مدل فازی OWA |
![]() |
دانلود پایان نامه مدیریت درباره جنبه مشتری[۱]:
جنبه مشتری[۱]: مقصود از این جنبه برگزیدن بخشهایی از بازار و مشتریان برای رقابت توسط واحدهای تجاری است. مدیران باید اصلیترین معیارها را برای دستیابی موفقتآمیز به این بخشها تعیین کنند. برطبق نظر «نورتون» و «کاپلان» این معیارها اصلی شامل رضایت مشتری، حفظ مشتری، درخواستهای جدید مشتری و قابلیت سودآوری مشتری و سهم بازار و […]
دانلود پایان نامه مدیریت درباره جنبه مشتری[۱]:
جنبه مشتری[۱]: مقصود از این جنبه برگزیدن بخشهایی از بازار و مشتریان برای رقابت توسط واحدهای تجاری است. مدیران باید اصلیترین معیارها را برای دستیابی موفقتآمیز به این بخشها تعیین کنند. برطبق نظر «نورتون» و «کاپلان» این معیارها اصلی شامل رضایت مشتری، حفظ مشتری، درخواستهای جدید مشتری و قابلیت سودآوری مشتری و سهم بازار و […]
گروه ۲۶۷/۵ ۲ ۶۳۳/۲ **۰۰۷/۵ خطا ۲۰۰/۱۴ ۲۷ ۵۲۶/۰ کل ۴۶۷/۱۹ ۲۹ **معنیداری در سطح ۱٪ جدول (۳۲-۴) آزمون دانکن متوسط رقابت در انتخاب نام تجاری و شعار تبلیغاتی مناسب برای محصول جدید نام متغیر میانگین غذا ۷۰۰/۲a خدمات پوشاک ۲b آرایشی- بهداشتی ۷۰۰/۱b میانگینهای دارای حروف […]
دانشگاه قم دانشکده حقوق پایان نامه: برای دریافت درجه کارشناسی ارشد در رشته حقوق جزا و جرمشناسی عنوان: نقد و بررسی سیاست تقنینی کیفری ایران در مبارزه با قاچاق کالا استاد راهنما: دکتر عادل ساریخانی استاد مشاور: دکتر نگارنده: اشرف عسگری شهریور ۱۳۹۴ تقدیم به: […]
فرم در حال بارگذاری ...
[سه شنبه 1399-04-17] [ 12:57:00 ق.ظ ]
|