پایان نامه مبدل آنالوگ به دیجیتال با ساختار FOLDING AND INTERPOLATING با سرعت بالا، قدرت تفکیک متوسط و توان مصرفی کم

دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب دانشکده تحصیلات تکمیلی پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد مهندسی برق – الکترونیک عنوان: مبدل آنالوگ به دیجیتال با ساختار FOLDING AND INTERPOLATING با سرعت بالا، قدرت تفکیک متوسط و توان مصرفی کم برای رعایت حریم خصوصی اسامی استاد راهنما،استاد مشاور و نگارنده درج نمی شود تکه هایی از متن به عنوان نمونه :(ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود ولی در فایل دانلودی همه چیز مرتب و کامل است)چکیده:این پروژه مبتنی بر طراحی یک مبدل آنالوگ به دیجیتال در ساختار Folding & Interpolating است که دارای قدرت تفکیک متوسط، سرعت نمونه برداری بالا و توان مصرفی کم است. این گزارش شامل ۵ فصل است که شرح آن در زیر آمده…

فعالیت های بازاریابی، توانمندسازی کارکنان

چارچوب نظری تحقیق: پشتوانه تئوریکی برای فرضیات فوق در زمینه هایی از تحقیق روی بازاریابی و رفتار سازمانی استراتژیک یافته می شود. تحقیقات بازاریابی شرکت های صنعتی نشان می دهد که تجربه مشتریان از برند به طور فوق العاده ای به وسیله لحظه های تعاملات آن ها با شرکت تعیین می شود.(Hartline 2ooo).کارکنان در ایجاد تصویر برند ادراک شده مشتریان بسیار حیاتی هستند(Berry 2000). علاوه بر این، نگرش مشتری نسبت به نتیجه خدمات و حد نهایی رضایت به شدت با نحوه تعامل کارکنانی که با مشتریان تعامل دارند بستگی دارد(Hanna et al,2004,1990). طبق این عقیده ، تحقیق در رفتار سازمانی به این نتیجه می رسد که استراتژی های متفاوت به رفتارهای کارکنان بسیار خاص و متفاوت نیاز دارند(Hanna 2004,Hartline & Jones 1996). با در نظر گرفتن این یافته ها و با توجه به…

قشربندی اجتماعی، کالاهای مصرفی

نمای نزدیکتلویزیون اساساً رسانه‌ای برای خلق تصاویر نمای نزدیک است. بزرگترین صفحه‌ی تلویزیون براینمایش دادن تمامی اجزای موجود در صحنه‌ی نمایش تبلیغ کوچک است. نمای نزدیک می‌تواند مورد استفاده شرکت‌هاو رستوران‌های تولید کننده‌ی انواع غذاهای پخته برای نشان دادن غذاهایشان از نزدیک برای تحریک اشتهای بیننده به کار گرفته شود. در این شیوه صدا غالباً برروی تصویر به کار گرفته می‌شود و نقش ثانویه در تبلیغ را برعهده دارد.رتوسکوپدر این تکنیک سکانس‌های انیمیشن و واقعی به شکل جداگانه تهیه شده و سپس درهم ترکیب می‌شود مثلا یک پسر بچه واقعی ممکن است به نمایش درآید که در حال غذا خوردن است و در عین حال یک حیوان به شکل کارتون بر روی شانه‌ی او در حال بالا و پایین پریدن است.(محمدیان،۱۶۸،۱۳۸۵-۱۶۴)فرد سخنگودر این تکنیک، فردی در جلوی دوربین به نمایش درمی‌آید و او…

وابستگی متقابل، کالاهای مصرفی

جابجایی و ذخیره – توزیع فیزیکی، حمل کالا و انبار کردن.ریسک پذیری – قبول مخاطره مربوط به انجام کار توزیع.با کمک وظیفه نخست، معاملات شکل می گیرند و با کمک سه وظیفه آخری به انجام می رسند.وظائف مختلف مربوط به کانال توزیع کالا باید بین اعضای کانال به صورتی تقسیم شود که آنها قادر به بهترین نحو ممکن قادر به انجام آن باشند. انجام این وظائف باید به جور شدن بهترین ترکیب کالا برای مصرف کنندگان منجر گردد. (کاتلر و آمسترانگ، ۱۳۷۹، ۴۹۰)۲-۱-۴-۲ : تضاد کانال از آنجا که موفقیت هر یک از اعضای کانال توزیع به موفقیت کل کانال بستگی دارد، مطلوب است که موسسات عضو کانال با هم همکاری کنند. فعالیتها و اهداف آنها باید با هم هماهنگ باشد. علیرغم اینکه اعضای کانال به هم وابستگی متقابل دارند، اغلب و بر…

بازار کالاهای مصرفی، نام و نشان تجاری

وفاداری واژه ای مثبت است . وفاداری، اصولاً دو طرفه و مبتنی برهمکاری است . در بیشتر موارد وفاداری به مردم، شرکتها، ومحصولات نسبت داده می‌شود . ولی وقتی که وفاداری در رابطه با مشتری مطرح می‌شود، تعریف سنتی، معتبر نیست. تئوری وفاداری مشتری، در ادبیات فروش و بازاریابی نسبتاً جدید است . خدمت به مشتری وظیفه تک تک کارمندان یک سازمان است. این خدمت با ایجاد روابط مثبت بین مشتری و فروشنده در یک زمان حاصل می شود. ایجاد رابطه دیرپا با مشتریان موجود بسیار سودمندتر از تغییر پیاپی آنها است. جذب یک مشتری جدید هزینه اش ۵ برابر بیشتر از حفظ یک مشتری موجود است و رساندن یک مشتری جدید به همان سطح سود دهی هزینه اش ۶ برابر بیشتر است. امروزه بیشتر شرکت ها وظیفه محوراند تا رابطه محور. یعنی،…

رفتار مصرف کننده، سلامتی و توانایی

بازاریابان همواره در حال بررسی تغییرات فرهنگی بازار هستند تا نیاز احتمالی بازار به محصولات جدید را پاسخ دهند .مثلاً تغییرات فرهنگی در راستای توجه بیشتر به سلامتی و توانایی بدنی باعث ایجاد صنعت بزرگ سلامتی و لاغری شده که از خدمات، دستگاههای تمرین، لباس، غذاهای طبیعی تر، و برنامه های غذایی مختلف تشکیل شده است. حرکت به سمت کمتر رسمی بودن هم تقاضا برای لباس های غیر رسمی و مبلمان ساده تر منزل را افزایش داده است.خرده فرهنگهر فرهنگ از خرده فرهنگ های[۹۷] کوچکتر یا به بیان دیگر گروه هایی از مردم با سیستم ارزشی مشترکی تشکیل شده که بر پایه تجارب زندگی یا موقعیتهای عمومی شکل گرفته اند. خرده فرهنگها شامل ملی گرایان، مذهبیون، گروههای نژادی، و ناحیه های جغرافیایی می باشد. بسیاری از خرده فرهنگها، بخشهای مهمی از بازار را…

بازار کالاهای مصرفی، خلق ارزش برای مشتری

تحقیقات بازاریابی عملکردی است که مصرف کننده، مشتری و عموم را به فروشنده از طریق اطلاعات متقابل مورد استفاده در تعیین و تعریف مشکلات و فرصتهای بازاریابی؛ ایجاد، اصلاح و ارزیابی فعالیتهای بازاریابی؛ نظارت بر عملکرد بازاریابی، و بهبود آگاهی بر بازاریابی به عنوان یک عملیات مرتبط می سازد. تحقیقات بازاریابی، اطلاعات لازم در پرداختن به چنین موضوعاتی را مشخص می کند، روش جمع آوری اطلاعات را طرح ریزی کرده، عملیات جمع آوری داده ها را مدیریت و اجرا می کند، نتایج را تحلیل کرده و یافته ها و مفاهیم آنها را ارائه می دهد. ۲-۵-۱بازارهای صنعتی برای شناخت بازارهای صنعتی، لازم است که آن را از بسیاری جنبه‌های متفاوت با بازار کالاهای مصرفی، مورد بررسی قرار داد. در بازار صنعتی، هدف از خرید، تقویت خطوط تولید، ولی در بازار مصرفی هدف، برآورده…

کالاهای مصرفی، تولیدکنندگان

بهبود رویت­پذیری تکنولوژی RFID را می­توان برای ایجاد رویت­پذیری اطلاعات زنجیره عرضه نقطه به نقطه با فعال کردن عرضه­کننده، تولیدکنندگان، ارائه­کنندگان تدارکات و خرده­فروشان برای ردیابی و پیگیری اطلاعات سطح اقلامی از طریق زنجیره عرضه در هر زمان و مکانی استفاده کرد. رویت­پذیری اطلاعات برای واکنش سریع به سیستم­ها و واکنش بدون پاسخ سریع به سیستم­ها و واکنش و پاسخ سریع به تغییرات بازار و قطع زمان­های اجرا ، ضروری است(Zhu & et al,2011). کاهش هزینه بازرسی استفاده از این فناوری به دلیل داشتن سنسورهای مخصوص باعث کاهش هزینه­ها اعم از نیاز به ایستادن فردی برای بازرسی و کاهش هزینه­های ناشی از آن و … خواهد شد.۲-۷-۳-حوزه میان­راه­ها مکان­یابی اکثر مردم درباره سیستم­های شناسایی با کمک فرکانس رادیویی به صورت تگ­های شناسایی با کمک فرکانس رادیویی متصل به اشیای متحرک فکر می­کنند که…

فناوری اطلاعات، کالاهای مصرفی

مکان­یابی اکثر مردم درباره سیستم­های شناسایی با کمک فرکانس رادیویی به صورت تگ­های شناسایی با کمک فرکانس رادیویی متصل به اشیای متحرک فکر می­کنند که اطلاعاتی را درباره یک شی به یک قرائت­گر ارائه می­کنند که یک موقعیت مشخص دارد. به هر حال، شما می­توانید درباره مشکل شناسایی مکان به طور معکوس فکر کنید. اگر تگ­های RFID، مکان مشخص و ثابتی داشته باشند، موقعیت قرائت­گر را می توان از تگ­هایی که آن را می­بیند تعیین نمود. این مسئله در برخی از شرایط، مفید است. مثلا شرکت International Paperاز یک آرایه تگ شناسایی با کمک فرکانس رادیویی استفاده می­کندکه در کف انبار در ارتباط با قرائت­گرهای RFID در جرثقیل می­باشند بنابراین این سیستم می­تواند تعیین کند که یک جرثقیل در انباری مبتنی بر تگ RFIDاست. این مسئله به سیستم­های خود مکان­یابی و ترکیب­بندی بسط…

بازار کالاهای مصرفی، کالاهای مصرفی

در سال ۲۰۰۹ تحقیقی با عنوان ” ویژگی­های خرید آنی در بازار کالاهای مصرفی” توسط ویرویلیت و سالادن انجام شد. هدف اصلی این پژوهش جمع آوری عوامل موثر بر خرید آنی و سپس آزمون فرضیاتی است که تاثیر این عوامل را به اثبات می­رساند. این تحقیق ابتدا به صورت پژوهشی کیفی به جمع آوری و طبقه­بندی کلیه عوامل موثر بر خرید آنی پرداخته و عوامل موثر بر خرید آنی را در ۴ دسته­ی کلی به شرح زیر طبقه­بندی کرده است. ویژگی­های مصرف­کننده: این دسته از عوامل مربوط به ویژگی­های فردی و جمعیت­شناختی می­شود که تمایل به انجام خرید آنی را افزایش می­دهد. از عوامل این دسته می­توان به سن، جنس، فرهنگ، حالات روانی افراد، مادی­گرایی، لذت از خرید، تمایل به خرید آنی داشتن و … اشاره کرد. ویژگی­های محیط خرید: این دسته از…

شرکت های تولید کننده، بازار کالاهای مصرفی

پیشبرد فروش:پیشبرد فروش ، شامل ابزارهای بسیار متنوعی است، از جمله شامل کوپن، جوایز، تخفیفات مبتنی بر حجم معامله ، تخفیفات فوق العاده. شرکت ها از تبلیغات پیشبرد فروش برای ایجاد و دریافت پاسخ سریع تر و قوی تر استفاده می کنند. از تبلیغات پیشبرد فروش، برای اینکه به کالا جلوه ی خاصی داده شود و نیز افزایش فروش استفاده می شود، به ویژه اگر فروش، در حال کاهش باشد. اما یکی از نقاط ضعف ابزارهای پیشبرد فروش ، کوتاهی مدت دوام اثر آن ها است و لذا برای ایجاد رجحان انتخاب نسبت به مارک خاصی از کالا نمی توان از این ابزارهای در بلند مدت استفاده کرد. روابط عمومی:روابط عمومی دارای مزایای چندی است. اولین حسن آن باور کردنی بودن آن است. بدین معنا که به نظر می رسد روایت های خبری…

سرمایه در گردش، کالاهای مصرفی

فروش اقساطی جهت تأمین سرمایه در گردش واحدهای تولیدی (مواد اولیه، لوازم یدکی، ابزارکار مصرفی و سایر نیازهای اولیه مورد احتیاج واحدها) فروش اقساطی وسایل تولید: ماشین آلات، وسایل حمل و نقل، کالاهای مصرفی بادوام ساخت داخل و تأسیسات فروش اقساطی مسکن»[۲۹] اول- فروش اقساطی مواد اولیه، لوازم یدکی و ابزار کارمنظور از این نوع فروش اقساطی، خرید کالاهای موردنیاز واحدهای تولیدی با درخواست آنان توسط بانک و سپس فروش نسیه کالاهای خریداری شده به جهت تأمین قسمتی از سرمایه در گردش موردنیاز واحدهای تولیدی می‌باشد. به ترتیبی که بهای کالا به صورت یکجا و یا به اقساط مساوی و یا نامساوی، ولی در سررسیدهای معین دریافت گردد. دوم- فروش اقساطی وسایل تولید، ماشین آلات و تأسیسات:این گونه تأمین مالی جهت پوشش بخشی از هزینه‌های سرمایه‌ای (دارایی‌های ثابت)، در قالب اموال منقول، با عمر…

حل و فصل اختلافات، کالاهای مصرفی

۱-۶-۲-۱تاریخچه سفتهحقوقدانان ایران گاه از سندی سخن می گویند که عنوان «سفته داشته و فقها در مورد آن بحث فراوان کرده اند؛ اما اذعان می کنند که این سند با سفته موضوع حقوق تجارت متفاوت است و بیشتر به عقد حواله نزدیک است؛ چه در صدور گردش آن مُحیل و محتال و محال علیه نقش دارند.واقعیت این است که سابقه کاربرد سفته به اروپا باز می گردد و این سند از قدیم در آنجا مورد استفاده بوده است. حقوقدانان فرانسه معتقدند که سفته قبل از برات مورد استفاده قرار گرفته است و بانکداران از این سند که در اصطلاح (Billets the change) نامیده می شود، برای پرداخت مبالغ مندرج در برات استفاده می کردند. نظر به اینکه در فرانسه از سفته برای باز پرداخت وام استفاده می شده. فرمان ۱۶۷۳ از آن یادنکرده…

کاهش انرژی مصرفی در محیط ابرواره با استفاده از مهاجرت-پایان­ نامه کارشناسی ارشد در رشته مهندسی کامپیوتر (نرم افزار)

عنوان پایان نامه : تکه ای از متن پایان نامه فقط برای نمونه : دانشکده مهندسـی برق و کامپیوتر بخش مهندسی و علوم کامپیوتر پایان­نامه کارشناسی ارشد در رشته مهندسی کامپیوتر (نرم افزار) کاهش انرژی مصرفی در محیط ابرواره با استفاده از مهاجرت ماشین مجازی به کوشش: پرهام تیزنوبیک استاد راهنما: دکتر غلامحسین دستغیبی فرد شهریور ماه ۱۳۹۱ کاهش مصرف انرژی از جمله مهمترین مسائل روز به ویژه در بخش صنعت است. در سالهای اخیر نیازهای روز افزون بشر به سیستم‌های کامپیوتری باعث ایجاد و گسترش هر چه بیشتر مراکز داده با تعداد زیاد رایانه شده است که در مجموع مصرف برق قابل توجهی دارند. بدیهی است که در چنین شرایطی تلاش‌های زیادی در راستای کاهش مصرف برق در این مراکز از سوی متخصصین صورت گرفته است…

Use the free JavaScript formatter browser program to format your client-side scripts to optimize your code!

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...