روندهای ارتباط با مشتریان:

کلید رشد کسب و کار، در ارتباط موفق آن با مشتری نهفته است این کار شامل شناخت و ردیابی نیازها، رفتارها و چرخه زندگی مشتری بوده و همچنین مستلزم استفاده از این اطلاعات در جهت ایجاد ارزش برای مشتری می باشد. از مهم ترین روندهایی که موجب ارتباط ارزش آفرین با مشتری می شود، عبارتند […]

افزایش رضایت مشتریان، ارتباطات سازمانی

در گام هشتم، ارزش اهداف هر یک از ویژگی‌های مهندسی که باید در طراحی جدید در نظر گرفته شود، تعیین می‌گردد. در برخی موارد سازمان‌ها به سبب وجود محدودیت‌هایی نظیر هزینه و فناوری قادر به طراحی بهینه نمی‌باشند(هاسر و کلاسینگ، ۱۹۸۸). رتبه‌بندی ویژگی‌های مهندسی، نتیجه‌ی تشکیل خانه کیفیت می‌باشد(بوتانی و ریزی، ۲۰۰۶).برای موفقیت در اجرای […]

ابعاد کیفیت خدمات، انتظارات مشتریان

۲-۲ بخش دوم : کیفیت خدمات ۲-۲-۱کیفیت خدمات آنلاین اغلب شرکت‌های باتجربه و موفق در تجارت الکترونیک، این نکته را درک کرده‌اند که عوامل موفقیت با شکست صرفاً حضور شرکت در وب و یا قیمت پایین نیست، بلکه عامل مهم، انتقال کیفیت بالای خدمات آنلاین است. تحقیقات نشان می‌دهد که قیمت پایین و ترفیع تا […]

بخش‌بندی بازار، ابعاد شخصیت

ارتباطات بازاریاب[۴۶]: انتقال عمدی تصاویر نمادین به مصرف‌کنندگان توسط بازاریابان: آن‌ها برندهای خود را در ارتباط با افراد خاصی(به عنوان مثال، مشهور مانند تایگر وودز)، تصاویر شخص(به عنوان مثال، گاوچران برای سیگار مارلبورو)، و یا شخصیت‌های متحرک شبیه به انسان(به عنوان مثال، سرباز پیاده‌نظام پلیزبری) می‌گذاشتند. یکی از گرایش‌های خرید در تبلیغ شخصیت برند نمایش […]

نام و نشان تجاری، وفاداری مشتریان

جهت رسیدن به اهداف مورد نظر، شش سطح وفاداری قابل تعریف است که عبارتند از:۱- مشکوک­ها: این قسمت شامل همه خریداران کالا یا خدمات ما در بازار می­باشند. مشکوک­ها یا از کالاها و خدمات سازمان ناآگاه هستند و یا تمایلی به خرید آن ندارند.۲- مشتریان احتمالی: مشتریان بالقوه­ای هستند که تا حدودی مجذوب سازمان شده­اند، […]

افزایش رضایت مشتریان، رضایت مشتریان داخلی

ج‌ – دخیل‌ بودن‌ افراد Involvement of Peopleافراد در هر سطحی‌ که‌ باشند جوهره‌ سازمان‌ هستند و دخیل‌ بودن‌ کامل‌ آنها موجب‌ می‌شود تا توانایی‌های‌ آنها در جهت‌ منافع‌ سازمان‌ مورد استفاده‌ قرار گیرد.د – رویکرد فرایندی‌ Process approachنتیجه‌ مطلوب‌ هنگامی‌ به‌ صورت‌ کارآتری‌ حاصل‌ می‌شود که‌ فعالیت‌ها و منابع‌ مرتبط‌ به‌ آنها به‌ صورت‌ […]

پایان نامه بررسی سنجش تاثیر سفارشی سازی خدمات بر وفاداری مشتریان شعب بانک ملی شهرستان لنگرود

خدماتی با کیفیت هستند که بتوانند نیازها و خواسته های مشتریان رابرآورده نمایند. اگرخدمتی انتظارات مشتریان را برآورده سازد و یا فراتر از آن باشد، دارای کیفیت است. سازمانهایی که به صورت مستمر خدمات با کیفیت ارائه می دهند و به حفظ و نگهداری مشتری اهمیت می دهند، سازمانهایی مشتری مدار هستند. شاید حفظ و […]

پایان نامه شناسایی و رتبه بندی عوامل پیشبرد فروش درفروش صنایع لوازم خانگی

مقدمهدر محیط‌های سرشار از رقابت بازارهای کنونی نیاز به مدیریت کارآمد ابزارهای آمیخته بازاریابی اهمیت بیشتری یافته است. یکی از مهم‌ترین ابزارهای آمیخته بازاریابی، ترفیع است که می‌توان آن‌را حلقه ارتباط با مشتری دانست. انواع متنوع ترفیع در صنایع مختلف به ویژه در بخش خدمات مورد استفاده قرار می‌گیرد. آمیخته ترفیع خود شامل بازاریابی مستقیم، […]

پایان نامه شناسایی تقاضای پنهان مشتریان انواع خدمات بانک تجارت

چکیده:مشتری از عناصر مهم مورد توجه مدیران هر سازمانی می باشد. حال سازمان هایی می توانند در امور بازاریابی بخصوص بازارگردی دارای مزیت رقابتی باشند که بتوانند نیازهای مشتریان را قبل از درخواست آنان تشخیص دهند. که این تقاضا ها در قالب تقاضای پنهان معرفی می شود. هدف اصلی این تحقیق ارائه مدلی به

منظور […]

پایان نامه شناسایی تقاضای پنهان مشتریان انواع خدمات بانک تجارت

چکیده:مشتری از عناصر مهم مورد توجه مدیران هر سازمانی می باشد. حال سازمان هایی می توانند در امور بازاریابی بخصوص بازارگردی دارای مزیت رقابتی باشند که بتوانند نیازهای مشتریان را قبل از درخواست آنان تشخیص دهند. که این تقاضا ها در قالب تقاضای پنهان معرفی می شود. هدف اصلی این تحقیق ارائه مدلی به منظور […]

پایان نامه روانشناسی درباره : تعریف و مفهوم هوش هیجانی

تعریف و مفهوم هوش هیجانی هوش هیجانی، جدیدترین تحول در زمینه فهم رابطه میان تعقل و هیجان است و از آن به عنوان ماشه چکان یک انقلاب بزرگ در زمینه ارتقای بهداشت روانی یاد می شود. در واقع، مفهوم هوش هیجانی، یک حیطه چند عاملی از مجموعه مهارت­ها و صلاحیت های اجتماعی است که بر […]

مقاله : تعریف و مفهوم هوش هیجانی

تعریف و مفهوم هوش هیجانی هوش هیجانی، جدیدترین تحول در زمینه فهم رابطه میان تعقل و هیجان است و از آن به عنوان ماشه چکان یک انقلاب بزرگ در زمینه ارتقای بهداشت روانی یاد می شود. در واقع، مفهوم هوش هیجانی، یک حیطه چند عاملی از مجموعه مهارت­ها و صلاحیت های اجتماعی است که بر […]

پایان نامه مدیریت با موضوع : مزایای مدیریت ارتباط با مشتری

مبنای مدیریت ارتباط با مشتری ارزشی است که به مشتری ارائه می‌شود و این ارزش، چیزی است که مشتری درک مثبتی از آن دارد. این ارزش می‌تواند مزایایی را به شکل‌های زیر برای مشتری فراهم سازد: تضمین کیفیت، ایجاد تصور مثبت در قبال محصول، افزایش قابلیت محصول، ضمانت مرتبط با علامت مشخصه محصول که […]

پایان نامه مدیریت با موضوع : مزایای مدیریت ارتباط با مشتری

مبنای مدیریت ارتباط با مشتری ارزشی است که به مشتری ارائه می‌شود و این ارزش، چیزی است که مشتری درک مثبتی از آن دارد. این ارزش می‌تواند مزایایی را به شکل‌های زیر برای مشتری فراهم سازد: تضمین کیفیت، ایجاد تصور مثبت در قبال محصول، افزایش قابلیت محصول، ضمانت مرتبط با علامت مشخصه محصول که […]

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...