فروشندگان حرفه ای |
![]() |
پایان نامه : نظریه فمینیستها درباره کلیشههای جنسیتی
به طور کلی سه نظریه فمینیستی در مورد کلیشههای جنسیتی وجود دارد ۱) تفاوت جنسیتی: بر اساس این نظریات معتقدند که جایگاه و تجربه زنان در بیشتر موقعیتها با جایگاه و تجربه مردان در همان موقعیتها تفاوت دارد. مضمون اصلی این نظریه این است که زنان ازجهت ارزشها و منافع بنیادیشان، بینش داوری ارزشی، ساخت […]
پایان نامه : نظریه فمینیستها درباره کلیشههای جنسیتی
به طور کلی سه نظریه فمینیستی در مورد کلیشههای جنسیتی وجود دارد ۱) تفاوت جنسیتی: بر اساس این نظریات معتقدند که جایگاه و تجربه زنان در بیشتر موقعیتها با جایگاه و تجربه مردان در همان موقعیتها تفاوت دارد. مضمون اصلی این نظریه این است که زنان ازجهت ارزشها و منافع بنیادیشان، بینش داوری ارزشی، ساخت […]
پایان نامه تأمین رضایت مشتری
۲-۳-۲- تأمین رضایت مشتری بیش از ۳۵ سال پیش، پیتر دراکر[۱] اذعان نمود که اولین وظیفه یک شرکت، مشترییابی یا ایجاد مشتری است. اما امروزه مشتریان با تنوع بسیار زیادی از کالاها، نامهای تجاری مختلف، قیمتهای متفاوت و فروشندگان گوناگون مواجه میباشند. وی بر این باور بود که مشتریان خود برآوردی از این امر که […]
پایان نامه تأمین رضایت مشتری
۲-۳-۲- تأمین رضایت مشتری بیش از ۳۵ سال پیش، پیتر دراکر[۱] اذعان نمود که اولین وظیفه یک شرکت، مشترییابی یا ایجاد مشتری است. اما امروزه مشتریان با تنوع بسیار زیادی از کالاها، نامهای تجاری مختلف، قیمتهای متفاوت و فروشندگان گوناگون مواجه میباشند. وی بر این باور بود که مشتریان خود برآوردی از این امر که […]
دانلود پایان نامه مدیریت با موضوع عوامل تعیینکننده جبران خدمات مالی
عوامل تعیینکننده جبران خدمات مالی بسیاری عوامل است که بر وظایف مدیریت منابع انسانی تأثیر میگذارد. طبیعی است عواملی هم وجود دارد که بر تعیین جبران خدمت مالی تأثیر دارد. این عوامل که هم درون سازمانی و هم برونسازمانی است(نوئه[۱] و ماندی[۲]، ۱۹۸۷). حال به توضیح این عوامل که شامل بازار نیروی کار، خط مشیهای […]
دانلود پایان نامه مدیریت با موضوع عوامل تعیینکننده جبران خدمات مالی
عوامل تعیینکننده جبران خدمات مالی بسیاری عوامل است که بر وظایف مدیریت منابع انسانی تأثیر میگذارد. طبیعی است عواملی هم وجود دارد که بر تعیین جبران خدمت مالی تأثیر دارد. این عوامل که هم درون سازمانی و هم برونسازمانی است(نوئه[۱] و ماندی[۲]، ۱۹۸۷). حال به توضیح این عوامل که شامل بازار نیروی کار، خط مشیهای […]
پایان نامه مدیریت درباره سازمان و مشتری :
سازمان و مشتری : در زیر ، چرخه مجازی که بین سازمان ، مشتری و بهبود مستمر را نشان می دهد آورده شده است : نمودار ۲-۱ چرخه مجازی ارتباط بین سازمان و مشتری منبع: Mitch.2005 نکته مهم دیگر ، پیوند میان سیستم ، استراتژی ، کارکنان و مشتری است . در این زمینه سازمان […]
پایان نامه مدیریت درباره سازمان و مشتری :
سازمان و مشتری : در زیر ، چرخه مجازی که بین سازمان ، مشتری و بهبود مستمر را نشان می دهد آورده شده است : نمودار ۲-۱ چرخه مجازی ارتباط بین سازمان و مشتری منبع: Mitch.2005 نکته مهم دیگر ، پیوند میان سیستم ، استراتژی ، کارکنان و مشتری است . در این زمینه سازمان […]
پایان نامه مدیریت درباره بازاریابی رابطه مند
بازاریابی رابطه مند بازاریابی رابطه مند، با وجودی که در سال ۱۹۸۳ آغاز شده، به عنصر مهمی در بازاریابی مدرن، هم برای جوامع علمی بازاریابی و هم برای حرفه ای های آن، تبدیل شده است. برخورد با مشتریان بعنوان شرکای تجاری، با ایجاد فرصتی برای بازاریابی محصولات و خدمات اضافه، در یک مبنای احترام بیشتر […]
پایان نامه مدیریت درباره بازاریابی رابطه مند
بازاریابی رابطه مند بازاریابی رابطه مند، با وجودی که در سال ۱۹۸۳ آغاز شده، به عنصر مهمی در بازاریابی مدرن، هم برای جوامع علمی بازاریابی و هم برای حرفه ای های آن، تبدیل شده است. برخورد با مشتریان بعنوان شرکای تجاری، با ایجاد فرصتی برای بازاریابی محصولات و خدمات اضافه، در یک مبنای احترام بیشتر […]
دانلود پایان نامه مدیریت درباره ارتباط بین ترفیع قیمت و ارزش ویژه برند
از دیدگاه محققین، ترفیع قیمت بر ارزش ویژه برند تاثیرگذار است. معمولا، از تعدیل قیمت به عنوان نخستین عامل از سوی تولیدکنندگان به منظور ترغیب مشتریان برای خرید استفاده میشود. تعدیل قیمت در کوتاهمدت می تواند در انتخاب برند توسط مشتریان موثر واقع گردد، ولی در درازمدت، نمیتواند در حفظ مشتریان موفق عمل نماید. […]
دانلود پایان نامه مدیریت درباره ارتباط بین ترفیع قیمت و ارزش ویژه برند
از دیدگاه محققین، ترفیع قیمت بر ارزش ویژه برند تاثیرگذار است. معمولا، از تعدیل قیمت به عنوان نخستین عامل از سوی تولیدکنندگان به منظور ترغیب مشتریان برای خرید استفاده میشود. تعدیل قیمت در کوتاهمدت می تواند در انتخاب برند توسط مشتریان موثر واقع گردد، ولی در درازمدت، نمیتواند در حفظ مشتریان موفق عمل نماید. […]
پایان نامه منظرهای روش کارت ارزیابی متوازن :
منظرهای روش کارت ارزیابی متوازن : کارت امتیازی متوازن، شاخصهای مالی سنتی را حفظ میکند، اما شاخصهای مالی تنها داستانی است از وقایع گذشته، یک داستان کافی برای شرکتهای عصر صنعتی. این شاخصهای مالی به تنهایی ناکافی هستند، در عین حال این شاخصها جهت هدایت و ارزیابی شرکتهای عصر اطلاعاتی در زمینه خلق ارزش از […]
پایان نامه منظرهای روش کارت ارزیابی متوازن :
منظرهای روش کارت ارزیابی متوازن : کارت امتیازی متوازن، شاخصهای مالی سنتی را حفظ میکند، اما شاخصهای مالی تنها داستانی است از وقایع گذشته، یک داستان کافی برای شرکتهای عصر صنعتی. این شاخصهای مالی به تنهایی ناکافی هستند، در عین حال این شاخصها جهت هدایت و ارزیابی شرکتهای عصر اطلاعاتی در زمینه خلق ارزش از […]
فرم در حال بارگذاری ...
[دوشنبه 1399-04-16] [ 12:41:00 ق.ظ ]
|