پایان نامه شناسایی عوامل موثر بر شکل‌گیری برند

قلمرو موضوعیموضوع این تحقیق طراحی مدل عوامل مؤثر بر شکل‌گیری برند با رویکرد پویایی سیستم می‌باشد. بنابراین با توجه به موضوع تحقیق، در مورد موضوعات برند، شکل‌گیری برند و برندسازی‌، دلفی فازی، مدل پویایی سیستم، مطالعاتی در این تحقیق صورت گرفته است. ۱-۵-۲- قلمرو مکانیقلمرو مکانی این تحقیق صنایع غذایی زرین غزال فارس است. ۱-۵-۳- قلمرو زمانی […]

پایان نامه ارائه مدل عوامل موثر بر شکل‌گیری برند

مراحل انجام تحقیقمراحل انجام پژوهش در شکل ۱-۱ نشان داده شده است شناسایی عوامل شکل‌گیری برند نهایی کردن عوامل مؤثر بر شکل‌گیری برند ارائه مدل شکل‌گیری برند براساس عوامل موثر بر شکل‌گیری برند تهیه نمودار علی – معلولی اولیه تهیه نمودار جریان و فرمول‌نویسی متغیرها اجرای مدل و سناریوسازی مرور پیشینه پویایی […]

پایان نامه ارائه مدل شکل‌گیری برند با رویکرد پویایی سیستم

مقدمهدر دنیای پر رقابت فعلی که محصولات مختلف با بکارگیری روش‌های صحیح، امکان موفقیت در بازار را دارند، برای موفقیت باید به دارائی‌های نامشهود شرکت بیش از پیش توجه کرده تا در این عرصه رقابت باقی بمانیم. یکی از مهمترین دارائی‌های نامشهود، برند و جایگاه آن در ذهن مصرف‌کننده می‌باشد (فلور[۱]،۲۰۰۶). برند به عنوان محرک […]

پایان نامه نهایی کردن عوامل موثر بر شکل‌گیری برند با تکنیک دلفی فازی

– تعریف واژه برند امروزه برند را همگان به نام ونشان محصولات تجاری می‌شناسند.تعریف آن را درعلم بازاریابی”شناسهٴ محصول یا خدمات عرضه شده” آورده‌اند. برند در واقع یک فاکتور جهانی یا حداقل منطقه‌ای است که دارای اعتبار بوده، مقبولیت مناسبی دارد و قادر است ارتباطی قوی بین کالا وخدمات با مخاطب یا مشتری برقرار […]

پایان نامه طراحی نمودار علی – معلولی عوامل موثر بر شکل‌گیری برند

– مزایای یک برند دونالد[۱] (۲۰۱۰) می‌گوید شرکت‌ها باید به اهمیت برند و نقش آن و اینکه چگونه موفقیت برند به توفیق جامع سازمانشان کمک می‌کند توجه داشته باشند(آکر،۲۰۱۰). برند به عنوان محرک اصلی ارزش شرکت‌ها در قرن بیست و یکم بشمار رفته و از فواید و اهمیت بسیاری برای شرکت و مشتریان برخوردار می‌باشد(بولتن […]

پایان نامه طراحی نمودار جریان عوامل موثر بر شکل‌گیری برند

‌برندسازی ساخت برند به فرایندی اشاره دارد که یک سازمان را معرفی کرده و نشان‌دهنده میراث، ارزش‌ها، فرهنگ، مردم و استراتژی برند آن سازمان است. برند باید در هماهنگی کامل با تمام فعالیت‌های بازاریابی شما باشد،ارتباط مستقیم با بازار داشته دارای ثبات رفتار بوده و نسبت به مشتریان وفادار باشد(صفار و خیری،۱۳۹۱). اشتالر۴ اصل […]

۱-۱ ارزشیابی کیفیت دوره‌های یادگیری الکترونیکی

۱-۱ ارزشیابی کیفیت دوره‌های یادگیری الکترونیکی نظام­های آموزشی با رسالت و ماموریت مشخصی به وجود آمده و برای نیل به اهداف معینی تلاش می‌کنند. بی‌تردید دستیابی به این اهداف مستلزم شناسایی، کنترل و رفع موانع و مشکلاتی است که ممکن است اجرای مطلوب فرایندهای آموزشی را تحت تاثیر خود قرار دهد. بدین منظور استفاده از […]

پایان نامه روانشناسی : ۱-۱ ارزشیابی کیفیت دوره‌های یادگیری الکترونیکی

۱-۱ ارزشیابی کیفیت دوره‌های یادگیری الکترونیکی نظام­های آموزشی با رسالت و ماموریت مشخصی به وجود آمده و برای نیل به اهداف معینی تلاش می‌کنند. بی‌تردید دستیابی به این اهداف مستلزم شناسایی، کنترل و رفع موانع و مشکلاتی است که ممکن است اجرای مطلوب فرایندهای آموزشی را تحت تاثیر خود قرار دهد. بدین منظور استفاده از […]

پایان نامه با موضوع ۱-۱-۱-۱-۱ بررسی استانداردهای آموزش و فراگیری الکترونیکی

۱-۱-۱-۱-۱ بررسی استانداردهای آموزش و فراگیری الکترونیکی با توجه به سیر تکاملی استاندارد‌های آموزش الکترونیکی، دو استاندارد اسکرم و ای ام اس [۱]را به طور اجمالی شرح می‌دهیم(مهربان و مصلی نژاد،۱۳۸۸). استاندارد ای ام اس پروژه ای ام اس به عنوان زیر ساخت ملی آموزش عالی در ایالات متحده شروع شد. هدف این پروژه ایجاد […]

پایان نامه با موضوع ۱-۱-۱-۱-۱ بررسی استانداردهای آموزش و فراگیری الکترونیکی

۱-۱-۱-۱-۱ بررسی استانداردهای آموزش و فراگیری الکترونیکی با توجه به سیر تکاملی استاندارد‌های آموزش الکترونیکی، دو استاندارد اسکرم و ای ام اس [۱]را به طور اجمالی شرح می‌دهیم(مهربان و مصلی نژاد،۱۳۸۸). استاندارد ای ام اس پروژه ای ام اس به عنوان زیر ساخت ملی آموزش عالی در ایالات متحده شروع شد. هدف این پروژه ایجاد […]

فروش اینترنتی فایل پایان نامه روانشناسی راهبردهای یاددهی یادگیری – ندریس فعال

راهبردهای یاددهی یادگیری – ندریس فعال ارائه یافته های مربوط به سوال های پژوهش: سوال های اساسی که در پژوهش حاضر مورد بررسی قرار گرفتند در چهار محور اصلی قرار دارند که عبارتند از: معلمان نمونه در تدریس از کدام راهبرد ها و روش ها بهره می گیرند؟ نحوه تعامل معلمان نمونه با دانش آموزان […]

فروش اینترنتی فایل پایان نامه روانشناسی راهبردهای یاددهی یادگیری – ندریس فعال

راهبردهای یاددهی یادگیری – ندریس فعال ارائه یافته های مربوط به سوال های پژوهش: سوال های اساسی که در پژوهش حاضر مورد بررسی قرار گرفتند در چهار محور اصلی قرار دارند که عبارتند از: معلمان نمونه در تدریس از کدام راهبرد ها و روش ها بهره می گیرند؟ نحوه تعامل معلمان نمونه با دانش آموزان […]

پایان نامه روانشناسی در مورد سبک­های یادگیری -سبک­های محیطی، هیجانی، جامعه­شناختی، فیزیولوژیکی و روانشناختی

سبک­های یادگیری –سبک­های محیطی، هیجانی، جامعه­شناختی، فیزیولوژیکی و روانشناختی دسته­بندی معروف دیگری از سبک­های یادگیری به وسیله­ی دان،[۱] دان و پرایس[۲] (۱۹۹۷) انجام گرفته است. در این الگو، سبک­های یادگیری به عنوان راهی که در آن شخص موضوع­های تازه و دشوار تحصیلی را مورد توجه قرار می­دهد و آن­ها را پردازش می­ کند، درونی […]

پایان نامه روانشناسی در مورد سبک­های یادگیری -سبک­های محیطی، هیجانی، جامعه­شناختی، فیزیولوژیکی و روانشناختی

سبک­های یادگیری –سبک­های محیطی، هیجانی، جامعه­شناختی، فیزیولوژیکی و روانشناختی دسته­بندی معروف دیگری از سبک­های یادگیری به وسیله­ی دان،[۱] دان و پرایس[۲] (۱۹۹۷) انجام گرفته است. در این الگو، سبک­های یادگیری به عنوان راهی که در آن شخص موضوع­های تازه و دشوار تحصیلی را مورد توجه قرار می­دهد و آن­ها را پردازش می­ کند، درونی […]

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...