چند رسانه ای |
![]() |
پایان نامه با موضوع مفاهیم چند رسانه ای شبکه
چکیده مفاهیم چند رسا نه ای شبکه : توضیح بصورت Text وعکس و گرافیک و صوت -توضیح سخت افزار و پرو تکل ها و ابزارهای شبکه و توضیح در مورد انواع توپولوژی های شبکه مقدمه : این نرم افزار با زبان برنامه نویسی Delphi و بانک اطلاعاتی paradox نوشته شده است و در مورد آشنایی با شبکه و ابزار شبکه میباشد فصل اول : کلیات برنامه به چندین قسمت و فرم تقسیم شده است که هر کدام به بحث در مورد یکی از مباحث شبکه میپردازدفصل دوم : صفحه آغاز برنامه نتیجه گیری : در این نرم افزار به بررسی تشریح و تعریف انواع شبکه و انواع توپولوژی و مقایسه انواع شبکه های محلی شهری و گسترده و بررسی جند نرم افزارو همچنین آموزش بصورت صوت و تصویرپرداخته میشود.
دانلود پایان نامه مدیریت در مورد محیط افزودن پروندهٔ چندرسانهای
محیط سازمان بر نحوه کار عوامل سازمان و آنچه به انجام می رساند می تواند اثر بگذارد. بویژه تحقیقات نشان می دهد که محیط می تواند بر نزدیکی روانی اعضای گروه، میزان همکاری با یکدیگر و یا رقابت و برقراری ارتباط خوب با همدیگر اثر بگذارد. طبیعی است که مدیران برای به حداکثر رساندن اثر بخشی گروه باید حمایتی ترین محیط را فراهم آورند. بهترین محیط برای کار در یک سازمان عبارت است از : هدف هایی که بر کمالات سازمان تاکید داشته باشد. پاداش هایی که موجب شناسایی کمالات گروه شود. منابع مورد نیاز برای دست یابی هدف های سازمان فراهم باشد. فناوری مورد نیاز برای دست یابی هدف های سازمان فراهم باشد. فرهنگی که کار سازمان را با ارزش دانسته و به آن بها بدهد. ساختارهایی که حامی کار گروهی…
دانلود پایان نامه مدیریت در مورد محیط افزودن پروندهٔ چندرسانهای
محیط سازمان بر نحوه کار عوامل سازمان و آنچه به انجام می رساند می تواند اثر بگذارد. بویژه تحقیقات نشان می دهد که محیط می تواند بر نزدیکی روانی اعضای گروه، میزان همکاری با یکدیگر و یا رقابت و برقراری ارتباط خوب با همدیگر اثر بگذارد. طبیعی است که مدیران برای به حداکثر رساندن اثر بخشی گروه باید حمایتی ترین محیط را فراهم آورند. بهترین محیط برای کار در یک سازمان عبارت است از : هدف هایی که بر کمالات سازمان تاکید داشته باشد. پاداش هایی که موجب شناسایی کمالات گروه شود. منابع مورد نیاز برای دست یابی هدف های سازمان فراهم باشد. فناوری مورد نیاز برای دست یابی هدف های سازمان فراهم باشد. فرهنگی که کار سازمان را با ارزش دانسته و به آن بها بدهد. ساختارهایی که حامی کار گروهی…
پایان نامه کاربرد آموزش چند رسانه ای در فناوری اطلاعات
چکیده مقدمات زبان برنامه نویسی اکشن اسکریپت در طی فصل یک مرور می شود و نحوه اسکریپت نویسی در نرم افزار کاربردی فلش که برای ساخت ابزارهای مولتی مدیا استفاده می شود، توضیح داده می شود. در فصل های بعدی بخش انیمیشن سازی نرم افزار فلش که برای ساخت انواع ابزارهای مولتی مدیا به خصوص موارد آموزشی می تواند استفاده شود، شرح و توضیح داده می شود که به صورت تخصصی مورد بحث گذاشته شده و تمامی موارد را از طریق نرم افزار فلش توضیح می دهد. مقدمه امروزه تمامی شرکتهای پیشرو برآنند تا در معرفی و تبلیغ خدمات و محصولات خود با استفاده از ابزارهای نوین گامی از دیگران جلوتر باشند . برای انتقال اطلاعات تجاری ، تبلیغاتی از ابزارهای مختلفی بهره برداری می شود . من جمله می توان به…
آرشیو پایان نامه – تن انگاره و نارضایتی از بدن
تن انگاره و نارضایتی از بدن تحت تأثیر عوامل مختلفی همچون سن، جنسیت، محیط خانوادگی، رسانه های گروهی و … قرار می گیرد. تیلور و همکارانش (به نقل ازورتایم،پاکستون و بلانی، ۲۰۰۹) به طور کلی این عوامل را به چهار دسته اصلی تقسیم کرده اند که عبارتند از: ۱- عوامل زیستی،۲- عوامل روانی،۳- عوامل بین
فردی و۴- عوامل محیطی و فرهنگی. در ادامه این فصل، ضمن آشنایی با مدل پیشنهادی تیلور و همکارانش به مرور برخی از عوامل تأثیرگذار بر تن انگاره و نارضایتی از بدن ادامه می دهیم. شکل ۵-۲ مدل تیلور و همکاران از عوامل تأثیرگذار بر تن انگاره و نارضایتی از بدن عوامل درونی: عزت نفس عواطف منفی عوامل زیستی: تن، جنسیت، وزن، بلوغ و نژاد عوامل بین فردی: فشار همسن وسالان، نگرشهای منفی والدین و تمسخر …
۱-۱ ارزشیابی کیفیت دورههای یادگیری الکترونیکی
۱-۱ ارزشیابی کیفیت دورههای یادگیری الکترونیکی نظامهای آموزشی با رسالت و ماموریت مشخصی به وجود آمده و برای نیل به اهداف معینی تلاش میکنند. بیتردید دستیابی به این اهداف مستلزم شناسایی، کنترل و رفع موانع و مشکلاتی است که ممکن است اجرای مطلوب فرایندهای آموزشی را تحت تاثیر خود قرار دهد. بدین منظور استفاده از سازو کارهای ارزشیابی شرایط و زمینههای لازم را برای شفافیت عملکرد، پاسخگویی نظامهای آموزشی و اطلاع از میزان تحقق اهداف و مقاصد فراهم می کند. برای ارزیابی از برنامههای آموزشی باید فهمید که چگونه دانشجویان برای مشاغل آینده مهیا میشوند، تعیین احتیاجات آموزشی به صورت عدد و رقم دورۀ تحصیل با تجهیزات کافی نیست، باید شرایط تعلیم و تربیت، روشها و کیفیت اجرا در آنها را نیز در نظر گرفت(خلیفه و رضوی،۱۳۹۱). کیفیت در آموزش عالی به تغییر…
پایان نامه روانشناسی : ۱-۱ ارزشیابی کیفیت دورههای یادگیری الکترونیکی
۱-۱ ارزشیابی کیفیت دورههای یادگیری الکترونیکی نظامهای آموزشی با رسالت و ماموریت مشخصی به وجود آمده و برای نیل به اهداف معینی تلاش میکنند. بیتردید دستیابی به این اهداف مستلزم شناسایی، کنترل و رفع موانع و مشکلاتی است که ممکن است اجرای مطلوب فرایندهای آموزشی را تحت تاثیر خود قرار دهد. بدین منظور استفاده از سازو کارهای ارزشیابی شرایط و زمینههای لازم را برای شفافیت عملکرد، پاسخگویی نظامهای آموزشی و اطلاع از میزان تحقق اهداف و مقاصد فراهم می کند. برای ارزیابی از برنامههای آموزشی باید فهمید که چگونه دانشجویان برای مشاغل آینده مهیا میشوند، تعیین احتیاجات آموزشی به صورت عدد و رقم دورۀ تحصیل با تجهیزات کافی نیست، باید شرایط تعلیم و تربیت، روشها و کیفیت اجرا در آنها را نیز در نظر گرفت(خلیفه و رضوی،۱۳۹۱). کیفیت در آموزش عالی به تغییر…
پایان نامه با موضوع ۱-۱-۱-۱-۱ بررسی استانداردهای آموزش و فراگیری الکترونیکی
۱-۱-۱-۱-۱ بررسی استانداردهای آموزش و فراگیری الکترونیکی با توجه به سیر تکاملی استانداردهای آموزش الکترونیکی، دو استاندارد اسکرم و ای ام اس [۱]را به طور اجمالی شرح میدهیم(مهربان و مصلی نژاد،۱۳۸۸). استاندارد ای ام اس پروژه ای ام اس به عنوان زیر ساخت ملی آموزش عالی در ایالات متحده شروع شد. هدف این پروژه ایجاد استانداردهایی جهت رویارویی با مسایل و مشکلات مرتبط با گسترش روزافزون بکارگیری فناوریهای نوین در امر آموزش و فراگیری میباشد (مومنی راد و علی آبادی،۱۳۸۹). استاندارد اسکورم اسکورم یک سری عملیات است که بر روی اجزاء محتوای الکترونیکی صورت میگیرد تا آنها را به یک شکل واحد در آورد. هدف اصلی و تأکید ویژه آن بر همسوسازی ویژگیهای معین شده توسط سایر گروه های استاندارد سازی یادگیری الکترونیکی و همچنین طراحی و پیاده سازی محیط زمان اجرا برای…
مقاله (پایان نامه حقوق) ۱-۱-۱-۱ مهارتهای موردنیاز یادگیرنده الکترونیکی
۱-۱-۱-۱ مهارتهای موردنیاز یادگیرنده الکترونیکی یادگیرنده منابع غنی اطلاعاتی را میشناسد و آنها را ارج مینهد به خوبی میداند که چه میخواهد و به دنبال چه چیزی است، متفکری نقاد، تحلیلگر و گزینشگر اطلاعات است، از فنون و ابزارهای فناوری اطلاعات و ارتباطات برای مرور اطلاعات و دادهها از منابع گوناگون استفاده میکند. دادهها و اطلاعات را تجزیه و تحلیل، ترکیب و ارزشیابی میکند و آنها را به شکل اطلاعات و دانش مفید و قابل استفاده ارائه میدهد. او به مثابه تولید کنندۀ دانش، با بهره گرفتن از منابع و فناوریهای نو، اعتماد به نفس، صلاحیت، راهبردهای مدیریت اطلاعات و مهارتهای فنی لازم را کسب میکند تا بتواند در زندگی روزمره و در محیط کار خود ابزارهای فناورانه و ارتباط جمعی را با موفقیت راهاندازی کند و مورد استفاده قرار دهد(خسروری،۱۳۸۶). برای اینکه…
پایان نامه با موضوع ۱-۱-۱-۱-۱ بررسی استانداردهای آموزش و فراگیری الکترونیکی
۱-۱-۱-۱-۱ بررسی استانداردهای آموزش و فراگیری الکترونیکی با توجه به سیر تکاملی استانداردهای آموزش الکترونیکی، دو استاندارد اسکرم و ای ام اس [۱]را به طور اجمالی شرح میدهیم(مهربان و مصلی نژاد،۱۳۸۸). استاندارد ای ام اس پروژه ای ام اس به عنوان زیر ساخت ملی آموزش عالی در ایالات متحده شروع شد. هدف این پروژه ایجاد استانداردهایی جهت رویارویی با مسایل و مشکلات مرتبط با گسترش روزافزون بکارگیری فناوریهای نوین در امر آموزش و فراگیری میباشد (مومنی راد و علی آبادی،۱۳۸۹). استاندارد اسکورم اسکورم یک سری عملیات است که بر روی اجزاء محتوای الکترونیکی صورت میگیرد تا آنها را به یک شکل واحد در آورد. هدف اصلی و تأکید ویژه آن بر همسوسازی ویژگیهای معین شده توسط سایر گروه های استاندارد سازی یادگیری الکترونیکی و همچنین طراحی و پیاده سازی محیط زمان اجرا برای…
مقاله (پایان نامه حقوق) ۱-۱-۱-۱ مهارتهای موردنیاز یادگیرنده الکترونیکی
۱-۱-۱-۱ مهارتهای موردنیاز یادگیرنده الکترونیکی یادگیرنده منابع غنی اطلاعاتی را میشناسد و آنها را ارج مینهد به خوبی میداند که چه میخواهد و به دنبال چه چیزی است، متفکری نقاد، تحلیلگر و گزینشگر اطلاعات است، از فنون و ابزارهای فناوری اطلاعات و ارتباطات برای مرور اطلاعات و دادهها از منابع گوناگون استفاده میکند. دادهها و اطلاعات را تجزیه و تحلیل، ترکیب و ارزشیابی میکند و آنها را به شکل اطلاعات و دانش مفید و قابل استفاده ارائه میدهد. او به مثابه تولید کنندۀ دانش، با بهره گرفتن از منابع و فناوریهای نو، اعتماد به نفس، صلاحیت، راهبردهای مدیریت اطلاعات و مهارتهای فنی لازم را کسب میکند تا بتواند در زندگی روزمره و در محیط کار خود ابزارهای فناورانه و ارتباط جمعی را با موفقیت راهاندازی کند و مورد استفاده قرار دهد(خسروری،۱۳۸۶). برای اینکه…
فایل پایان نامه روانشناسی ۱-۱-۱ عناصر آموزش مجازی
۱-۱-۱ عناصر آموزش مجازی آموزش مجازی دارای چند عنصر اساسی میباشد که از جمله آنها میتوان به هدفها، فعالیت یادگیری، مواد و منابع یادگیری، محتوای الکترونیکی، سامانه مدیریت یادگیری، ویژگیهای معلم یا مربی و ویژگی یادگیرنده اشاره کرد. ۱-۱-۱-۱ هدفهای برنامه درسی انسانها به طور ذاتی برای رسیدن به آیندۀ بهتر برای خود هدف تعیین میکنند. بنابراین زمانی میتوان دارای عملکرد موفق بود که یادگیرندگان بدانند باید به چه هدفی دست یابند و به توانایی و قدرت خود در رسیدن به آن هدف اطلاع و ایمان داشته باشند(نصیری،۳۲:۱۳۸۳). هدفهای برنامه درسی دانشگاهی بر اساس مطالعهی چهار منبع فرهنگ و تجربههای نسلهای گذشته، کارکردهای آموزش عالی در جهت رشد ملی، خدمات اجتماعی و موضوعات درسی تعیین میشود. هدفهای برنامهی درسی مجازی باید متناسب با نیازها و ویژگیهای اجتماعی عصر اطلاعات انتخاب شود. رویکردهای مربوط…
فایل پایان نامه روانشناسی ۱-۱-۱ عناصر آموزش مجازی
۱-۱-۱ عناصر آموزش مجازی آموزش مجازی دارای چند عنصر اساسی میباشد که از جمله آنها میتوان به هدفها، فعالیت یادگیری، مواد و منابع یادگیری، محتوای الکترونیکی، سامانه مدیریت یادگیری، ویژگیهای معلم یا مربی و ویژگی یادگیرنده اشاره کرد. ۱-۱-۱-۱ هدفهای برنامه درسی انسانها به طور ذاتی برای رسیدن به آیندۀ بهتر برای خود هدف تعیین میکنند. بنابراین زمانی میتوان دارای عملکرد موفق بود که یادگیرندگان بدانند باید به چه هدفی دست یابند و به توانایی و قدرت خود در رسیدن به آن هدف اطلاع و ایمان داشته باشند(نصیری،۳۲:۱۳۸۳). هدفهای برنامه درسی دانشگاهی بر اساس مطالعهی چهار منبع فرهنگ و تجربههای نسلهای گذشته، کارکردهای آموزش عالی در جهت رشد ملی، خدمات اجتماعی و موضوعات درسی تعیین میشود. هدفهای برنامهی درسی مجازی باید متناسب با نیازها و ویژگیهای اجتماعی عصر اطلاعات انتخاب شود. رویکردهای مربوط…
آرشیو پایان نامه روانشناسی – آموزش مجازی
آموزش مجازی یکی از شکوفاییهای پیشرفت تکنولوژی در تعلیم و تربیت میباشد. همگام با رشد تکنولوژی و تبلور آن در حوزه یادگیری، متخصصان این حیطه را به این فکر واداشت که به نیاز آموزشی فراگیران از طریق راه اندازی دورههای یادگیری الکترونیکی پاسخ گو باشند. آموزش مجازی بسیاری از آرمانهای آموزشی مانند: یادگیری در هر مکان و هر زمان، یادگیری مشارکتی، خودارزیابی و خود راهبری را تحقق بخشیده است(رستگارپور و گرجیزاده،۱۳۹۱). این یادگیری، رویکردی تازه در ارائه محیط یادگیری مجهز، تعاملی و یادگیرنده محور است که در هر زمان و مکانی با به کارگیری منابع و مشخصه های فناوریهای مختلف دیجیتالی و همسو با شکلهای دیگر محیطهای آموزشی برای ایجاد نظامی آزاد، منعطف و توزیع شده در آموزش استفاده میشود(کرمی، آهنچیان، ابراهیمی،۱۳۹۱). در سالهای اخیر آموزش مجازی به عنوان یکی از کاربردهای مهم…
فرم در حال بارگذاری ...
[جمعه 1399-04-20] [ 05:10:00 ق.ظ ]
|