دانلود پایان نامه مدیریت درباره جنبه مشتری[۱]:

جنبه مشتری[۱]: مقصود از این جنبه برگزیدن بخش‎هایی از بازار و مشتریان برای رقابت توسط واحدهای تجاری است. مدیران باید اصلی‎ترین معیارها را برای دستیابی موفقت‎آمیز به این بخشها تعیین کنند. برطبق نظر «نورتون» و «کاپلان» این معیارها اصلی شامل رضایت مشتری، حفظ مشتری، درخواست‎های جدید مشتری و قابلیت سودآوری مشتری و سهم بازار و […]

مدیریت ارتباط با مشتری، ابزارهای اندازه گیری

یکی از مسایل بسیار مهم در قلمرو تبلیغات، ارزیابی اثربخشی تبلیغات است به عبارت دیگر مشخص کردن اینکه تبلیغی که ما بودجه زیادی جهت آن صرف کرده ایم تا چه حد ما را به اهدافی که تعیین کرده بودیم رسانده است.‌آیا برنامه تبلیغاتی توانسته است اهداف ارتباطی و اهداف فروش ما را تحقق بخشد؟ آیا […]

پایان نامه بررسی استراتژی مدیریت ارتباط با مشتری

۱-۳ ظهور مدیریت ارتباط با مشتری در دهه گذشته برخی شرکتها در هنر مدیریت ارتباط با مشتری مهارت خاصی یافته اند. انبوهی از اطلاعات درباره عملکرد و رفتار مشتریان و تقسیم بندی آنان و وضعیت بازاریابی، سرویس دهی و محصولاتشان را جمع آوری و به دقت بررسی نموده اند، ولی باز هم دیده می شود […]

پایان نامه بررسی رابطه بین بازار‌گرائی و عملکرد تجاری در بانک‌ شهر

(ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود ولی در فایل دانلودی همه چیز مرتب و کامل است)چکیده یکی از ارکان بسیار اساسی بازاریابی جدید، داشتن فرهنگ و بینش بازار در تمامی سطوح سازمان است که به بازارگرائی تعبیر می‌شود. بازارگرائی به […]

پایان نامه بررسی رابطه بین بازار‌گرائی و عملکرد تجاری در بانک‌ شهر

(ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود ولی در فایل دانلودی همه چیز مرتب و کامل است)چکیده یکی از ارکان بسیار اساسی بازاریابی جدید، داشتن فرهنگ و بینش بازار در تمامی سطوح سازمان است که به بازارگرائی تعبیر می‌شود. بازارگرائی به […]

پایان نامه: بررسی رابطه بین بازار‌گرائی و عملکرد تجاری در بانک‌ شهر

موضوع: بررسی رابطه بین بازار‌گرائی و عملکرد تجاری در بانک‌ شهر استاد راهنما : خانم دکتر منیژه قره‌چه استاد مشاور: آقای دکتر اکبر عالم تبریز ۱۳۹۰ (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است) چکیده یکی از ارکان بسیار اساسی بازاریابی جدید، داشتن فرهنگ و بینش بازار در تمامی سطوح سازمان است […]

دانلود پایان نامه ارشد: بررسی رابطه بین بازار‌گرائی و عملکرد تجاری در بانک‌ شهر

۱۳۹۰ (در فایل دانلودی نام نویسنده موجود است) چکیده یکی از ارکان بسیار اساسی بازاریابی جدید، داشتن فرهنگ و بینش بازار در تمامی سطوح سازمان است که به بازارگرائی تعبیر می‌شود. بازارگرائی به معنای گرایش و تمایل به بازار و افراد و مشتری باوری و بازارنگری است و به این دلیل در بازاریابی جدید اهمیت […]

پایان نامه: بهینه سازی چندهدفی مدل جانمایی تسهیلات با سرویس دهندگان ثابت و تقاضای تصادفی مشتریان با استفاده از الگوریتم …

بهینه سازی چندهدفی مدل جانمایی تسهیلات با سرویس دهندگان ثابت و تقاضای تصادفی مشتریان، با بهره گرفتن از الگوریتم های فراابتکاری استاد راهنما: دکتر مصطفی زندیه استاد مشاور: دکتر نیکبخش جوادیان متن پایان نامه : فهرست مطالب: فصل اول: تعریف مسأله ۱ ۱-۱- مقدمه. ۲ ۱-۲- مکانیابی تسهیلات. ۲ ۱-۳- بیان مسأله. ۴ ۱-۴- روش […]

پایان نامه رابطه مدیریت تحول آفرین و اثر بخشی ارتباطات سازمانی ادارات ورزش و جوانان

استان آذربایجان غربی

فهرستفصل اول۱-۱- مقدمه 1۱-۲- بیان مسئله 2۱-۳- ضرورت و اهمیت تحقیق 6۱-۴- اهداف تحقیق 9۱-۵- فرضیه‌های پژوهش 9۱-۶-تعاریف اصطلاحات ومتغییرها 10۱-۶-۱-تعریف نظری 10۱-۶-۲- تعاریف عملیاتی متغییرهای پژوهش 11۱-۷- قلمرو زمانی و مکانی: 12۱-۸-خلاصه فصل 13۱-۹- چارچوب فصول آتی 13فصل دوم۲-۱ – مقدمه 16۲-۱-۱- تاریخچه تشکیل وزارت ورزش و جوانان 17۲-۱-۲- اهداف وزارت ورزش و جوانان: […]

پایان نامه رابطه مدیریت تحول آفرین و اثر بخشی ارتباطات سازمانی ادارات ورزش و جوانان استان آذربایجان غربی

 فهرستفصل اول۱-۱- مقدمه 1۱-۲- بیان مسئله 2۱-۳- ضرورت و اهمیت تحقیق 6۱-۴- اهداف تحقیق 9۱-۵- فرضیه‌های پژوهش 9۱-۶-تعاریف اصطلاحات ومتغییرها 10۱-۶-۱-تعریف نظری 10۱-۶-۲- تعاریف عملیاتی متغییرهای پژوهش 11۱-۷- قلمرو زمانی و مکانی: 12۱-۸-خلاصه فصل 13۱-۹- چارچوب فصول آتی 13فصل دوم۲-۱ – مقدمه 16۲-۱-۱- تاریخچه تشکیل وزارت ورزش و جوانان 17۲-۱-۲- اهداف وزارت ورزش و جوانان: […]

پایان نامه رابطه مدیریت تحول آفرین و اثر بخشی ارتباطات سازمانی ادارات ورزش و جوانان

۱-۴- اهداف تحقیق 9۱-۵- فرضیه‌های پژوهش 9۱-۶-تعاریف اصطلاحات ومتغییرها 10۱-۶-۱-تعریف نظری 10۱-۶-۲- تعاریف عملیاتی متغییرهای پژوهش 11۱-۷- قلمرو زمانی و مکانی: 12۱-۸-خلاصه فصل 13۱-۹- چارچوب فصول آتی 13فصل دوم۲-۱ – مقدمه 16۲-۱-۱- تاریخچه تشکیل وزارت ورزش و جوانان 17۲-۱-۲- اهداف وزارت ورزش و جوانان: 17۲-۱-۳- وظایف کلی 18۲-۲- بخش اول: رهبری تحول گرا 20۲-۲-۱-تعاریف علمی […]

پایان نامه رابطه مدیریت تحول آفرین و اثر بخشی ارتباطات سازمانی ادارات ورزش و جوانان

۱-۳- ضرورت و اهمیت تحقیق 6۱-۴- اهداف تحقیق 9۱-۵- فرضیه‌های پژوهش 9۱-۶-تعاریف اصطلاحات ومتغییرها 10۱-۶-۱-تعریف نظری 10۱-۶-۲- تعاریف عملیاتی متغییرهای پژوهش 11۱-۷- قلمرو زمانی و مکانی: 12۱-۸-خلاصه فصل 13۱-۹- چارچوب فصول آتی 13فصل دوم۲-۱ – مقدمه 16۲-۱-۱- تاریخچه تشکیل وزارت ورزش و جوانان 17۲-۱-۲- اهداف وزارت ورزش و جوانان: 17۲-۱-۳- وظایف کلی 18۲-۲- بخش اول: […]

پایان نامه تاثیر فعالیت های بازاریابی بر تداوم ارتباط (مطالعه موردی شعب منطقه پنج بانک ملت)

عنوان صفحهچکیده . 1 فصل اول:کلیات تحقیق مقدمه . 2 ۲-۱- بیان مسئله و موضوع تحقیق . 2 اهمیت و ضرورت تحقیق . ۴ ۴-۱- اهداف تحقیق 4۵-۱- فرضیات تحقیق 5۶-۱- قلمرو تحقیق 5۷-۱- نوع تحقیق . 5۸-۱- روش گرد آوری داده ها 6۹-۱- جامعه و نمونه آماری و روش نمونه گیری […]

پایان نامه تاثیر فعالیت های بازاریابی بر تداوم ارتباط (مطالعه موردی شعب منطقه پنج بانک ملت)

(ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود ولی در فایل دانلودی همه چیز مرتب و کامل است)فهرست مطالبعنوان صفحهچکیده . 1 فصل اول:کلیات تحقیق مقدمه . 2 ۲-۱- بیان مسئله و موضوع تحقیق . 2 اهمیت و ضرورت تحقیق . ۴ […]

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...