مدیریت خرید |
![]() |
خرید پایان نامه ارشد روانشناسی : مدیریت استرس
مدیریت استرس استرس اصطلاحی دشوار و پیچیده است(کاسل، ۱۹۸۳)، و با اینکه از این اصطلاح خیلی استفاده می شود ولی هنوز به طور دقیق و جامع تعریف نشده است(برانون و فایست، ۲۰۰۰) به عبارت دیگر علیرغم گذشت سه دهه از تحقیق در مورد پدیده استرس و تشریح تحقیقاتی در مورد چگونگی مقابله افراد با این […]
خرید پایان نامه مدیریت :ساختار سرمایه و اهمیت آن
ساختار سرمایه و اهمیت آنتصمیمگیری در مورد ساختار سرمایه، یکی از چالش برانگیزترین و مشکلترین مسایل پیش روی شرکت ها، و در عین حال، حیاتیترین تصمیم در مورد ادامه بقای آن ها است. با مراجعه به تحقیقات و متون دانشگاهی مشاهده می شود که عمده ترین دلایل ناکامی شرکت ها، فقدان یا عدم کفایت سرمایه گذاری و […]
پایان نامه مدیریت دانشگاهی : خرید در بازارچه های مرزی
یکی از انواع گردشگری خرید که در دهه های اخیر توجه زیادی را به خود جلب کرده ، خرید در بازارچه های مرزی[۱] است . این نوع خرید در نزدیک مرزهای بین المللی اتفاق می افتد و سه عامل مزیت قیمتی ، کالاهای مورد نظر و مقاصد انتخاب شده بر ان تاثیر می گذارند که […]
پایان نامه مدیریت دانشگاهی : خرید در بازارچه های مرزی
یکی از انواع گردشگری خرید که در دهه های اخیر توجه زیادی را به خود جلب کرده ، خرید در بازارچه های مرزی[۱] است . این نوع خرید در نزدیک مرزهای بین المللی اتفاق می افتد و سه عامل مزیت قیمتی ، کالاهای مورد نظر و مقاصد انتخاب شده بر ان تاثیر می گذارند که […]
پایان نامه مدیریت در مورد خرید کارکردی
خ
رید با مقاصد فایده گرایانه را می توان از چهار دیدگاه بررسی کرد : هم راستا با دیدگاه خرید برای تفریح در مدل خرید تفریحی جکسون [۱](۱۹۹۱) مردم غالبا به خرید اقلامی می پردازند که در هنگام سفر به انها نیاز دارند و این اقلام را قبل از سفر خریداری می کنند . لباس شنا […]
پایان نامه رشته مدیریت با موضوع : خرید فراغتی
در اینجا لازم است که به تفاوت بین خرید سنتی و خرید مدرن اشاره کنیم . خرید سنتی به خرید یک کالای خاص اشاره دارد در حالی که خرید مدرن یک فعالیت چند بعدی است که تعاملات اجتماعی ، مبادلات اقتصادی و در بعضی اوقات شرکت در فعالیتهایی است که ربطی به خرید ندارد . […]
پایان نامه مدیریت در مورد خرید کارکردی
خرید با مقاصد فایده گرایانه را می توان از چهار دیدگاه بررسی کرد : هم راستا با دیدگاه خرید برای تفریح در مدل خرید تفریحی جکسون [۱](۱۹۹۱) مردم غالبا به خرید اقلامی می پردازند که در هنگام سفر به انها نیاز دارند و این اقلام را قبل از سفر خریداری می کنند . لباس شنا […]
پایان نامه رشته مدیریت با موضوع : خرید فراغتی
در اینجا لازم است که به تفاوت بین خرید سنتی و خرید مدرن اشاره کنیم . خرید سنتی به خرید یک کالای خاص اشاره دارد در حالی که خرید مدرن یک فعالیت چند بعدی است که تعاملات اجتماعی ، مبادلات اقتصادی و در بعضی اوقات شرکت در فعالیتهایی است که ربطی به خرید ندارد . […]
خرید پایان نامه مدیریت : مدل تکنولوژی بروکر[۱]
مدل تکنولوژی بروکر[۱] این مدل بوسیله بروکینگ مؤسس شرکت مشاوره ای تکنولوژی بروکر ارائه شده است. اجزا این مدل عبارتند از: دارایی بازاری دارایی انسانی دارایی مالکیت معنوی دارایی زیر ساختی دارایی بازاری: توان سازمان در رابطه با دارایی های نامحسوس شامل وفاداری مشتری، کانالهای توزیع، فرانشیز، نام شرکت(شهرت) و غیره است. اهمیت این سرمایه […]
خرید پایان نامه مدیریت : استراتژی بازاریابی محصولات با تکنولوژی سطح بالا
استراتژی بازاریابی محصولات با تکنولوژی سطح بالا بازاریاب ها باید استراتژی های بازاریابی فشاری با تأکید بر فروش شخصی را برای محصولات با تکنولوژی سطح بالا به کار گیرند، در حالیکه برای محصولات با تکنولوژی سطح پایین، استراتژی های بازاریابی کششی با تأکید بر تبلیغات و پیشبرد فروش مؤثرترند. به ویژه فروش شخصی می تواند […]
پایان نامه مدیریت با موضوع معایب خرید برخط
معایب خرید برخط بسیاری از محققان اشاره به این امر داشته اند که مصرف کنندگان سطوحی از مخاطره را در رابطه با خرید اینترنتی ادراک می کنند که احتمال دارد موجب سست شدن آنها برای خرید از طریق اینترنت شود. عموماً، ریسک ادراک شده برای تصمیماتی که مستلزم درگیری بیشتری، عدم اطمینان بالاتر و یا […]
پایان نامه مدیریت با موضوع معایب خرید برخط
معایب خرید برخط بسیاری از محققان اشاره به این امر داشته اند که مصرف کنندگان سطوحی از مخاطره را در رابطه با خرید اینترنتی ادراک می کنند که احتمال دارد موجب سست شدن آنها برای خرید از طریق اینترنت شود. عموماً، ریسک ادراک شده برای تصمیماتی که مستلزم درگیری بیشتری، عدم اطمینان بالاتر و یا […]
خرید پایان نامه مدیریت : تدوین شاخص ها :مسیر حرکت سازمانها برای رسیدن به اهداف
نگاه اول در تدوین شاخصها متوجه چشم انداز[۱] و ماموریت[۲] و اهداف کلان، راهبردهای بلندمدت و کوتاهمدت و برنامه های عملیاتی و به فعالیّتهای اصلی متمرکز میشود. مثلاً در بخش دولتی منابع احصا و اقتباس برای تدوین شاخصهای ارزیابی عملکرد سازمانهای دولتی، قوانین و مصوبات مجلس و هیأت دولت، برنامه های توسعه اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی […]
خرید پایان نامه ارشد مدیریت : قلمروهای مزیت های رقابتی
تعریف و مفهوم نوآوری به خوبی میدانیم که اغلب بررسیهای صورت گرفته طی چند دهه اخیر پیرامون تاثیرات اقتصادی ناشی از تغییرات و دگرگونیهای تکنولوژیکی با توجه به نوعی گرایش بخش تولید بودهاند. در واقع، همواره طی مدت مدیدی خدمات از نظر فناوری در حال پس رفت پنداشته شدهاند و نوآوری صرفاً نقش حاشیهای (یا […]
فرم در حال بارگذاری ...
[دوشنبه 1399-04-16] [ 11:46:00 ب.ظ ]
|