برند خدمات

۲-۲) برند خدمات امروزه قسمت عمده ای ازتولید ناخالص اقتصاد کشور های توسعه یافته، بخش خدماتی است؛ بر همین اساس خدمات نقش مهمی را در برنامه بازاریابی بسیاری از شرکت ها ایفا می‎کند و برتری خدمت بخشی از سیستم ارزش مورد تقاضای مشتریان است؛ از این رو در بازارهای رقابتی و آزاد، راهبردهایی از قبیل […]

ویژگی های برند خدمات

۲-۲-۳) ویژگی های برند خدمات بعضی از خدمات، مستلزم حضور مشتری است. خدمات از نظر این که برطرف کننده نیاز شخصی یا غیر شخصی باشند، با یکدیگر تفاوت دارند. همچنین اهداف ارائه کننده خدمات می توانند انتفاعی یا غیر انتفاعی باشد و مالکیت آن خصوصی یا عمومی باشد. عمده ترین وی‍‍ژگی های خدمات اعم از […]

ویژگیهای شخصی، تعهد به برند

تعهد به برند با مصرف کنندگانی آغاز می­شود که سطح پایینی از تعهد را دارند. این مصرف کنندگان برندی را بر مبنای قیمت آن، انتخاب و می­خرند. در مرحله دوم خریداران همیشگی قرار دارند، یعنی کسانی که یک برند مخصوص را ترجیح می­دهند اما با فعالیتهای پیشبرد فروش رقبا به سمت آنها سوق می­یابند. در […]

فعالیت های بازاریابی، مفهوم ارزش ویژه برند

بوچانان و دیگران (۱۹۹۹) بر نقش سازگاری میان تمامی فعالیت های بازاریابی در حفظ و ارتقای ارزش ویژه برند صحّه می گذارند.تحقیقات آنان نشان داد که نمایش برندهایی که منطبق بر انتظارات مشتریان نیستند،می تواند منجر به نتایج منفی برای تصویر کلی برند شود.«مشتریان انتظارات ویژه ای در مورد برندها و نحوه نمایش آن ها […]

ارزیابی بسط برند و تعمیم نگرش، ارزیابی بسط برند

۵ . سایر دارایی های برند همانند نام، لوگو یا نشانه های سازمان می تواند در تهیه ی ابزارهایی برای کسب فضایی در ذهن مشتریان مفید باشند.۲-۱۴ بسط برندنقش و اهمیت برندسازی از زمان های قبل از انقلاب صنعتی نیـز شناخته شده بود.شواهدی وجود دارد که ثابت می کند در قرون ۱۸ و ۱۹ نیز […]

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...