مدارس استثنایی |
![]() |
پایان نامه مقایسه میزان شادمانی و رضایت شغلی معلمان مدارس استثنایی و عادی شیراز
فصل اول : کلیات تحقیق مقدمه. ۲ بیان مسئله ۴ اهمیت و ضرورت مسئله. ۶ اهداف پژوهش ۷ فرضیه های پژوهش. ۸ تعاریف مفهومی و عملیاتی متغیرهای پژوهش ۹ فصل دوم : پیشینه نظری و پژوهشی مقدمه. ۱۲ پیشینه نظری. ۱۲ الف : شادمانی . ۱۲ ب : رضایت شغلی. ۲۹ پیشینه پژوهش ۴۱ تحقیقات […]
پایان نامه میزان اضطراب معلمان زن در مدارس استثنایی و عادی
۲-۲-۴-۳ افسردگی از دیدگاه شناختی: یک نظریههایی تدوین کرده که براساس آن افسردگی در سطح وسیعی بر پایه یک مثلث شناختی منفی (متشکل از سه عامل) استوار است. موضوع اصلی این مثلث به دور تصوراتی سازمان مییابد که انسان: ۱- از خود، ۲- از دنیای خارج، ۳- از آینده دارد و فرد افسرده تماموقت در […]
پایان نامه ارشد:مقایسه میزان افسردگی و اضطراب در بین معلمان زن زن مدارس استثنایی و عادی در شهر کرج
زمستان ۱۳۹۱ (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است) فهرست مطالب عنوان شماره صفحه فصل اول : کلیات تحقیق۱-۱ مقدمه. ۲۱-۲ بیان مسأله. ۳۱-۳ اهمیت و ضرورت پژوهش. ۴۱-۴ فرضیه های پژوهش. ۵۱-۴-۱ فرضیه های اصلی: ۵۱-۴-۲ فرضیه های فرعی پژوهش: ۵۱-۵ اهداف پژوهش. ۶۱-۵-۱ اهداف اصلی: ۶۱-۵-۲ اهداف فرعی: ۶۱-۶ سؤال های پژوهش. ۶۱-۶-۱ […]
پایان نامه تفاوت میزان افسردگی بین معلمان زن مدارس عادی و استثنایی
۱-۷-۲ تعاریف عملیاتی متغیرهای پژوهش اضطراب: در این تحقیق اضطراب عبارت است از نمرهای است که فرد پس از پاسخگویی به سئوالهای آزمون اضطراب کتل کسب میکند.افسردگی: در این تحقیق افسردگی عبارت است از نمرهای که فرد پس از پاسخگویی به سئوالهای آزمون افسردگی بک کسب میکند.تنش ارگی: در این پژوهش منظور از تنش ارگی […]
پایان نامه تفاوت میزان اضطراب بین معلمان زن مدارس عادی و استثنایی
ادبیات و پیشینه پژوهش ۲-۱ مقدمه امروزه اضطراب و دلواپسی برای میلیونها انسان به صورت مشکلی غیر قابل حل و خسته کننده درآمده است، ولی باید در نظر داشت که نگرانیها همه مخرب نیستند و به کمک یک برنامهریزی دقیق میتوان آن ها را از بین برد .نگرانی مفرط یا به عبارت دیگر – دلشوره– […]
پایان نامه تفاوت معلمان زن مدارس عادی و استثنایی از نظر عامل هوشیاری نسبت به خود
۲-۲ مبانی نظری و ادبیات پژوهش ۲-۲-۱ تاریخچه اضطراب اختلالات اضطراب[۱] بشری که در نوشتهجات طبی آمده است، گروه ناهمگن از سندروهای بالینی و تعریفها را در بر میگیرد. از نظر تاریخی، اصطلاحاتی نظیر، خستگی شدید عضو قلب و در قلب تحریک پذیر و «نوروز قلبی» و «سندرم فعالیت» و «آستنی عصبی عروقی» همه برای […]
پایان نامه تفاوت بین معلمان زن مدارس عادی و استثنایی از نظر عامل نیروی من
۲-۲-۲ تاریخچه افسردگی افسردگی از زمانهای بسیار دور در نوشتهها آمده و توصیفهایی از آنچه ما امروزه اختلالات خلفی می خوانیم در بسیاری از مدارک طبی قدیم وجود دارد. داستان «عهد تحقیق» شاه سائون و داستان خودکشی آژاکس در ایلیا هومر، هر دو یک سندرم افسردگی را توصیف کردهاند حدود ۴۵۰ سال قبل از میلاد، […]
پایان نامه تفاوت عامل گرایش پارانویایی معلمان زن مدارس عادی و استثنایی
۲-۲-۳ تعاریف و نظریههای اضطراب اضطراب یک احساس منتشر بسیار ناخوشایند و اغلب مبهم و دلواپسی است که با یک یا چند تا از احساسهای جسمی همراه میگردد مثل احساس خالی شد و سردل، تنگی قفسهسینه، طپش قلب، تعریق، سردرد یا میل جبری ناگهانی برای دفع ادار، بیقراری و میل برای حرکت نیز از علائم […]
پایان نامه عامل گرایش به گنهکاری و تفاوت آن بین معلمان زن مدارس عادی و استثنایی
۲-۲-۴ تعاریف و نظریههای افسردگی افسردگی این اصطلاح بسیار وسیع و تا حدودی مبهم است. برای شخص عادی حالتی مشخص با غمگینی و گرفتگی و بیحوصلگی و برای پزشک گروه وسیعی از اختلالات خلقی با زیر شاخههای متعدد را تداعی میکند. خصوصیات اصلی و مرکزی حالات افسرگی کاهش عمیق میل به فعالیتهای لذت بخش روزمره، […]
پایان نامه عامل تنش ارگی بین معلمان زن مدارس عادی و استثنایی
۲-۲-۴-۱ افسردگی از دیدگاه روان پویایی: فروید عقیده داشت که فرد مبتلا به افسردگی یک وجدان یا فراخود تنبیهکننده قوی دارد. او براساس گناه که وجدان موجب آن میشود تأکید میورزد. پایه اغلب فرضیههای روانکاوی مربوط به افسرگی گزارش است که فروید در سال ۱۹۱۵ تحت عنوان عزا و مالیخولیا به رشته نگارش درآورده است. […]
پایان نامه میزان افسردگی معلمان زن در مدارس عادی و استثنایی
۲-۲-۵ انواع اضطراب در اضطراب نیز تفاوتهای فردی وجود دارد برخی از افراد فقط در بعضی از مواقع مضطرباند در حالیکه بعضی دیگر در اکثر اوقات در حال اضطراب هستند. این نوع مشاهدات روانشناسان را بر آن داشته است که بین دو نوع اضطراب تفاوت قائل بشوند: اضطراب موقعیتی[۱] اضطراب خصیصهای[۲] ۲-۲-۵-۱ اضطراب موقعیتی: حالت […]
پایان نامه : مقایسه میزان افسردگی واضطراب در معلمان مدارس کودکان استثنایی ومعلمان مدارس عادی
موضوع تحقیقفرضیه تحقیقتعریف مفاهیم و واژه هاتعریف عملیاتی اضطرابتعریف عملیاتی افسردگی فصل دوم: پیشینه تحقیقتاریخچه اضطرابتاریخچه افسرد گیتعاریف ونظریه های اضطرابتعاریف ونظریه های افسردگی۱- افسردگی از دیدگاه روان پویایی۲- افسردگی از دیدگاه رفتار گرایان۳- افسردگی ا زدیدگاه شناختی۴- افسردگی از دیدگاه اجتماعینظریه ملانی کلایننظریه کامروننظریه ادوارد بیبرنیکنظریه الکساندر لوئیانواع اضطراب۱- اضطراب موقعیتی۲- اضطراب خصیصه ایانواع افسردگی۱- […]
مسئولیت مبتنی بر تقصیر، قانون مسئولیت مدنی، مدارس شبانه روزی
4-1-3-2- بررسی فرض تقصیر در عقود امانیمطابق ماده ۲۲۷ قانون مدنی، متعهدمقصر و مسئول خسارت ناشی از تخلف در انجام تعهد است مگر اینکه بتواند خلاف آنرا با فورس ماژور اثبات کند. اما از سوی دیگر در باب مقررات عقود امانی، همانند مستاجر و اجیر و مضارب و عامل در عقد جعاله و مستودع و […]
پایان نامه ارشد رشته مدیریت آموزشی: راهکارهای غنی سازی برنامه ریزی درسی درمدارس عادی ازدیدگاه معلمان مقطع دبیرستان شهرتهران درسال تحصیلی ۹۱-۹۰
عنوان فهرست مطالب صفحهچکیده ۱فصل اول : کلیات تحقیق. ۲مقدمه. ۳۱-۱- بیان مساله. ۴۱-۲ – اهمیت وضرورت ۹۱-۳- اهداف تحقیق. ۱۳۱-۴- سوالهایی تحقیق ۱۳۱-۵- تعاریف نظری. ۱۴فصل دوم : ادبیات و پیشینه تحقیق و چارچوب نظری. ۱۶مقدمه. ۱۷بخش اول : اهداف آموزشی ۱۸بخش دوم : محتوای آموزشی ۲۶بخش سوم : الگوی تدریس ۶۸بخش چهارم : […]
فرم در حال بارگذاری ...
[شنبه 1399-04-14] [ 04:03:00 ق.ظ ]
|