عملکرد تیم |
![]() |
تعاریف فرسودگی و فرسودگی ورزشی – روانشناسی ورزشی
تعاریف فرسودگی و فرسودگی ورزشی – روانشناسی ورزشی رایجترین تعریف از فرسودگی شغلی را ماسلاچ و جکسون[۱] ارائه نمودهاند: فرسودگی شغلی سندرمی روانشناختی شامل خستگی عاطفی، مسخ شخصیت و کاهش موفقیت فردی است. خستگی عاطفی به ازبینرفتن منابع هیجانی یا تخلیه توان روحی اطلاق میشود. مسخ شخصیت، تمایلات بدبینانه و پاسخ منفی به اشخاصی است […]
پایان نامه روانشناسی : نقش زنان در جامعه و عملکرد خانواده
نقش زنان در جامعه و عملکرد خانواده شناخت پدیده های اجتماعی نیازمند اتخاذ روش پژوهش مناسب است تا با به کار گرفتن مجموعه ای از قواعد روشمند و رعایت منظم مراحل، بتوان به یافته های علمی دست یافت و نقطه جدایی روش علمی از دیگر شیوه های معرفت، روش شناسی آن و همچنین فرض هایی […]
نقش زنان در جامعه و عملکرد خانواده
نقش زنان در جامعه و عملکرد خانواده شناخت پدیده های اجتماعی نیازمند اتخاذ روش پژوهش مناسب است تا با به کار گرفتن مجموعه ای از قواعد روشمند و رعایت منظم مراحل، بتوان به یافته های علمی دست یافت و نقطه جدایی روش علمی از دیگر شیوه های معرفت، روش شناسی آن و همچنین فرض هایی […]
ویژگیهای اساسی سبکهای یادگیری
ویژگیهای اساسی سبکهای یادگیری ویژگیهای اساسی سبکهای یادگیری عبارتنداز: رویهای بودن[۱]: سبکهای یادگیری، بیشتر با فعالیتهای شناختی مرتبط هستند تا محتوای این سبکها. سبکهای یادگیری به تفاوتهای افراد در ادارک، تفکر، حل مسئله، یادگیری و برقراری ارتباط با دیرگان و غیره اشاره می کند. بنابراین، تعریف سبکهای یادگیری یک تعریف فرآیندی است. ۲. فراگیر بودن[۲]: […]
مقاله نظریه میدان: پیر بوردیو
نظریه میدان: پیر بوردیو بوردیو در تلاش بود در پیکرهبندی نظری خود، و صورتبندیِ عاملیت در برابر ساختار، از این دوگانه فراتر رود. وی در پی یک نظریه بود که ایندو را با هم تلفیق نماید. بررسی نظریه میدان بوردیو، از این منظر می تواند دربردارندهی تحلیلی از چگونگی عملِ کنشگر، در درونِ ساختار باشد. […]
پایان نامه روانشناسی درباره نظریه میدان: پیر بوردیو
نظریه میدان: پیر بوردیو بوردیو در تلاش بود در پیکرهبندی نظری خود، و صورتبندیِ عاملیت در برابر ساختار، از این دوگانه فراتر رود. وی در پی یک نظریه بود که ایندو را با هم تلفیق نماید. بررسی نظریه میدان بوردیو، از این منظر می تواند دربردارندهی تحلیلی از چگونگی عملِ کنشگر، در درونِ ساختار باشد. […]
دانلود پایان نامه روانشناسی در مورد توانمندسازی روانشناختی
توانمندسازی روانشناختی توماس و ولتهوس تعریف کاملتری از توانمندسازی ارائه کردهاند و اصطلاح روانشناختی را به آن افزودهاند. به زعم آنان توانمندسازی روانشناختی به عنوان مجموعه ای از حوزههای شناختی-انگیزشی است که علاوه بر خودکارآمدی سه حوزه دیگر شناختی را شامل میشود. این سه حوزه عبارتنداز: معنیدار بودن، حق انتخاب، تاثیرگذاری. اسپریتزر یک بعد دیگر […]
دانلود پایان نامه روانشناسی در مورد توانمندسازی روانشناختی
توانمندسازی روانشناختی توماس و ولتهوس تعریف کاملتری از توانمندسازی ارائه کردهاند و اصطلاح روانشناختی را به آن افزودهاند. به زعم آنان توانمندسازی روانشناختی به عنوان مجموعه ای از حوزههای شناختی-انگیزشی است که علاوه بر خودکارآمدی سه حوزه دیگر شناختی را شامل میشود. این سه حوزه عبارتنداز: معنیدار بودن، حق انتخاب، تاثیرگذاری. اسپریتزر یک بعد دیگر […]
مقاله (پایان نامه حقوق) مدلهای توانمندسازی:
مدلهای ارئه شده توسط صاحبنظران بسیارند. دراین تحقیق برتعدادی از این مدلها به عنوان پیشینه تحقیق اشاره میشود. برای تحقق بخشیدن به مفهوم توانمندسازی به شیوهای کاملا عام تلاشی ناموفق است. هرسازمانی اقتضائات خود را دارد، بنابراین چالش توانمندسازی باید با توجه به نوع وظیفه و خصوصیات فردی انجام بگیرد با این وجود، برخی […]
مقاله (پایان نامه حقوق) مدلهای توانمندسازی:
مدلهای ارئه شده توسط صاحبنظران بسیارند. دراین تحقیق برتعدادی از این مدلها به عنوان پیشینه تحقیق اشاره میشود. برای تحقق بخشیدن به مفهوم توانمندسازی به شیوهای کاملا عام تلاشی ناموفق است. هرسازمانی اقتضائات خود را دارد، بنابراین چالش توانمندسازی باید با توجه به نوع وظیفه و خصوصیات فردی انجام بگیرد با این وجود، برخی […]
پایان نامه روانشناسی در مورد علل گرایش سازمانها به توانمندسازی
علل گرایش سازمانها به توانمندسازی محرکهای درونی و بیرونی متعددی سازمانها را بر توانمندسازی کارکنانشان ترغیب نموده است. مهمترین محرکهای درونی عبارتند از: الف) بهرهوری هر گاه از کیفیت و بهرهوری سخن به میان میآید، برنامه های توانافزایی در زمره اجزای تفکیک ناپذیر موضوع قرار میگیرد. ارتباط توانمندسازی و بهرهوری سازمانی را میتوان یک ارتباط […]
پایان نامه روانشناسی در مورد علل گرایش سازمانها به توانمندسازی
علل گرایش سازمانها به توانمندسازی محرکهای درونی و بیرونی متعددی سازمانها را بر توانمندسازی کارکنانشان ترغیب نموده است. مهمترین محرکهای درونی عبارتند از: الف) بهرهوری هر گاه از کیفیت و بهرهوری سخن به میان میآید، برنامه های توانافزایی در زمره اجزای تفکیک ناپذیر موضوع قرار میگیرد. ارتباط توانمندسازی و بهرهوری سازمانی را میتوان یک ارتباط […]
استراتژىهاى توانمندسازى
استراتژىهاى توانمندسازى وظیفه رهبران سازمان، فراهم ساختن تسهیلاتى جهت پیادهسازی استراتژى توانمندسازى است. این استراتژىها به طور مستقیم یا غیرمستقیم موجب تغییر نگرش و رفتار کارکنان میشوند و زمینه را براى تربیت نیروى متخصص و توانمند مهیا میسازند. با توجه به هدف و فلسفه وجودى سازمانها، ویژگیهاى سازمان و کارکنان و نقشهاى آنان میتوان به […]
پایان نامه دامهای توانمندسازی
دامهای توانمندسازی برسرراه فرایندتوانمندسازی کارکنان دامهایی وجود دارد که دآور[۱]، در سال ۱۹۹۹ آن را به دو گروه درونی و بیرونی تقسیم کرده است. الف) دام های درونی: تعریف قدرت به معنای اختیارات بی حدو مرز ارتباط قدرت و اختیارات مدیریتی انتظار تعهد از کارکنان تصور اینکه کارکنان از مهارتهای لازم برخوردارند نظارت بر توانمند […]
فرم در حال بارگذاری ...
[دوشنبه 1399-04-16] [ 12:42:00 ق.ظ ]
|