رابطه بین رضایت و وفاداری، مدل یابی معادلات ساختاری

نتایج تحلیل داده­ها نشان داد که رابطه ای قوی بین رضایت مشتری و تصویر برند وجود دارد، در حالیکه بین رضایت مشتری و تمایل به وفاداری رابطه معنادار اما ضعیف مشاهده شد. اما رابطه غیر مستقیم بین رضایت مشتری و تمایل به وفاداری شدت بالایی را نشان داد.ون وورن و همکاران(۲۰۱۲)، در مطالعه خود به […]

مدل آکر و دیوید، وفاداری به برند

 2-3- انواع وفاداریهمانگونه که قبلا بیان شد وفاداری به برند از موارد مورد علاقه محققان در بازاریابی است. تحقیقات گذشته پیشنهاد می­کند که مشتریان وفادار بیشتر از مشتریان غیرروفادار برای شرکت هزینه می­کنند. تیلیغات شفاهی مثبتی را گسترش می­دهند و به عنوان قلب تپنده شرکت از گروههای با ارزش در آن محسوب می­شوند. از اوایل […]

رابطه بین رضایت و وفاداری، مدل یابی معادلات ساختاری

علامه و نکته دان(۱۳۸۹) در تحقیقی تحت عنوان تأثیر کیفیت خدمات بر وفاداری مشتری به بررسی رابطه بین وفاداری مشتریان و یکی از متغیرهای کلیدی آن یعنی کیفیت خدمات و متغیرهای اعتماد و رضایتمندی نیز به عنوان متغیرهای واسطه مورد بررسی قرار دادند. پژوهش از نوع توصیفی است و برای سنجش، اطلاعات از پرسشنامه با […]

مدل آکر و دیوید، وفاداری به برند

وفاداری ادراکی که در آن نگرش ها و عقاید مشتریان عنصر کلیدی محسوب می­شود ولی هیچ نوع مدرکی مبنی بر تاثیر آن بر خرید دیده نمی­شود. وفادرای ادراکی از طریق جلب رضایت و آگاهی دادن به مشتری ایجاد می­شود. وفادرای مرکب ترکیبی از وفاداری معاملاتی و ادراکی است ( تاج زاده نمین و همکاران،۱۳۸۹). 2-4- مدلهای […]

پایان نامه رضایت مشتری و وفاداری در محیط دیجیتال و مدل کانو

پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت عنوان : رضایت مشتری و وفاداری در محیط دیجیتال و مدل کانو چکیده :امروزه ھمه کوشش ھایی که شرکتھا در خصوص افزایش کیفیت محصول و کسب توان رقابتی بکار می برند برایبدست آوردن مشتریان بیشتر و حفظ آنھا است. بنیان و اساس نظام بانکی، مشتری است بنابراین یکی از […]

پایان نامه رشته مدیریت : رضایت مشتری و وفاداری در محیط دیجیتال و مدل کانو

پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت عنوان : رضایت مشتری و وفاداری در محیط دیجیتال و مدل کانو متن پایان نامه :(ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به

داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود ولی در فایل دانلودی همه چیز مرتب و کامل است)چکیده :امروزه ھمه […]

راهنمای پایان نامه درباره : تعریف نظریه‌ها و مدل‌های مرتبط با تعهد زناشویی عشق :سه مولفه‌ی تشکیل دهنده‌ی عشق – تعهد زناشویی

نظریه‌ها و مدل‌های مرتبط با تعهد زناشویی دو دسته نظریه و مدل در رابطه با تعهد زناشویی وجود دارد (عام و خاص). در این پژوهش فقط به نظریه‌های خاص اشاره می‌شود. ۲-۱-۴-۱- نظریه‌ها و مدل‌های خاص در ارتباط باتعهد زناشویی ۲-۱-۴-۱-۱- مدل سرمایه‌گذاری رسبالت[۱] مدل سرمایه‌گذاری برای اولین بار توسط رسبالت در سال ۱۹۸۰مطرح شد. […]

خرید پایان نامه روانشناسی : کیفیت روابط زناشویی -جنبه های پیشگیری مدل رفتاری- ارتباطی

کیفیت روابط زناشویی -جنبه های پیشگیری مدل رفتاری- ارتباطی جنبه های آموزشی – پیشگیری مدل رفتاری- ارتباطی در شش حوزه اساسی مورد بحث قرار می گیرند: ۱)فهم رفتار،۲) عینیت گرایی،۳) تبادل رفتاری،۴) مصالحه، ۵) ارتباطات، ۶) آموزش حل مساله. فهم رفتار: در رفتار دو هدف را می توان جستجو کرد: ۱- رفتار ممکن است فقط […]

پایان نامه مدیریت درباره مدل ها و الگوهای رفتار اخلاقی مدیران

مدل ها و الگوهای رفتار اخلاقی مدیران عوامل متعدد و گوناگونی ممکن است در تصمیم گیری و رفتار مدیران دخالت داشته باشند که این عوامل گاهی رعایت اخلاقیات را تسهیل می­ کند و گاه نیز مانع آن می­شود. بعضی از الگوها یا مدل هایی که این عوامل را ترسیم می کند به شرح ذیل می […]

منابع پایان نامه مدیریت با موضوع مدل سرمایه فکری بانک ملی استریچیسک

مدل سرمایه فکری بانک ملی استریچیسک[۱] بانک ملی استریچیسک یکی ارائه دهندگان خدمات مالی است. بانک بانک ملی استریچیسک بمنظور ارائه مدل سرمایه فکری از رویکردی فرایندی استفاده کرده است که بین سرمایه دانش محور، فرایندهای تجاری و مسئولیتهای خدماتی این شرکت ارتباط ایجاد کرده است. Intellectual) Capital Reorts 2005) ۲-۵-۴-۱- انواع سرمایه دانش […]

خرید پایان نامه مدیریت : مدل تکنولوژی بروکر[۱]

مدل تکنولوژی بروکر[۱] این مدل بوسیله بروکینگ مؤسس شرکت مشاوره ای تکنولوژی بروکر ارائه شده است. اجزا این مدل عبارتند از: دارایی بازاری دارایی انسانی دارایی مالکیت معنوی دارایی زیر ساختی دارایی بازاری: توان سازمان در رابطه با دارایی های نامحسوس شامل وفاداری مشتری، کانالهای توزیع، فرانشیز، نام شرکت(شهرت) و غیره است. اهمیت این سرمایه […]

پایان نامه مدیریت در مورد مدل سرمایه فکری مار و اسچوما

مدل سرمایه فکری مار و اسچوما مار و اسچوما[۱] سرمایه فکری را بصورت گروهی از داراییهای دانشی تعریف می‌کنند که به یک سازمان تعلق دارد و به عنوان ویژگی سازمانی محسوب می‌شود. سرمایه فکری با افزودن ارزش، به بهبود وضعیت رقابتی سازمان منجر می‌شود. مار و اسچوما در این مدل سرمایه فکری به ۶ طبقه […]

پایان نامه مدیریت درباره : مدل سرمایه فکری بونتیس

مدل سرمایه فکری بونتیس بونتیس در سال ۱۹۹۸ به سه نوع سرمایه انسانی، ساختاری و مشتری اشاره کرد(Sa´nchez, etal., 2007) . در ادامه اجزای مدل معرفی شده اند. سرمایه ساختاری داراییها غیرانسانی یا قابلیتهای سازمانی است که برای پاسخ به نیازهای بازار مورد استفاده است. به بیان دیگر این سرمایه شامل همه دانش غیر انسانی […]

خرید اینترنتی فایل پایان نامه : مدل اثر بخشی هرسی – بلانچارد و کاربرد آن در تصمیم گیری

۲مدل اثر بخشی هرسی – بلانچارد و کاربرد آن در تصمیم گیری ویلیام آر . ردین، اولین کسی است که با طرح نظریه سه بعدی خود در تحلیل رهبری بر ابعاد دوگانه مدلها پیشین بعد اثر بخسی را اضافه می‌نما ید. وی بر این اعتقاد است که یک قالب برتر، قالبی است که قابلیت انطباق […]

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...