پاسخگویی اخلاقی |
![]() |
مسئولیت پاسخگویی، رهبری در مدیریت
اصل دوم: رهبری در مدیریت[۴۱]مدیر سازمان که از منش رهبری برخوردار است باید مقاصد و جهتگیری یکنواختی را در سازمان ایجاد نماید و محیط داخلی سازمان را به گونهای ایجاد و نگهداری نمایند که کارکنان بتوانند در دستیابی به اهداف سازمانی کاملاً مشارکت نمایند. مدیریت سازمان با منش رهبری باعث میگردد کارکنان مقاصد و اهداف […]
اصول اخلاقی در سازمان، سازمان های مردم نهاد
نگرش اخلاقی این است که ما نسبت به رفتارهایمان باید پاسخگو باشیم، اگر کسی از دلیل و عقلانیت خود را در تراوزی داوری همگانی قرار دهیم. قوام کار گروهی و فعالیت سازمانی به ویژه در سازمان های مردم نهاد بر پاسخگویی افراد و پاسخگویی سازمان است.مطبوعات حق انتقاد و استیضاح دارند و سازمان وظیفه پاسخ […]
اصول هوش اخلاقی در مدیریت، اصول اخلاقی در سازمان
هوش اخلاقی شامل یادگیری، کسب مهارتهای فکری، جسمی و سازگاری با محیط است. در عصر حاضر دغدغه و نگرانی مدیران امروزی بروز مشکلات و مسایل پیچیدهای است که از طریق رعایتنشدن اصول اخلاقی توسط زیردستان میباشد. در این راستا مؤثرترین پدیدهای که میتواند یاور مدیران و راهگشای مسایل و مشکلات باشد، شواهد بسیاری وجود دارند […]
مسؤولیت مدنی پزشک، مسئولیت اخلاقی
«وفاداری به مبانی فقهی در عین توجه به مصالح اجتماعی» و وضع مقررات متناسب بر این مبنا، امری است که روز به روز اهمیت خود را افزونتر نشان میدهد و در صورت عنایت بایسته و شایسته اولیا امور به این مقوله، شاهد رشد و بالندگی جامعه و اثبات توانمندی دین مقدس اسلام در حل مسائل […]
مسئولیت پذیری و پاسخگویی، مدیریت منابع انسانی
این مدل، از یکپارچه سازی نگرش ها و تجزیه و تحلیل های مرتبط با توسعه ی نیروی انسانی در چارچوب فردی، سازمانی، ملّی و جهانی بر گرفته شده است. بررسی هر یک از این قالب ها به تنهایی، نگرشی ناقص و سطحی را در زمینه ی توسعه ی منابع انسانی ارایه می کند. فرض این […]
پایان نامه شناسایی و تبیین کدهای بومی اخلاقی برای مدیران بیمارستانی
چکیده: معمولاً در بیمارستان به عنوان یک سازمان خدماتی، تاکید بر بعد اخلاق پزشکی و پرستاری، ممکن است بعد اخلاق کارکنان اداری و بالاخص مدیران اداری بیمارستانی را تحتالشعاع قرار دهد. در این تحقیق با جمع آوری مطالب نظری نسبتاً گستردهای در حوزه اخلاق حرفهای از طریق مطالعه کتابخانهای و مصاحبه با استادان صاحبنظر و […]
پایان نامه رابطه جو اخلاقی با نیت ترک خدمت از طریق رضایت شغلی و تعهد سازمانی پرستاران
(ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود ولی در فایل دانلودی همه چیز مرتب و کامل است)فهرست مطالبفصل اول: کلیات تحقیق ۱۱-۱) مقدمه. ۲۱-۲) بیان مساله. ۳۱-۳) ضرورت و اهمیت تحقیق ۵۱-۴) اهداف تحقیق ۶۱-۵) چارچوب نظری تحقیق ۷۱-۶) فرضیه […]
پایان نامه: ابتلاء و تزکیه اخلاقی
ابتلاء و تزکیه اخلاقی استاد راهنما: حجت الاسلام والمسلمین دکترمحمد هدایتی
دانلود پایان نامه ارشد: ابتلاء و تزکیه اخلاقی
حجت الاسلام والمسلمین دکترمحمد هدایتی
دسترسی به اطلاعات، فرآیند تصمیم گیری، ارزش های سیاسی
به هر حال، امروزه برخی از کشورها، با تصویب قوانین خاص، در قالب حمایت از انتظارها، بر لزوم رعایت هرچه بیشتر اصل الزام به بیان دلایل و مبانی تصمیم به عنوان یکی از اصول فرعی کنترل قضایی اَعمال دولت نیز، تأکید کرده اند. ۲٫تبیین مفهوم اصل پاسخگویی پاسخگویی یکى از ضرورت هاى کلیدی مدیریت دولتی […]
پایبندی مذهبی – رضایت زناشویی
پایبندی مذهبی – رضایت زناشویی ۲-۱-۱-نظریه کارکرد گرایی کارکرد گرایان بر خانواده به منزله نهاد بنیادین جامعه تاکید داشته اند؛ به ویژه بر نقش خانواده در اجتماعی شدن کودکان، دیدگاه کارکرد گرا، جامعه را هم چون مجموعه ای از نهادهای اجتماعی می بیند که کارکرد های معینی برای تضمین تداوم و وفاق جامعه دارند. […]
پایان نامه روانشناسی : پایبندی مذهبی – رضایت زناشویی
پایبندی مذهبی – رضایت زناشویی ۲-۱-۱-نظریه کارکرد گرایی کارکرد گرایان بر خانواده به منزله نهاد بنیادین جامعه تاکید داشته اند؛ به ویژه بر نقش خانواده در اجتماعی شدن کودکان، دیدگاه کارکرد گرا، جامعه را هم چون مجموعه ای از نهادهای اجتماعی می بیند که کارکرد های معینی برای تضمین تداوم و وفاق جامعه دارند. […]
پایان نامه : ۱-۱ تعامل در آموزش از راه دور
۱-۱ تعامل در آموزش از راه دور مور، سه نوع تعامل را در آموزش از راه دور توصیف کرده است که این سه شکل شامل: تعامل میان دانشجو و اساتید، تعامل میان دانشجویان با همدیگر و تعامل میان دانشجویان با محتوا میباشد. اما تعامل در یادگیری میتواند از اینها نیز فراتر باشد که به شش […]
پایان نامه : ۱-۱ تعامل در آموزش از راه دور
۱-۱ تعامل در آموزش از راه دور مور، سه نوع تعامل را در آموزش از راه دور توصیف کرده است که این سه شکل شامل: تعامل میان دانشجو و اساتید، تعامل میان دانشجویان با همدیگر و تعامل میان دانشجویان با محتوا میباشد. اما تعامل در یادگیری میتواند از اینها نیز فراتر باشد که به شش […]
فرم در حال بارگذاری ...
[جمعه 1399-04-13] [ 11:39:00 ب.ظ ]
|