دانلود پایان نامه مدیریت درباره جنبه مشتری[۱]:

جنبه مشتری[۱]: مقصود از این جنبه برگزیدن بخش‎هایی از بازار و مشتریان برای رقابت توسط واحدهای تجاری است. مدیران باید اصلی‎ترین معیارها را برای دستیابی موفقت‎آمیز به این بخشها تعیین کنند. برطبق نظر «نورتون» و «کاپلان» این معیارها اصلی شامل رضایت مشتری، حفظ مشتری، درخواست‎های جدید مشتری و قابلیت سودآوری مشتری و سهم بازار و […]

دانلود پایان نامه مدیریت درباره جنبه مشتری[۱]:

جنبه مشتری[۱]: مقصود از این جنبه برگزیدن بخش‎هایی از بازار و مشتریان برای رقابت توسط واحدهای تجاری است. مدیران باید اصلی‎ترین معیارها را برای دستیابی موفقت‎آمیز به این بخشها تعیین کنند. برطبق نظر «نورتون» و «کاپلان» این معیارها اصلی شامل رضایت مشتری، حفظ مشتری، درخواست‎های جدید مشتری و قابلیت سودآوری مشتری و سهم بازار و […]

گروه ۲۶۷/۵ ۲ ۶۳۳/۲ **۰۰۷/۵ خطا ۲۰۰/۱۴ ۲۷ ۵۲۶/۰ کل ۴۶۷/۱۹ ۲۹ **معنی­داری در سطح ۱٪ جدول (۳۲-۴) آزمون دانکن متوسط رقابت در انتخاب نام تجاری و شعار تبلیغاتی مناسب برای محصول جدید نام متغیر میانگین غذا ۷۰۰/۲a خدمات پوشاک ۲b آرایشی- بهداشتی ۷۰۰/۱b میانگین­های دارای حروف […]

دانشگاه قم دانشکده حقوق پایان نامه: برای دریافت درجه کارشناسی ارشد در رشته حقوق جزا و جرم­شناسی عنوان: نقد و بررسی سیاست تقنینی کیفری ایران در مبارزه با قاچاق کالا استاد راهنما: دکتر عادل ساریخانی استاد مشاور: دکتر نگارنده: اشرف عسگری شهریور ۱۳۹۴ تقدیم به: […]

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...