صنعت ایران |
![]() |
برگزاری سمینار اصول دیجیتال مارکتینگ در دانشگاه علم و صنعت ایران
دانشکده مهندسی راه آهن دانشگاه علم و صنعت ایران، روز دوشنبه مورخ سوم اردیبهشت ماه سال ۹۷ میزبان آکادمی دیجیتال مارکتینگ بود. در سمیناری که به تلاش انجمن علمی دانشکده مهندسی راه آهن برگزار شد، جلسه اول دوره اصول دیجیتال مارکتینگ بوسیله آقای دکتر دهبان، موسس آکادمی دیجیتال مارکتینگ، برگزار و تدریس شد. در این […]
اشکالات ساختاری صنعت برق در ایران
اشکالات ساختاری صنعت برق در ایران در قسمت قبل راجع به چالش هایی که به طور عام فراروی صنعت برق ایران است سخن به میان آمد. اما در این بخش سعی بر آن است که صرفاً به چالشها و مشکلاتی که مستقیماً گریبانگیر ساختار صنعت برق ایران میباشد، پرداخته شود. جداسازی عمودی ارکان صنعت برق […]
خرید پایان نامه مدیریت : صنعت برق ایران
صنعت برق ایران ۲-۲-۲-۱-۲-۵-۱٫تاریخچه ۲۰سال پس از اختراع نیروی برق توسط ادیسون(۲۱اکتبر۱۸۷۹)، انرژی الکتریکی نخستین بار به ایران معرفی شد(امامیمیبدی، ۱۹۹۸ : ۱). در سال ۱۲۷۹ هجری شمسی یک موتور برق ۱۲اسبی۱۱۰ولت از خارج از کشور خریداری و در«بالاخیابان مشهد»نصب شد تا برای روشنایی حرم مطهر حضرت امامرضا(ع) مورد استفاده قرارگیرد. اما اولین مجوز تأسیس […]
فایل پایان نامه : انواع بیمه در صنعت بیمه ایران
انواع بیمه در صنعت بیمه ایران انواع بیمه به دسته های زیر تقسیم می شود )سایت پژوهشکده بیمه (: بیمه اشخاص : انسان از آغاز پیدایش جوامع انسانی، در جستجوی غریزی به دنبال تامین های جسمی، اقتصادی، اجتماعی و سیاسی بوده است. با توجه به همین نیاز بوده که شرکتهای بیمه با ارائه طرحهای متفاوت […]
صنعت بانکداری ایران، مدیریت منابع انسانی
شکل ۲-۳- ارتباط میان کارایی، اثربخشی، بهرهوری (قاضیزاده و کاشانیپور، ۱۳۸۷) در هر سازمان و موسسهای باید ابزارهائی برای سنجش کارائی و اثربخشی آن سازمان در نظر گرفته شود این موضوع که به نظر ساده میباشد در عمل چنانچه بطور ناصحیح سیاستگذاری گردد ممکن است بانک را با چالش مواجه نماید باید ببینیم چه معیارهائی را […]
رقابت بین رقبای موجود، صنعت بیمه ایران
1-8-4-1-1)ورود شرکت های جدیدبه صنعت بیمه :تحلیل تازه واردها وتهدیدهایی که آنها متوجه ساختار صنعت می سازند،مورد علاقه تحلیل گران استراتژیک است. رقبای تازه وارد معمولا با هدف کسب سهم بازار وارد یک صنعت می شوند؛ آنها به همراه خود ظرفیتها و منابع جدیدی را وارد صنعت می کنند .از این میان شرکتهایی که به […]
صنعت بیمه در ایران، ارتباطات سازمانی
مطالعات نظری ۲-۱ مقدمه در این فصل در مورد دو پارامتر اصلی تحقیق که ارتباطات درون واحدی ( بخشی از موضوع کلیتر ارتباطات سازمانی) و واکنش کارکنان نسبت به تحول سازمانی می باشد ، صحبت خواهیم کرد و تعاریف و مولفه های سنجش آنها را معرفی می کنیم.در ادامه عوامل موثر بر بهبود واکنش […]
اصلاحات صنعت برق در ایران، ارتباط از راه دور
با توجه به مباحث فوق، چنین به نظر میرسد که تجدید ساختار صنعت برق یک ضرورت است. این در حالی است که تجربیات کشورهای گوناگون در این زمینه نتایج مختلف و بعضاً متناقضی را در پی داشته که برخی به موفقیت و برخی به شکست منجر شدهاست. برای مثال سازماندهی مجدد بخش برق در هلند […]
فرهنگ ایرانی – اسلامی، توسعه صنعت گردشگری
۱-۱) مقدمه: سفر و مسافرت از دیرباز مورد توجه بشر بوده است. گرچه در گذشته هدف از سفرهای طولانی و پرخطر تنها به زیارت و تجارت محدود میشده، اما
امروزه با گسترش سیستم حمل و نقل، افزایش درآمد مردم، پدیدآمدن زمان استراحت و فراغت و … این مهم امری جدایی ناپذیر از زندگی بشری مبدل […]
صنعت خودرو در ایران، برنامه سوم توسعه
الف)آمریکا و ژاپن.در سال ۱۹۹۱ میلادی شرکتهای خودروسازی ژاپنی میزان تولید خود را در واحدهای مستقر شده در آمریکا بالا بردند.از طرفی سه تولید کنندهء بزرگ آمریکا یعنی جنرال موتورز، فورد و کرایسلر برای دستیابی مجدّد به قدرت رقابت،ناچار اقدام به تجدید ساختار گسترده در صنایع خود نمودند که بدین ترتیب هزینههای تولید مورد بررسی […]
صنعت خودرو در ایران، سرمایهگذاری خارجی
دوره اول: سالهای۱۳۴۶ تا ۱۳۵۷ – ( تولد یک صنعت ) صنعت خودرو ایران فعالیت خود را برای نخستین بار در سال ۱۳۴۱ با احداث کارخانجات مونتاژ با هدف رسیدن به تولید انبوه آغاز نمود. در این زمان فعالیت خودروسازان با نظارت و تحت لیسانس شرکتهای معتبر خارجی نظیر جنرال موتورز آمریکا و تالبوت انگلیس […]
قانون مجازات اسلامی، مبانی مسئولیت مدنی، صنعت نفت ایران
لزوم جبران خسارت امری اجتناب ناپذیر است. روابط اجتماعی امروزی چنان متحول گردیده که در برخی موارد با قواعد قدیمی مسئولیت قابل حل نیست. در حقوق کشور ما به جهت نبود قواعد کامل و جامعی که با نیازهای روز همخوانی داشته باشد چندان تمایلی در طرح موضوعات جدید مسئولیت مدنی نمی باشد. خصوصاً در مسئولیت […]
حقوق مالکیت فکری، صنعت نفت ایران، کارشناسی ارشد
[۱۳۰] بحث حاضر، ناظر بر مواردی است که اختراع خارجی در کشور در حال توسعه ثبت و حق انحصاری مربوط بدست آمده باشد و کشور در حال توسعه به دلیل فقدان ظرفیت های کافی مالی و تولیدی قادر به تحصیل آن نبوده و برای تامین منافع حیاتی و اقتصادی کشور به آن نیازمند باشد. در […]
حقوق مالکیت فکری، صنعت نفت ایران، توسعه اقتصادی
[۱۱۷] Halbert, Debora J. , 2005, Resisting Intellectual Property, London and Newyork, Routledge, p. 87.[118] Ibid, Pp. 128 and 132.[119] صادقی، محسن، پیشین، ص ۱۸۶[۱۲۰] همان، ص ۱۷۳[۱۲۱] همان، ص ۱۶۰٫[۱۲۲] در بخش دوم ملاحظه خواهید کرد که مقررات رقابت ایران نیز در این خصوص مقررهای دارد که شرط محدود کنندهی مهندسی معکوس را تلویحا […]
فرم در حال بارگذاری ...
[دوشنبه 1399-04-16] [ 04:32:00 ب.ظ ]
|